Pierwsza randka

Jak zrobić dobre wrażenie na pierwszej randce?·

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Pierwsza randka
1 z 11
Pierwsze spotkanie z nowym chłopakiem może być naprawdę stresujące. Zastanawiasz się, w co się ubrać, boisz się, że palniesz jakąś gafę nie wiesz czy będzie się chciał jeszcze z tobą spotkać. Przestań obgryzać paznokcie z nerwów tylko przeczytaj ten artykuł. Przygotowałam dla ciebie kilka porad, które pozwolą przebrnąć ci na pierwszej randce w świetnym stylu.
1
Randka nad rzeką
Słuchaj

Nie wiesz może, jakie to ważne, gdy potrafisz słuchać co druga osoba ma do powiedzenia. Nie chodzi o to, abyś była całkowicie milcząca, ale wykazała zainteresowanie tym, co ktoś ma do powiedzenia. Jeżeli chłopak będzie ci o sobie opowiadał i o tym, co robi, czym się zajmuje nie siedź jak posąg. Zadaj mu pytanie do tego, co mówi, wyraź swój podziw i śmiej się, gdy sytuacja, o której mówi jest zabawna.

2
Obgryzanie paznokci
Bądź wyluzowana

To spotkanie zarówno stresuje ciebie jak i twojego partnera, a może jego jeszcze bardziej. Ważne abyś po sobie nie dała poznać, że kolana ci się uginają czy trzęsą ręce. Najlepiej uspokoić się jeszcze przed spotkaniem – wmówić sobie, że wszystko będzie dobrze i że naprawdę nie masz się czym denerwować. Jeżeli zobaczy, że zachowujesz się swobodnie on też wyluzuje. Niestety napięcie bardzo łatwo przechodzi z jednej osoby na drugą.

3
Pozwól aby maniery mówiły za ciebie
Używaj dobrych manier

Twoja mama nie bez przyczyny wpajała ci całe życie jak grzecznie się zachowywać. Masz okazję, aby wszystko to, czego się nauczyłaś teraz wykorzystać. Proste słowa takie jak „dziękuję” czy „proszę” potrafią zrobić naprawdę dobre wrażenie. Nie bądź niemiła dla nikogo, nawet jak kelner pomyli wasze zamówienie to nie rób z tego powodu awantury – uśmiechnij się i powiedź "no cóż, pewnie jest to najlepsze danie, jakie poleca szef kuchni".

4
Dziewczyna z parasolką
Zachowaj trochę tajemnicy

Oczywiście chciałabyś mu opowiedzieć najciekawsze historie, jakie wydarzyły się w twoim życiu. Historia, w której po jednej z imprez twoja kumpelka wylądowała w areszcie, czy wyjazd, na którym tańczyłyście na stołach pozostaw na razie dla siebie. Pokaż się od tej grzecznej strony nie musisz zdradzać od razu wszystkiego o sobie. Pikantniejsze historie pozostaw na kolejne randki.

5
Śmiejąca się kobieta
Śmiej się

Śmiech jest nie tylko świetnym lekiem na poprawienie humoru, ale również potrafi przełamywać lody. Nie chodzi o to, abyś śmiała się jak głupi do sera z byle powodu, ale wówczas jak opowie ci śmieszną historię czy dowcip, którego jeszcze nie słyszałaś. Jeżeli palniesz jakąś gafę śmiej się z tego – nie puszczaj focha czy głupiej miny. To cenne, kiedy osoby potrafią śmiać się z siebie.

6
Para w samochodzie
Nie narzekaj

Wszyscy mamy milion rzeczy, na które możemy narzekać każdego dnia. Nie zapominaj, że jest to randka a nie terapia u psychologa. Zapomnij o wszystkim, co cię dręczy, nie narzekaj na pracę, rodzinę czy znajomych. Tak naprawdę osoby, które mają nieprzeciętną zdolność do ciągłej krytyki nie są pozytywnie odbierane. Chyba nie chcesz psuć pierwszej randki problemami.

7
Sukienka
Ubierz się stosownie

Dziewczyny często popełniają ten błąd - chcą być jak najbardziej seksowne. Ubierają krótkie mini, duży dekolt i wysokie obcasy, nie zważając na to gdzie odbędzie się randka. Przede wszystkim nie możesz być prowokacyjna na pierwszym spotkaniu, bo mogłabyś być odebrana, jako dziewczyna, która jest łatwa do zdobycia i do jednego celu. Mimo tego, że może być to nieprawdą a ty jesteś grzeczna jak aniołek to świat się rządzi głupimi stereotypami. Ważne jest to gdzie odbędzie się pierwsze spotkanie. Jeżeli idziecie do kina załóż wygodne dżinsy i jakąś stosowną do tego bluzkę. Jeżeli z kolei wybieracie się do restauracji sięgnij do szafy po klasyka – małą czarną, która zawsze robi dobre wrażenie. Nie przesadzaj również z makijażem – on również musi być dostosowany do okoliczności.

8
Pewność siebie
Bądź pewna siebie

Pewna siebie kobieta zawsze jest atrakcyjna dla mężczyzny. Należy oddzielić zarozumialstwo od pewności siebie. Pokaż mu, że szanujesz siebie i nie wstydzisz się odezwać. Masz swoje zdanie na różne tematy, ale nie krytykujesz innych, gdy mają odmienne. Na pewność siebie wpływa również postawa czy ton głosu. Jak chcesz dodać jej sobie jeszcze odrobinę załóż seksowną bieliznę, która sprawi, że będziesz czuła się bardziej atrakcyjna.

9
Piknik
Nie bądź standardowa

Jeżeli wspólnie zastanawiacie się nad miejscem spotkania na pierwszą randkę, a on klasycznie proponuje kino albo restaurację zaskocz go oryginalnym pomysłem. Możecie wybrać się do zoo, czy na przykład zorganizować sobie wspólny piknik na łonie natury gdzie nikt nie będzie wam przeszkadzał. Jeśli wykażesz się kreatywnością on pomyśli, że nie da się z tobą nudzić.

10
Śmiejąca się dziewczyna
Bądź pozytywna i uśmiechaj się

Nic nie zniechęca bardziej faceta niż dziewczyna, która rozczula się, gdy coś pójdzie nie tak. Nie wszystko da się czasem zaplanować mimo wielu starań. Przecież jesteście razem a to powinien być największy powód do zadowolenia. Nawet jak deszcz popsuje wasze plany piknikowe czy kelner zapomni o rezerwacji, a film, który właśnie obejrzeliście okazał się kompletną klapą - nieważne, zawsze warto się uśmiechać i myśleć pozytywnie. Na świecie zdarza się wiele gorszych nieszczęść a ludzie potrafią sobie z nimi radzić.

?

Wskazówki
* Zastosuj się do moich porad a przekonasz się, że wypadniesz na pierwszej randce naprawdę dobrze. Gwarantuję ci, że on będzie tylko czekał na to, aby się spotkać z tobą kolejny raz. No chyba, że on okaże się ponurakiem, który wszystko widzi w ciemnych kolorach i to ty nie będziesz chciała się z nim spotkać. Mam nadzieję, że pierwsza randka się uda i będzie początkiem wspaniałej znajomości.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane