problemy z Internetem ;)

Co robić, gdy nie ma Internetu?

Obecnie Internet jest obecny w prawie każdym domu. Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez niego. Robimy w nim wszystko: rozmawiamy ze znajomymi, oglądamy filmy i seriale, czytamy wiadomości ze świata. Czasem jednak możemy mieć problemy z dostępem do łącza. Wtedy zwykle włącza się panika. Co robić? Spokojnie, przecież kiedyś Internetu w ogóle nie było i potrafiliśmy sobie zagospodarować czas wolny. Niech ten artykuł będzie przypomnieniem rozrywek, które nie istnieją w świecie wirtualnym!
1
Przede wszystkim przypomnij sobie o DVD. Z pewnością masz jakieś na półce. Być może dawno ich nie używałeś/łaś, ale jeżeli nie możesz obejrzeć filmu na Internecie, to doskonały czas odświeżyć coś z Twojej domowej kolekcji. Wyciągnij stare, ulubione filmy i obejrzyj je jeszcze raz. Z pewnością dadzą Ci dużo radości.
2
Oprócz biblioteczki z filmami, istnieją również biblioteki z książkami. Sam/a z pewnością posiadasz jakieś ciekawe zbiory. Może warto po nie sięgnąć, gdy nic nie odwraca naszej uwagi. Łatwo będzie nam się wciągnąć w lekturę. Jeżeli z domowych zbiorów nic nas nie zainteresowało, warto wybrać się do biblioteki publicznej lub księgarni.
3
Połóż się na łóżku, włącz swoją ulubioną płytę i postaraj zrelaksować. Od dużej ilości godzin spędzonych przed komputerem Twoje oczy są zmęczone. Brak Internetu to dobra pora, by mogły wypocząć.
Jeżeli jest już ciemno, nie zapalaj sztucznego światła. Skup się na kojących dźwiękach muzyki i postaraj o niczym nie myśleć. Oddychaj głęboko. Leż tak z 30 min. Gdy wstaniesz, zobaczysz o ile lepsze będziesz miał/a samopoczucie.
4
Brak Internetu to też świetna okazja, by wyjść z domu. Możemy udać się na spacer, na zakupy lub na spotkanie ze znajomymi. Z pewnością takie rozwiązanie jest o wiele bardziej satysfakcjonujące, niż siedzenie samemu w domu.
5
Podczas braku połączenia z siecią, możemy również spróbować rozwinąć swoją kreatywność. Sposobów na to jest bardzo dużo. Możemy spróbować coś narysować, namalować, zrobić zdjęcia, napisać lub nawet ugotować!
6
Możemy również po prostu wsiąść w samochód lub w środki komunikacji i wybrać się w podróż. Pewnie istnieje jakiś pobliski rejon, który zawsze chciałeś/łaś odwiedzić, ale jakoś nigdy Ci się nie udało. Obecna nuda to świetny pretekst, by to zrealizować!
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

slimak123
23.09.2019
szkoda, ze czytam to dopiero po przywroceniu internetu xD
sylwia180793
20.12.2012
Gdy nie ma Internetu można wtedy nadrobić zaległości w obowiązkach, można też przeczytać gazetę, czy też wziąć się za generalne posprzątanie szafy.