Ćwiczenia z dzieckiem

Jak ćwiczyć z dzieckiem?
OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl

Bardzo często bywa, że po ciąży traci się formę, figurę i raczej mamy szybko nie wracają do starego wyglądu. Przedstawimy teraz 30 minutowy fitness z dzieckiem, po którym uaktywnisz dawno zapomniane mięśnie i spalisz tłuszcz oraz poznasz nowy sposób budowania więzi z dzieckiem.
1
Zaczynamy od ubioru.

Ubierz rzeczy wygodne najlepiej getry, spodenki, oby nie jeansy - w nich się nie rozciągniesz. Koszulka powinna być luźna i bawełniana, w ciasnych rzeczach będzie ci niewygodnie. Buty sportowe. Malucha nie musisz nawet przebierać z domowych ciuszków.

2
Przysiady

Rozpoczniemy ćwiczenia od przysiadów, pamiętaj o tym żeby mocno trzymać dziecko, przed ramionami. Lewą ręką podtrzymujesz pupę, a prawą podpierasz jego kręgosłup dłonią trzymając główkę. Twarz dziecka i Twoja powinny znajdować się na tej samej wysokości. Jak już prawidłowo będziesz trzymała maleństwo to przejdź do następnej czynności - stań w szerokim rozkroku i ściągnij łopatki. Następnie ugnij mocno nogi w kolanach, jednocześnie pochylając się do przodu. Pupa musi być wypięta, plecy proste, a ręce nieruchome. Nie zapominaj, że masz na nich najważniejszego bohatera dzisiejszych ćwiczeń. Wyprostuj się po wykonaniu skłonu i powtarzaj ćwiczenia 10 – 20 razy.

3
Ćwiczenia na piłce - skręty tułowia.

Trzymając dziecko tak samo jak wcześniej, czyli lewą pod pupę, prawą kręgosłup i główkę, usiądź na piłce. Dla bezpieczeństwa Twojego i dziecka spróbuj to zrobić wcześniej. Następnie lekko rozstaw nogi, mocno trzymając stopy na podłożu. Cały czas musisz mieć proste plecy oraz delikatnie ściągnięte łopatki. Ćwiczenie będzie polegało na skręcaniu tułowia w prawo i w lewo, po każdym skręcie należy wrócić do pozycji wyjściowej. Trzymaj równowagę ponieważ przy upadku może się stać krzywda dziecku. Ćwiczenie to wykonuj 10 razy w prawo i 10 razy w lewo.

4
Wykroki

Kolejnym ćwiczeniem będą wykroki. Pozycja trzymania dziecka jest niezmienna, z tym że tym razem stoisz prosto. Nogi teraz ugnij w kolanach i zrób lekki wykrok, prawą nogą, nie pochylając tułowia. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i kolej na lewą nogę. Powtarzaj ćwiczenia 10 - 20 razy, pamiętaj nie należy tego robić gwałtownie, gdyż dziecko mogło by się zdenerwować.

5
Brzuszki

Teraz brzuszki. Będziesz je wykonywać na podłodze więc możesz sobie podłożyć pod plecy matę, żeby potem nie bolały. Na początek usiądź na macie i zegnij nogi, dziecko posadź na brzuchu przodem do ciebie, asekurując bobasa dłońmi, połóż się na plecach i lekko podnoś tułów (nabierając powietrza). Tu zrób przerwę trzymając uniesiony tułów i wciągnięte powietrze. Po czym powoli opuszczaj plecy znów nabierając powietrza. Ćwiczenie wykonaj 10 – 20 razy. Ma ono za zadanie wzmocnić mięśnie brzucha. Genialnie kształtuje sylwetkę.

6
Wykonując ćwiczenia raz dziennie gwarantuje odzyskanie sylwetki w bardzo krótkim czasie.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane