ozdobione sandały

Jak ozdobić sandały?
mugga - specjalista Tipy.pl

Jeśli Twoje ulubione sandały niestety nie wyglądają już tak pięknie jak w dniu zakupu wcale nie musisz ich wyrzucać czy oddawać. Możesz je odmienić dzięki kilku prostym sztuczkom. W tym artykule znajdziesz wskazówki jak zamienić stare sandały na zupełnie nowe.
P

* stare sandały,
* materiał do ich ozdobienia,
* nożyczki,
* klej w pistolecie.

1
ozdabianie sandałków 1
Wybierz sandały, które będą przedmiotem Twoich działań mających na celu ich upiększenie i zmianę nie do poznania. Przed przystąpieniem do kolejnych kroków dokładnie umyj, wyczyść i wysusz sandałki.
2
ozdabianie sandałków 2
Pomaluj swoje sandały wybranym kolorem farby (biały jest najbezpieczniejszy), aby paski się odświeżyły.
3
ozdabianie sandałków 3
Potnij wybrany materiał na paski dość długie i szerokie by bez problemu dało się nimi okleić paski sandałów.
4
ozdabianie sandałków 4
Następnie zrób kwiatki do naklejenia przez środek sandałka. Może to być kilka mniejszych kwiatków, lub jeden duży – jak uważasz. Możesz po prostu z danego materiału wyciąć trzy kółka – każde innych rozmiarów i ponacinać ich brzegi. Następnie przypal zapalniczką brzegi tych kółek, dzięki czemu powyginają się lekko i nabiorą ciekawych kształtów. Ułóż te elementy na sobie od największego do najmniejszego i sklej je lub zszyj ze sobą. Na końcu naklej kilka koralików na środku kwiatka. Gotowe kwiatki naklej na paski do butów.
5
ozdabianie sandałków 5
Gotowe sandałki śmiało załóż na nogi i ciesz się nimi dalej!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane