długie rzęsy

Jak malować rzęsy?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Malowanie rzęs jest sztuką. Rzęsy są wielką ozdobą, zwłaszcza jeśli są długie, gęste i podkręcone, jednak większość z nas musi im troszkę dopomóc, aby wyglądały idealnie. Nieprawidłowe nakładanie tuszu powoduje, że rzęsy stają się posklejane i pojawiają się grudki. Jak zatem malować rzęsy aby mieć piękne, powabne i kokieteryjne spojrzenie?
P

* dobry tusz do rzęs

1
Zacznij malować rzęsy od nasady. Szczoteczkę dociśnij do rzęs, aby włoski szczoteczki rozdzielały pojedyncze rzęsy. Jeśli rzęsy masz gęste wówczas naciągnij powiekę palcem w kierunku skroni. Wówczas szczoteczka bez problemu dotrze to każdej z rzęs.
2
Rzęsy tuszuj bardzo dokładnie. Aby tusz ładnie pokrył każdą rzęsę wykonuj ruchy zygzakowate zaraz przy nasadzie a następnie pociągnij szczoteczkę jednym ruchem pionowo do góry pokrywając tuszem rzęsy na ich całej długości aż do końcówek.
3
Aby rzęsy się nie sklejały staraj się podczas nakładania obracać szczoteczką w okół jej osi.
4
Nałóż drugą warstwę tuszu zanim pierwsza warstwa wyschnie.
5
Jeśli chcesz podkręcić rzęsy czesz ich końcówki suchą szczoteczką do góry. Zrób to zanim tusz całkowicie zaschnie.

Możesz podkręcić rzęsy również zalotką. Zrób to zanim całkiem wyschną ale nie od razu po nałożeniu tuszu aby się nie posklejały. Zaśnij zalotkę u nasady rzęs jednak niezbyt mocno, aby nie było efektu złamania rzęs.

Powiązane porady

makijaż zielonych oczu
Modelowanie twarzy za pomocą makijażu
makijaż

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

makeupprofessional
05.04.2016
Nie, nie, nie! Po prostu nie! Autorka artykułu widać nie zna się na rzeczy. Nigdy nie podkręcamy rzęs po pomalowaniu, inaczej je łamiemy!
anonim
01.10.2015
powalilo autorke tego artykulu? RZESY PODKRECA SIE PRZED POMALOWANIEM BO INACZEJ SIE JE LAMIE. IDIOTKA
kinskarolina123
03.02.2014
Super artykuł. Zawsze miałam problem ze sklejonymi rzęsami, ale teraz już wiem jak dobrze nakładać maskarę. Dziękuję :)
LONDONSTAR
25.10.2013
no1 NIGDY NIE UŻYWAMY ZALOTKI PO UMALOWANIU RZĘS TYLKO PRZED!!!!!!!
#18353
27.03.2013
Najlepiej przed nałożeniem tuszu podkręcić rzęsy na zalotce. Wtedy będą uniesione i staną się dużo łatwiejsze do malowania i układania. Na takich rzęsach nawet najgorszy tusz będzie wyglądał dobrze.
julcia
13.12.2011
pól zamkniete oko maluje tuszem do rzęs 2 pociągnięcia i są długie i żucaja spojrzenia na facetów :)
sisqa
10.10.2011
Niektóre dziewczyny używają zalotek przed pomalowaniem rzęs. Podobno to działa ja jednak uważam że ważny jest odpowiedni tusz do rzęs :)
ktos
12.09.2011
jakim pudrem chodzi ci o normalny do twarzy czy jest jakis specialny do rzes?
juska
24.01.2011
ja mam problem taki ze np jedno oko sie pomaluje elegancko a drugie juz nie tak jak bym chciala czy to wina rzes
krokodyl
17.08.2010
w moim przypadku ten patent się nie sprawdza:) Jeśli maluje rzęsy zawsze mam przy sobie zalotkę i grzebyczek. Najpierw podkręcam rzęsy zalotką , potem maluję tuszem a na końcu przeczesuję grzebykiem. Są wtedy naprawdę idealne