Naturalne farbowanie włosów

Jak naturalnie farbować włosy?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Naturalne farbowanie włosów
1 z 7
Jeśli chcesz zdobyć nowy zalotny wygląd, spróbuj naszych naturalnych sposobów koloryzacji włosów. Wyeliminuj sztuczne produkty ze swojej pielęgnacji włosów, które szkodzą Twoim włosom. Farbowanie włosów może być zabawne, jeśli tylko zdobędziesz się na eksperymenty z różnymi odcieniami. Czasami jednak efekt może być już trwały.
W takim wypadku, rozsądnie jest spróbować naturalnych sposobów koloryzacji. Możesz do tego celu użyć składników naturalnych trzymanych w domu, aby koloryzacja była przyjazna dla Twoich włosów i która pozwoli otrzymać Ci ładny, nowy kolor. Zazwyczaj takie naturalne sposoby okazują się znacznie tańsze i mniej wyczerpujące niż techniki profesjonalne.
1
rumianek

Naturalne farby do blond włosów:

Rumianek z cytryną

Do średniej miski wlej 3 szklanki herbaty z rumianku i 1 szklankę świeżego soku z cytryny. Taki płyn powinnaś nałożyć na włosy. Po nałożeniu zacznij wmasowywać miksturę w swoje włosy przez 4- 5 minuty. Jeśli nie uzyskałaś upragnionego efektu po jednym zabiegu, możesz stosować taki płyn kilka razy w tygodniu.

2
jogurt
Jogurt i cynamon

W misce zmieszaj około 20 dkg jogurtu naturalnego z 4 łyżkami stołowymi cynamonu. Taka maseczka bardzo łatwo rozprowadza się na włosach. Maseczkę wmasowuj we włosy okrężnymi ruchami przez 4- 5 minuty. Następnie pozostaw maseczkę na włosach na przynajmniej 30 minut. Dla lepszego efektu na włosach możesz zawinąć turban z ręcznika.

3
cytryna
Cytryna

Sok z cytryny jest również najczęściej wykorzystywany do otrzymania bardzo jasnych blond włosów. Aby otrzymać tak wspaniały efekt używając naturalnej koloryzacji, wystarczy, że umyjesz swoje włosy, tak jak robisz to zazwyczaj, następnie wylejesz na nie pół szklanki soku z cytryny i położysz się na słońcu na przynajmniej 20 minut, lub do momentu, aż włosy całkowicie wyschną.

4
kawa

Naturalne farby do ciemnych włosów:

Kawa

Aby uzyskać wspaniały brązowy odcień włosów, wystarczy, że zaparzysz kilka szklanek kawy. Następnie schłodzony napój nałóż na swoje włosy i przykryj je czepkiem pod prysznic lub ręcznikiem. Pozostaw na włosach na minimum 20 minut. Następnie spłucz włosy i ciesz się lśniącym, naturalnym kolorem. Jeśli chcesz, aby włosy nabrały jeszcze ciemniejszego odcienia, powtórz ta czynność.

5
herbata
Czarna herbata

Czarna herbata jest również świetna jeśli chcesz, aby Twoje włosy nabrały ciemniejszego koloru. Sposób ten jest taki sam jak w przypadku kawy. Zaparz więc herbatę, ostudź i nałóż na włosy. Włosy przykryj ręcznikiem i pozostaw na włosach na 20- 30 minut.

6
szałwia
Szałwia

Szałwia jest jednym z najlepszych składników do koloryzacji włosów. Aby uzyskać idealny efekt, do gotującej się wody dodaj 1/2 szklanki suszonej szałwii. Następnie ostudź, nałóż na włosy i pozostaw na 30- 35 minut. Zmiana będzie olśniewająca, szczególnie jeśli będziesz stosować się do podanych wskazówek i będziesz stosować je regularnie.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

ddheckc77
05.03.2015
Jesli jest tak jak w komentarzach to nie probuje
gucia
02.03.2015
Do dupy z takimi metodami, po trzeciej metodzie włosy będą maksymalnie zniszczone. W ogóle z cytryna trzeba ostrożnie bo przesusza
dupa
26.04.2013
Mam pytanie czy rumianek dziala za @1 razem ?
KonstancJula
04.03.2013
do 'chuja': mogą wypaść! gdyż cynamon działa rozgrzewająco. wówczas może podrażnić skórę głowy, co powoduje osłabienie cebulek, wskutek czego włosy mogą wypaść.
chuj
01.12.2012
Nie, wypadną.
ukgvh
05.04.2012
wlosy zafarbuja?