Modyfikacja wyglądu Windows XP
elreyelrey - specjalista Tipy.pl

System, z którego korzystasz nie zawsze musi wyglądać tradycyjnie. Jeśli już Ci się opatrzył możesz go wymienić. Przedstawiam tutaj kilka programów/nakładek, które oferują modyfikację wyglądu np. zmianę tła pulpitu, zamianę ikon, kolorystykę, menu...
1
ASTON 

Program nie tylko całkowicie zmieniający wygląd pulpitu Windows, ale także umożliwiający zmianę sposobu korzystania z interfejsu systemu dzięki dodatkowym menu i panelom narzędziowym.
2
TALISMAN DESKTOP 

Jest zastępcą dla pulpitu Windows XP oraz powłoki, i pozwala nam na stworzenie własnego interfejsu dla PC. Kryje standardowy pulpit Windows XP.Możemy umieścić jakąkolwiek liczbę ikon, przycisków, zdjęć lub innych obiektów. Te obiekty mogą mieć jakiekolwiek formy lub wymiary.
3
CRYSTAL XP 

Darmowy pakiet modyfikujący wygląd podstawowych elementów graficznych systemu Windows.Po instalacji Crystal XP zobaczymy zmienione okno logowania, Eksploratora, menu oraz podstawowe ikony. Zaletą Crystal XP jest to, że pakiet oferowany jest darmowo.
4
HOVERDESK 

Jeżeli jesteś zwolennikiem menu kontekstowego ( tego, które pojawia się po kliknięciu prawym klawiszem myszy), zainteresuje Cię nakładka HoverDesk. Po jego instalacji dotychczasowe menu start znika, a z jego funkcji możemy korzystać z menu kontekstowego.
5
SPHERE XP 

Program ten nie modyfikuje wyglądu ikon, menu start czy innych elementów systemu. Za jego pomocą zmienimy płaski pulpit w przestrzeń 3D, w której zawieszone są okna programów, foldery itp.
6
WINDOWBLINDS 

To jeden z najpopularniejszych programów do zmiany wyglądu okien. Po instalacji możemy wybrać między kilkoma wbudowanymi w niego tematami graficznymi. Program ten nie zmienia funkcji poszczególnych ikon czy menu. Modyfikacji ulega tylko wygląd.
!

Uwaga!
Zastosowanie nakładek może spowodować spowolnienie systemu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane