Kobieta z mężczyzną

Jak pieścić mężczyznę?

3
Pośladki

Kolejno zajmijmy się pośladami – to także miejsce, które warto pieścić. Jak? Najlepiej poprzez delikatny dotyk, gładząc pośladki. Jeżeli wraz z partnerem lubicie „ostrzejszą” zabawę, możesz też wyciągnąć pazurki i delikatnie wbijać je w pośladki. O pośladkach warto pamiętać również podczas seksu oralnego. Bardzo dobrze sprawdza się również „ugniatanie” ich podczas pieszczot twojego partnera. To spotęguje jego doznania. Także podczas samego stosunku dotykanie pośladków jest bardzo miłym dodatkiem, przy okazji będącym pewnego rodzaju okazaniem bliskości partnerowi.

4
Brzuch

Poświęćmy trochę uwagi brzuchowi. Tak ochoczo ćwiczony przez panów mięsień piwny, jest także miejscem, któremu warto poświęcić chwilę uwagi. Wskazane jest delikatne dotykanie, pocałunki czy lekkie muśnięcia językiem. Tego typu pieszczoty mogą być świetnym wstępem do oralnych pieszczot twojego partnera. A ten mały przystanek, dodatkowo zniecierpliwi go, co sprawi, że późniejsze pieszczoty będą jeszcze bardziej przyjemne.

5
Jądra.

Tak często zapominane ze względu na swoje sąsiedztwo „atrakcji głównej” partnera. Ich pieszczoty dostarczają każdemu mężczyźnie wiele przyjemności. Pamiętaj jednak, by być delikatną, ponieważ są one bardzo wrażliwe na dotyk. Zamiast pobudzić oraz podniecić możesz sprawić ból. Jeśli będziemy czułe na pewno sprawimy, że krew zacznie szybciej krążyć w żyłach twojego partnera. Pamiętajmy, że każdego mężczyznę podnieca i pobudza co innego. Warto przekonać się, co rozpala zmysły twego partnera.

Powiązane porady

mężczyzna przy posiłku
sex przez telefon
masturbacja mężczyzn - techniki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane