Kobieta z mężczyzną

Jak pieścić mężczyznę?

Dla wielu kobiet pod względem seksualnych pieszczot, mężczyzna sprowadza się do jednego – członka. Na tej części męskiego ciała kobieta skupia się podczas gry wstępnej i na niej kończy. Jednak takie postrzeganie męskiego ciała jest dalece nietrafne, można wręcz powiedzieć, że krzywdzące. To tak jakby cała strefa erogenna kobiety zaczynała i kończyła się na biuście. Poniżej przedstawiamy parę miejsc na ciele mężczyzny, których pieszczenie sprawi przyjemność naszemu ukochanemu i niewątpliwie, podniesie temperaturę sypialni.
1
Szyja

Na początku zajmijmy się szyją. Wbrew pozorom mężczyzna nie różni się tak bardzo od kobiety pod względem miejsc erogennych. Szyja jest jednym z takich miejsc. Może twój ukochany otwarcie nie przyzna się do tego, że lubi te pieszczoty, by nie wyjść na mało męskiego, jednak pocałunki szyi to jedna z doskonałych pieszczot, które sygnalizują, że tego wieczora masz ochotę na „małe co nie co”. Nie zapominajmy, więc o tym przyjemnym dla partnera sposobie oznajmiania twoich wieczornych planów.

2
Sutki

Potem możemy zająć się sutkami. Jeżeli nie jesteś przekonana czy twój mężczyzna lubi tego rodzaju pieszczoty możesz zacząć od delikatnych pieszczot palcami. Najlepiej od okrężnych ruchów od zewnątrz do wewnątrz. Jeżeli zobaczysz, że twój mężczyzna dobrze reaguje na te pieszczoty zamień palce na język i usta. Delikatne ruchy okrężne językiem i podgryzanie to niekonwencjonalne, aczkolwiek dobrze działające pieszczoty męskiego ciała.

3
Pośladki

Kolejno zajmijmy się pośladami – to także miejsce, które warto pieścić. Jak? Najlepiej poprzez delikatny dotyk, gładząc pośladki. Jeżeli wraz z partnerem lubicie „ostrzejszą” zabawę, możesz też wyciągnąć pazurki i delikatnie wbijać je w pośladki. O pośladkach warto pamiętać również podczas seksu oralnego. Bardzo dobrze sprawdza się również „ugniatanie” ich podczas pieszczot twojego partnera. To spotęguje jego doznania. Także podczas samego stosunku dotykanie pośladków jest bardzo miłym dodatkiem, przy okazji będącym pewnego rodzaju okazaniem bliskości partnerowi.

4
Brzuch

Poświęćmy trochę uwagi brzuchowi. Tak ochoczo ćwiczony przez panów mięsień piwny, jest także miejscem, któremu warto poświęcić chwilę uwagi. Wskazane jest delikatne dotykanie, pocałunki czy lekkie muśnięcia językiem. Tego typu pieszczoty mogą być świetnym wstępem do oralnych pieszczot twojego partnera. A ten mały przystanek, dodatkowo zniecierpliwi go, co sprawi, że późniejsze pieszczoty będą jeszcze bardziej przyjemne.

5
Jądra.

Tak często zapominane ze względu na swoje sąsiedztwo „atrakcji głównej” partnera. Ich pieszczoty dostarczają każdemu mężczyźnie wiele przyjemności. Pamiętaj jednak, by być delikatną, ponieważ są one bardzo wrażliwe na dotyk. Zamiast pobudzić oraz podniecić możesz sprawić ból. Jeśli będziemy czułe na pewno sprawimy, że krew zacznie szybciej krążyć w żyłach twojego partnera. Pamiętajmy, że każdego mężczyznę podnieca i pobudza co innego. Warto przekonać się, co rozpala zmysły twego partnera.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

seks
sex przez telefon
podniecona kobieta

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane