duży biust

Jak powiększyć biust?

Jeżeli Twoje piersi są niewielkie, a Ty przez całe życie borykasz się z kompleksem małego biustu, to nie powód do tego, by nie pomyśleć o powiększeniu swojego biustu. Współcześnie istnieje wiele metod powiększania piersi, zarówno tych inwazyjnych, jak i tych nieinwazyjnych. Na czym one polegają, oraz którą z nich najlepiej wybrać- oto krótki przegląd i wskazówki dotyczące powiększania piersi.
1
Pierwszą nieinwazyjną metodą powiększania piersi jest zakup specjalnych wkładek wypełniających biustonosz. Mogą to być wkładki do Twojego biustonosza, wykonane z gąbki i powleczone materiałem. Jednak w ten sposób powiększysz swój biust o jeden rozmiar. Jeżeli pragniesz uzyskać lepszy efekt i chcesz, by Twój biust był okazalszy, możesz zakupić w sklepie z bielizną wkładki silikonowe. Wkładki te doskonale przylegają do Twojego ciała i nie istnieje ryzyko, że przesuną się, bądź niespodziewanie odpadną. Zatem jeżeli efekt powiększonych piersi chcesz uzyskać na pojedyncze okazje, jak na przykład studniówka, warto zaopatrzyć się w tego typu wkładki. Możesz w nich tańczyć, ponieważ są one wręcz niewyczuwalne i niedostrzegalne. Wkładki silikonowe nie są zbyt drogie, a możesz je zakładać kilkakrotnie.
2
Jeżeli pragniesz uzyskać nieco bardziej długoterminowy efekt, możesz zakupić w aptece tabletki, które powiększą Twój biust. Takie tabletki zawierają w sobie odpowiednio zbilansowane zioła takie jak: jagoda, ekstrakt z nasion kozieradki, nasiona kopru, korzeń dzięgla chińskiego, kminek, drapacz lekarski, owoc pieprzowca. Te składniki działają przeciw starzeniu się, wpływają na pracę gruczołów piersiowych i normalizują hormonalną równowagę w organizmie kobiety. Jedyną wadą zażywania tego typu tabletek jest fakt, iż należy je stosować systematycznie a ich cena nie należy do najniższych.
3
Jednak dzięki metod mało inwazyjnym możesz powiększyć biust zaledwie o jeden lub dwa rozmiary. Jeżeli pragniesz uzyskać trwały efekt znacznego powiększenia i ujędrnienia Twoich piersi, powinnaś podjąć decyzję o operacyjnym powiększeniu swoich piersi. Jednym z zabiegowych rodzajów powiększania piersi jest metoda Macrolane. Polega na wstrzyknięciu do piersi kwasu hialuronowego, dzięki czemu powiększysz swój biust, poprawisz jego kontur, jak i ujędrnisz. Zabieg ten wystarcza na około 20 miesięcy (zależnie od indywidualnych preferencji pacjentki). Jest to metoda inwazyjna, jednak istnieje niewielkie ryzyko pojawienia się u pacjenta negatywnych skutków po wykonaniu zabiegu.
4
Możesz też powiększyć swoje piersi w sposób bardziej inwazyjny, to znaczy za pomocą operacji plastycznej. Polega ona na wprowadzeniu pod gruczoł piersiowy implantów wypełnionych silikonem. Ta metoda choć najskuteczniejsza i najtrwalsza, może nieść za sobą ryzyko powikłań podczas operacji oraz pooperacyjnych. Jednak jeśli pragniesz znacznie powiększyć swoje piersi, ta metoda najbardziej Cię usatysfakcjonuje.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Naturalne powiększanie piersi
piersi
rekonstrukcja piersi

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane