blizny

Jak usunąć blizny?

3
Innym sposobem usuwania blizn jest użycie lasera Asclepion Quadro Star. Zwykle służy on do zamykania popękanych naczynek krwionośnych. Światło lasera wpływa na przyspieszenie regeneracji tkanek. Dzięki zastosowaniu tego środka, blizna będzie się goiła we właściwy sposób a jej kolor będzie podobny do odcienia skóry. Ponadto po takim leczeniu miejsce, w którym znajdowała się blizna będzie równie elastyczne, jak reszta skóry. Zabieg laseroterapii warto wykonać w okresie od sześciu do ośmiu tygodniu po urazie. Najlepsze działanie lasera można uzyskać, gdy ma ona kolor czerwony, lub siny. Laser zamyka naczynia krwionośne, dzięki czemu rana goi się znacznie szybciej.
4
Jeżeli Twoja cera pokryta jest licznymi i mocno widocznymi bliznami po leczeniu trądzikowym, warto także wybrać się na leczenie laserem. Ten rodzaj leczenie nie należy do najtańszych, jednak jego skuteczność jest nieoceniona. Ilość wykonanych zabiegów zależy od głębokości i rozległości ran powstałych na twarzy. Dzięki temu Twoja cera znacznie się wygładzi a blizny zostaną całkowicie usunięte i niewidoczne.
5
Niewielkie blizny potrądzikowe możesz usunąć też za pomocą peelingów chemicznych lub mikrodermabrazji. Specyfika tych zabiegów polega na ścieraniu wierzchnich warstw naskórka. Dzięki temu Twoja cera jest rozjaśniona, blizny zmniejszone a Ty nareszcie możesz cieszyć się gładka i zdrową skórą.

Powiązane porady

laserowe usuwanie blizn po trądziku
Masaż twarzy łyżką
wysuszone dłonie

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Majka
16.03.2016
Nie da sie usunac blizny to niemozliwe a lasery szkodza
topielica
27.09.2013
Warto spróbowac takim urządzeniem jak derma roller -które można stosowac w domu bezpośrednio na bliznę .
zenek50zenek
06.03.2013
Kremy tu nic nie pomoga
zenek50zenek
14.01.2013
Ciekawi mnie czy taki krem działa na stare blizny?