Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odżywianie > Jak przejść na dietę jajeczną?

Jak przejść na dietę jajeczną?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeżeli pragniesz szybko i skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów i pragniesz by zniknęły nieestetyczne fałdki z Twojego brzucha, powinno się zdecydować na przejście na dietę jajeczną. Choć nie można uznać jej za najzdrowszą, to efekty działania tej diety są zaskakujące i zdumiewająco szybkie. Dieta opiera się wyłącznie na jedzeniu jajek oraz warzyw, dlatego jeśli jesteś zwolennikiem jedzenia mięsa, bez wątpienia dieta ta będzie wymagała od Ciebie wiele wyrzeczeń.
1
Głównym elementem przejścia na dietę jajeczną jest spożywanie sześciu jajek w ciągu dnia. Zatem można powiedzieć, że podczas każdego z posiłków należy spożyć dwa jaja.
Bardzo ważne jest spożywanie trzech głównych posiłków w ciągu dnia.
2
Jadłospis każdego z dań powinien składać się z dwóch jajek ugotowanych na twardo oraz warzywa (najlepiej surowe), na przykład marchew lub sałata oraz owoce, na przykład grejpfruty, które swoim działaniem wspomagają kurację odchudzającą, gdyż przyspieszają spalanie tkanek tłuszczowych.
3
Na rynku żywieniowym istnieje wiele rodzajów przeistoczeń diety jajecznej . Niektóre z nich pozwalają na wprowadzanie do diety takich produktów żywieniowych jak chude mięso (pierś z kurczaka, ryby).
4
Dietę jajeczną można stosować przez okres dwóch tygodni. Wynika to z faktu, iż nie jest ona zbyt zdrowa, ponieważ wyklucza spożywanie wielu potrzebnych organizmowi produktów żywnościowych.
5
Podczas stosowania diety jajecznej należy zrezygnować ze spożycia tłustych produktów oraz znacznie ograniczyć jedzenie węglowodanów.
6
Najważniejszym plusem diety jajecznej jest możliwość szybkiego zrzucenia zbędnych kilogramów. W przeciągu kilkunastu dni zrzucisz na wadze nawet 5 kg.
7
Z drugiej strony dieta ta posiada wiele negatywnych stron. Jedną z nich jest fakt, iż bardzo często występuje efekt jojo. Ponadto organizm ulega znacznemu odwodnieniu, podwyższa się także poziom cholesterolu. Może się również pojawić zmęczenie, osłabienie organizmu, mdłości, zawroty głowy, nieprzyjemny oddech, czy też problemy trawienne.
Jakie suplementy są najlepsze na spalanie tłuszczu?
Jak szybko schudnąć?
Jak schudnąć bez tabletek?
Jakie właściwości ma ocet jabłkowy?
Ostrzeżenia
  • Jeżeli pragniesz uzyskać długotrwały efekt, dieta jajeczna nie będzie dla Ciebie odpowiednia. Po jej stosowaniu zbyt często występuje tak zwany efekt jojo, który sprawi, że na nic zdadzą się Twoje starania a marzenia o szczupłym i pięknym ciele legną w gruzach. Ponadto jest to niezdrowa dieta, jeżeli więc masz jakiekolwiek problemy ze zdrowie, nie warto niepotrzebnie ryzykować.
Wskazówki
  • Jeżeli bardzo szybko pragniesz pozbyć się zbędnych kilogramów, dieta jajeczna będzie dla Ciebie idealna. Ponadto jest ona dobra dla osób, które po prostu lubią jeść jajka oraz surowe warzywa. Może być równie przydatna w sytuacjach, gdy musimy szybko usunąć fałdki z brzucha, na przykład przed weselem, studniówką, czy inną imprezą, na którą ubieramy przylegające do ciała, eleganckie suknie.
Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć silną wolę?
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

jajo - 2017-04-07
Nie wiem, kto to pisze, ale informacje tu podane są strasznie powierzchowne, a przez to wprowadzające w błąd, takie pitu pitu
 
Musisz przygotować się do odchudzania. Sama dieta nie uczyni cudu – musisz mieć właściwą postawę. Po pierwsze, musisz...
Jak zmotywować się do odchudzania?
Musisz przygotować się do odchudzania. Sama dieta nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt