przyjęcie urodzinowe

Jak zorganizować przyjęcie urodzinowe dla dziecka?

Pragniesz zorganizować swojemu dziecku najlepsze urodziny, jakie miało do tej pory? Chcesz zaskoczyć rodzinę, lub sprawić, by Twoje dziecko najlepiej jak potrafi ugościło inne dzieci? Jeśli chcesz, by impreza urodzinowa była udana dla dzieci, a Ty nie musiałabyś przez cały czas martwić się o nie, warto zapoznać się kilkoma wskazówkami dotyczącymi organizacji przyjęć urodzinowych dla dzieci.
1
Jeżeli planujesz zorganizować imprezę rodzinną, zasady jej przygotowania będą zupełnie inne niż w przypadku imprezy urodzinowej dla dzieci. Warto zadbać o to, by dziecko było zaskoczone całym wydarzeniem. Nie znaczy to, że masz trzymać je przez cały dzień w niepewności, czy większość rodziny zapomniała o jej święcie.
2
Najważniejszy jest tort. Koniecznie powinien być bardzo słodki i jak najbardziej kolorowy. Wiele cukierni oferuje w sprzedaży specjalne torty urodzinowe dla dzieci w kształcie na przykład bohaterów ich ulubionych bajek. Bez wątpienia taki tort będzie idealnym prezentem, który wzbudzi w dziecku radość a może nawet wprawi w osłupienie. Koniecznie wetknij w tort małe świeczki, które zapalisz przed jego wniesieniem do pokoju. Pamiętaj, że zdmuchnięcie świeczek i pomyślenie o jednym życzeniu, stanowi wspaniałą tradycję, którą Twoje dziecko będzie wspominało już jako dorosłe.
3
Kolejnym krokiem jest przygotowanie odpowiednich potraw. Warto by były to owoce i warzywa podane w ciekawej i kolorowej formie. Jeżeli jest to przyjęcie organizowane dla dzieci, możesz przygotować produkty, z których maluchy będą przygotowywać niewielkie kanapeczki, czy też upieką własną pizzę. Jeżeli to przyjęcie rodzinne zadbaj o to, by podać smaczny obiad, na przykład młode ziemniaczki, surówka z kapusty i rybne nuggetsy. Najlepiej by a takiej imprezie nie pojawił się na stole alkohol. Możesz ewentualnie nalać dorosłym lampkę a wina a dzieciom smaczny sok.
4
Jeżeli jest to impreza dla dzieci, najlepiej byś nie podawała napojów gazowanych. Przez nie dzieci mogą poczuć się źle.
5
Warto zorganizować dzieciom różne zabawy. Jeżeli dysponujesz ogrodem będzie to znacznie łatwiejsze, ponieważ dzieci będą mogły bawić się w chowanego, lub grać w piłkę. Możesz też puścić dzieciom bajkę. Również z domu dzieci mogą bawić się w chowanego, jednak zadbaj o to, by wyznaczyć im miejsca w obrębie których mogą się bawić.
6
Bardzo ważne jest odpowiednie przystrojenie pokoju, w którym, będą przebywać dzieci lub rodzina. W tym celu możesz użyć kolorowe baloniki, serpentyny i wstążeczki.
7
Warto, by Twoje dziecko czuło się wyjątkowo. Dlatego zadbaj o to, by było odpowiednio i wygodnie ubrane. Możesz pozwolić mu ubrać jego ulubiony strój superbohatera, lub sukienkę ze skrzydłami wróżki. Jeżeli jednak planujesz zorganizować zabawy, warto by dziecko przebrało się na ten czas w coś znacznie wygodniejszego i sportowego.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

girlanda urodzinowa
olafek
ozdobne słomki do napojów

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

rych
16.03.2015
Niezastąpione w takich razach są baloniki. Okolicznościowe nadruki na balonach podniosą rangę przyjęcia http://balomania.eu/ a małemu solenizantowi będzie miło, że jest najważniejszy w tym dniu.