detoksykacja

Jak dobrze oczyścić organizm z toksyn?

Na rynku żywieniowym istnieje wiele metod oczyszczania organizmu z toksyn. Jednak mimo to wielu z nas nie wie, jaka metoda będzie dla nas najlepsza i jak powinno się ich przestrzegać. Warto jednak zapoznać się z różnymi metodami oczyszczania organizmu i systematyczne stosowanie ich co jakiś czas, ponieważ pozytywnie wpływają zarówno na nasze samopoczucie fizyczne, jak i psychiczne. Oto krótki przegląd kilku metod oczyszczania organizmu.
1
Jedną z najbardziej popularnych oraz bardzo często stosowanych przez większość ludzi w procesie oczyszczaniu organizmu jest dieta owocowo- warzywna. Tego typu dieta powinna trwać około 10-20 dni. Podczas stosowania metody owocowo-warzywnej, należy przede wszystkim usunąć ze swojego jadłospisu wszelkiego typu używki i słodycze. Każdego dnia powinno zjadać się zarówno surowe, jak i gotowane warzywa i owoce oraz wypijać soki owocowo- warzywne. Posiadają one wiele witamin oraz mikro i makroelementów, które pozytywnie wpłyną na układ trawienny. Gdy upłynie około tygodnia, do diety należy wprowadzić kolejne produkty. Zaliczyć do nich należy między innymi produkty zbożowe, chude mięso oraz ryby. Kolejne tygodnie po skończeniu stosowania diety owocowo- warzywnej powinno spożywać się około 1000 kalorii.
2
Kolejną bardzo skuteczną metodą oczyszczania organizmu z toksyn jest przebywanie w saunie. Sauna bywa bardzo pomocna w procesie oczyszczania organizmu z toksyn, ponieważ wysoka temperatura znajdująca się w saunie sprawia, że rozszerzają się nasze naczynia krwionośne, co wzmaga pocenie. Wraz z potem usuwane są z naszego organizmu toksyny. Jednak należy pamiętać o tym, że z sauny warto korzystać maksymalnie 2- 3 razy w tygodniu oraz stosować się do naprzemiennych sesji, raz w ciepłej saunie, następnie pod zimnym prysznicem. Jeżeli nie będzie się stosować do elementarnych zasad korzystania z sauny, efekty nie będą tak spektakularne. Naprzemienne sesje w saunie i zimne prysznice, zdejmowanie biżuterii przed wejściem do sauny, dokładne oczyszczenie ciała z nieczystości przed skorzystaniem z sauny- to tylko niektóre z podstaw użytkowania tego niezwykłego miejsca.
3
Równie znaną i cenioną metodą, jest ta, która polega na całkowitej rezygnacji z jedzenia posiłków oraz piciu bardzo dużych ilości wody. Głodówki jednak nie należy stosować przez zbyt długi okres czasu (najlepiej przez jeden lub dwa dni). Dzięki zastosowaniu tej metody, organizm szybko pozbywa się zapasów glukozy oraz tłuszczów, w których znajdują się ogromne ilości toksyn.
4
Klasyczną metodą oczyszczania organizmu jest picie zielonej herbaty. Zielona herbata pozytywnie działa nie tylko na pozbycie się toksyn z naszego organizmu, lecz również wpływa pozytywnie na działanie naszego układu trawiennego. Bowiem zielona herbata bogata jest w duże ilości polifenoli, których działanie polega na usuwaniu z organizmu toksyn.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Najgorsze diety
kobieta
Arbuz

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane