monitorowanie ruchu w sieci

Jak monitorować ruch w sieci?
elreyelrey - specjalista Tipy.pl

W dobie limitów wprowadzanych przez dostawców Internetu pomocne okazują się programy do monitorowania transferu danych. Te niewielkie aplikacje policzą każdy bajt, który przejdzie przez nasze łącze. Różnią się oczywiście przydatnością i jakością. Przyjrzyjmy się im.
1
BW Meter
Aplikacja nie tylko w czytelny sposób przedstawia bieżący ruch między komputerem a Internetem. Doskonale sprawdza się w liczeniu pobranych i wysyłanych danych, a o to nam przecież chodzi.
2
NetLimiter
Bardzo dobre narzędzie do kontrolowania i monitorowania ruchu. Program pozwala ustawić limit prędkości pobierania i wysyłania plików dla każdej aplikacji. Można też ustalić który program najintensywniej korzysta z sieci.
3
Net Traffic Meter
Program ma wszystkie funkcje podstawowe do monitorowania ruchu. Można dzięki niemu definiować alarmy dotyczące liczby pobranych danych. Ciekawą funkcją jest alarm informujący o spadku transferu.
4
DU Meter
Nieskomplikowany i bardzo łatwy w obsłudze program. Pozwala ustalić tylko jeden alarm ostrzegający o zbliżaniu się do ustalonego limitu pobierania danych.
5
NetPeeker
Program jest przeznaczony dla bardziej zaawansowanych użytkowników. Wyświetla wszystkie połączenia, dzięki czemu można ograniczyć transfer dla każdej aplikacji oddzielnie.
6
NetMeter
Bardzo łatwy w obsłudze monitor pobieranych i wysyłanych danych. Programik wyświetla czytelne statystyki pobranych i wysyłanych informacji i umożliwia definiowanie alarmów.
7
BMExtreme
Jest to programik z polskim interfejsem. Ale spolszczony tylko został pulpit programu. Aplikacja pozwala monitorować przepustowość łącza i tworzy przydatne statystyki.
8
ByteOMeter
Program doskonale nadaje się do bieżącego monitorowania ruchu. Aplikacja tworzy czytelne statystyki, dzięki czemu nie mamy trudności z bieżącą kontrolą pobieranych danych.

Komentarze (0)

* Pola wymagane