piękne nogi na wiosnę

Jak zadbać o kolana, aby ładnie wyglądały w krótkiej spódnicy?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Z dnia na dzień wiosna jest coraz bliżej. Co to oznacza dla nas, kobiet? Między innymi fakt, że zaczniemy ubierać się bardziej zwiewnie, lekko i krótko. Zapomniane kwieciste spódniczki i kolorowe szorty znów powrócą do łask. Jednak aby naprawdę ładnie wyglądać w krótkich ciuszkach musimy zadbać o wygląd naszych nóg i kolan. Po zimie nasze kolana są często suche i mają dziwny fioletowawy odcień. Co zatem zrobić, aby wyglądały pięknie?
P

* Woda,
* Mydło,
* Szczoteczka lub gąbka,
* Krem nawilżający,
* Oliwka dla dzieci opcjonalnie,
* Pumeks.

1
Codziennie myj obowiązkowo kolana ciepłą wodą z mydłem.
2
Aby kolana zyskały zdrowego koloru wykonuj codziennie suchy masaż miękką szczoteczką lub gąbką.
3
Podczas balsamowania ciała nie zapominaj o kolanach. Regularne wcieranie kremu nawilżającego lub ujędrniającego sprawi, że skóra na kolanach będzie wyglądała młodo i aksamitnie.
4
Jeśli skóra na kolanach jest bardzo przesuszona zamiast kremu stosuj oliwkę dla dzieci.
5
Raz w tygodniu w trakcie kąpieli przetrzyj kolana ostrą szczotką lub delikatnym pumeksem.
6
Jeśli skóra na kolanach jest fioletowa ale stosunkowo gładka wówczas możesz mieć problem z krążeniem. Wykorzystaj ciepłe dni na jazdę na rowerze, pływanie, bieganie i spacery. Regularne uprawianie sportu sprawi że kolana odzyskają zdrowy kolor. Możesz również kilka razy dziennie wykonywać delikatny masaż kolan.

Powiązane porady

przyspieszenie wzrostu paznokci domowe sposoby
dbanie o biust
cienie pod oczami

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Uroda
11.03.2009
Przykładać chłopaka do kolan :)? W sumie dlaczego nie... Okład z młodych piersi pomaga na wszelkie dolegliwości zatem dlaczego by nie przyłożyć swojego faceta do sinych kolan :p.
elrey
10.03.2009
a kochający chłopak lub mąż?????
To poniekąd świetne lekarstwo !!!!