Kobieta w ciąży z dzieckiem

Jak powrócić do życia seksualnego porodzie?

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl
Poród to ogromny wysiłek dla każdej kobiety, niezależnie od tego jak bardzo chciałaby być Super Mamą. To zupełnie oczywiste, że przyjęcie do domu nowego członka rodziny jest ekscytującym i fantastycznym przeżyciem. Gdy całą uwagę poświęcasz troszczeniem się o maleństwo, bardzo łatwo jest zapomnieć o życiu erotycznym, które wiodłaś wcześniej. Jednak Twoja druga połówka z pewnością je rozpamiętuje! Oto siedem wskazówek ułatwiających odbudowanie intymności po ciąży.
1
Poświęć sobie trochę czasu

Niemowlęta, choć malutkie i delikatne, potrafią zająć całą uwagę i naprawdę zmęczyć rodziców. Nie sposób spełnić ich wszystkich wymagań, nie opadając przy tym z sił. Wygospodaruj więc nieco czasu dla siebie, aby odpocząć i odzyskać energię. Wynajmij godną zaufania opiekunkę, aby nie martwić się o dziecko, gdy akurat nie jest przy Tobie. Nawet kilka godzin zwykłego relaksu w słońcu i kilka łyków lemoniady wystarczy, żeby zregenerować potrzebną energię.

2
Włącz partnera w opiekę nad dzieckiem

Absolutnie nie ma powodu sądzić, że troszczenie się o maleństwo jest tylko Twoim obowiązkiem. W końcu nie Ty sama jesteś odpowiedzialna za jego poczęcie! Zadbaj, aby Twój ukochany wziął część obowiązków na siebie, a nie będziecie czuć się od siebie odseparowani przez dziecko - rodzicielstwo powinno Was łączyć, nie odsuwać. Możecie wylegiwać się razem w łóżku z Waszym małym skarbem między Wami, szepcząc do siebie czułe słówka - to wspaniały sposób, aby połączyć opiekę nad dzieckiem z odrobiną czułości między partnerami.

3
Znajdź swój własny sposób na relaks

Gdy dziecko śpi, Ty też się zdrzemnij, aby zgromadzić energię na potem. Zostaw dziecko pod czyjąś opieką i zrób sobie krótki spacer albo zabierz je ze sobą, korzystając z wózka. Kiedy maluch zaśnie, weź relaksującą kąpiel z bąbelkami, żeby być w pełni sił, kiedy się zbudzi.

4
Zacznij ćwiczyć

Będziesz naprawdę zdumiona swoją energią, kiedy zaczniesz ćwiczyć regularnie. Nie tylko nabierzesz sił fizycznych, ale poczujesz się dobrze wewnątrz. Im lepsze Twoje samopoczucie, tym łatwiej będzie osiągnąć intymny nastrój!

5
Odwiedź spa

Nikomu nie stanie się krzywda, jeśli zafundujesz sobie nieco luksusu! Jeśli jeszcze nigdy nie spędziłaś dnia w spa, najwyższy czas spróbować. Poczujesz się jak nowo narodzona - pełna sił, odświeżona i przede wszystkim gotowa pokazać swoje zrelaksowane ja swojemu ukochanemu.

6
Wybierz się z partnerem na randkę

Od czasu do czasu musicie spędzić trochę czasu tylko we dwoje. Umówcie się na randkę i zrelaksujcie poza domem. Możecie zjeść kolację w restauracji, iść na kręgle, do kina albo gdziekolwiek indziej - wybór należy tylko do Was.

7
Kup sobie coś seksownego

Nie musisz od razu pędzić po przezroczysty szlafroczek. Nowa sukienka może w zupełności wystarczyć. Możesz też kupić coś, dzięki czemu poczujesz się sexy - może zmysłowa bielizna? Wydaj trochę więcej niż zazwyczaj - w pełni na to zasługujesz!

?

Wskazówki
* Mam nadzieję, że dzięki tym siedmiu prostym krokom w pełni odbudujesz swoją intymność. Nie spiesz się - ciąża to wielkie wyzwanie i masz pełne prawo odpocząć, aby wrócić do życia erotycznego, gdy już będziesz gotowa. Powodzenia!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

kobieta, która rodzi :)
rozmowa z mężem o ciąży

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane