drukowanie zdjęć

Jak drukować zdjęcia?

muszka - specjalista Tipy.pl
2
Drugim sposobem na wydrukowanie zdjęć jest zamówienie odbitek w Internecie. Takich ofert jest coraz więcej. Przed zamówieniem warto poczytać opinie o danym sklepie. Ludzie często wypowiadają się o sprzedawcach na forach internetowych. Dzięki temu unikniesz złego wyboru. Wysyłając zdjęcia do wykonawcy nie zapomnij określić rodzaju papieru (matowy/błyszczący), formatu oraz innych preferencji zdjęcia. Większość sklepów oferuje zniżki dla ludzi, którzy zamawiają wywołanie większej ilości zdjęć. Jeśli posiadasz „zalegające” od kilku lat zdjęcia z wakacji, to nie przekładaj ich wywołania tylko zleć drukowanie wszystkich, ponieważ dzięki temu możesz sporo zaoszczędzić. Pamiętaj również, aby nie szczędzić na wysyłce. Lepiej zlecić wysłanie listu poleconego, aby zdjęcia dotarły do nas pewnie.
3
Trzecim rozwiązaniem są tzw. fotokioski. Są to punkty, w których wkładając nośnik ze zdjęciami możemy szybko i sprawnie wywołać zdjęcia za odpowiednią opłatą. Wszystko odbywa się za udziałem maszyny, więc kolejki i opóźnienia są raczej wykluczone. Takie fotokioski możemy spotkać w niektórych centrach handlowych.

Powiązane porady

oglądanie zdjęć na tv
aparat fotograficzny
6 porad jak sortować zdjęcia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane