Spierzchnięte usta

Sposoby na spierzchnięte usta

BrumkaBrumka - specjalista Tipy.pl
Na wiosnę przy zmiennej pogodzie i wiejącym wietrze nasze usta lubią wysychać, robią się pomarszczone i tendencje do pękania. Jeśli nie wiesz jak w szybki sposób poprawić wygląd swoich ust przeczytaj poniższe porady.
P

* Plaster pomarańczy,
* Świeży ogórek,
* Miód,
* Wysokoprocentowa śmietana,
* Maseczki na usta,
* Szminka ochronną.

1
Jeżeli potrzebujemy szybkiego efektu wkładamy między wargi plasterek soczystej pomarańczy. Trzeba tak wytrzymać jakieś pięć minut. Usta szybko wracają do formy, ale efekt nie jest trwały.
2
Na dłużej efekt daje stosowanie w podobny sposób plasterka ogórka. Trzymamy go w ustach 5-10 minut, codziennie przez 7 dni.
3
Dobre efekty daje "maseczka" z miodu. Nakładamy niedużą ilość miodu na usta i czekamy aż poczujemy, że wargi się rozluźniają. Podobne efekty może dać wysoko procentowa śmietana.
4
Można też zastosować dostępne w aptekach maseczki z kwasem hialuronowym, bardzo szybko pomagają uzyskać pożądany efekt.
5
gładkie usta
Aby utrzymać usta w dobrej kondycji używaj szminki ochronnej. Najlepiej, jeśli jest to szminka tłusta z zawartością mleka lub miodu. Używaj jej nawet siedząc w domu, gdy tylko poczujesz, że usta są suche. Polecam pomadkę Bebe Intensywna Pielęgnacja dla suchych i spierzchniętych ust - bardzo szybko przywraca usta do formy.

Powiązane porady

wosk pszczeli
peeling do ciała
maseczka z miodu

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Suchy
22.12.2016
A to ma byc kiszony ogórek?
Silminyel
08.07.2013
Najlepsza na spierzchnięte usta jest maść z witaminą A. W każdej aptece można ją dostać bez recepty za 3-4 złote. Ma lekką i dość przyjemną konsystencję, na ustach wygląda jak błyszczyk i ma całkiem przyjemny zapach. Problemem jest tylko dość duża, nieporęczna i często aluminiowa tubka. Polecam wycisnąć trochę takiej maści do małego pudełeczka po wazelinie kosmetycznej, błyszczyku w kremie, ewentualnie nawet zakręcanego słoiczka po ozdobach po paznokci. W takiej formie można mieć ją zawsze przy sobie.
comalie
25.10.2012
Na spierzchnięte usta polecam krem z witaminą A dostępny w aptece za grosze. Wystarczy posmarować usta grubszą warstwą kremu na noc, rano wszelkie ranki będą zagojone. Super sprawa :)
Yorka
15.12.2011
Ja mam wspomniany tu FlosLek, ochronna z zimowej serii winter care
Swietna na obecna pogode, wiatr i zimno strasznie wysyszaja usta
gesgsges
13.12.2011
Nie uzywajcie Nivea do ust, wysusza! zawiera alkohol!
MButterfly
02.11.2009
Bardzo dobre są pomadki ochronne Flos Lek. Polecam szczególnie poziomkową :)