Rocznica ślubu

Jaki prezent na rocznicę ślubu?

3
Obraz
Równie częstym, aczkolwiek wymagającym większych nakładów finansowych prezentem jest podarowanie obrazu, który przyozdobi ścianę domu lub mieszkania małżonków. Może to być obraz ich ulubionego malarza, lub ich portret sporządzony na podstawie zdjęcia. Taka prezent przetrwa wiele lat i będzie stanowić pamiątki rodziną przez wiele pokoleń.
4
Kosz ze słodyczami
Możesz również podarować jubilatom kosz, w którym znajdą się wykwintne słodycze. Kosz powinien być odpowiednio ozdobiony. Do tego typu prezentu bardzo ważne jest podarowanie pięknego bukietu kwiatów, lub butelki ich ulubionego wina.
5
Coś użytecznego
Jeżeli jednak małżonkowie są bardziej praktyczni, niż sentymentalni, należy podarować im użyteczny prezent, który wykorzystają na co dzień. Możesz więc zakupić ekspres do kawy, lub robota kuchennego.
6
Oddzielne prezenty
Jeżeli wiesz, że każdy z jubilatów ma zupełnie inne, różniące się od siebie zainteresowania i marzenia, możesz sprezentować im odrębne prezenty. Na przykład dla Pani książkę (ważne, by nie była to zwykła powieść, lecz na przykład pięknie wydana, bogato ozdobiona biografia etc). Natomiast dla Pana możesz kupić ulubiony trunek, lub specjalną edycję płyt jego ulubionego zespołu.

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ania
16.04.2015
Ja dostałam piękny portret ręcznie malowany na 20 rocznicę naszego małżeństwa
viki
31.03.2015
Od mojego mężczyzny dostałam na rocznicę przepiękną różę złoconą 24-karatowym złotem. Na allegro są różne rozmiary. Prezent oryginalny i z klasą. Pięknie zdobi pokój :)
Basia
09.03.2015
Ja dla rodziców zamówiłam ręczniki haftowane. Bardzo fajny pomysł