Rocznica ślubu

Jaki prezent na rocznicę ślubu?

Jeżeli Twoi rodzice lub znajomi wkrótce będą obchodzić rocznicę ślubu, musisz pomyśleć o nieco bardziej wyszukanym prezencie. Najlepiej, jeśli będzie on służył małżonkom przez lata, przypominał wspólnie spędzone chwile, lub po prostu był przydatny. Pamiętaj, że to niezwykła chwila w życiu tych dwojga ludzi i nie warto jej psuć źle dobranym prezentem. Oto kilka wskazówek, jaki prezent najlepiej wybrać na rocznicę ślubu.
1
Rocznica ślubu powinna być wydarzeniem w życiu małżonków, które będą wspominać przez lata.
Nie wystarczy przygotowanie odpowiedniego cateringu, wybór sali i zaproszenie gości. Atmosferę i historię danej rocznicy tworzą również sami zaproszeni, którzy świętują z solenizantami ten dzień. Należy zatem zadbać nie tylko o odpowiedni dobór stroju, prezencję. Jeśli chcesz, by bliskie Ci osoby zapamiętały ten dzień, jako jeden z ich najpiękniejszych, sprezentuj im coś, czego nie zapomną do końca życia lub coś, co będzie użyteczne, będzie im towarzyszyło na co dzień i wspominało okazję, na którą otrzymali daną rzecz.
2
Album ze zdjęciami
Jednym z najpopularniejszych prezentów na rocznicę ślubu jest oferowanie albumu ze zdjęciami. Możesz wybrać wspaniały, okazały i gotowy album, lub samodzielnie stworzyć album w formie papierowej, komputerowej etc., w którym umieścisz zdjęcia obrazujące najwspanialsze chwile z życia danej pary. Mogą to być zebrane zdjęcia z ich wspólnej młodości, gdy na świecie pojawiły się ich dzieci, wspólne święta, wyjazdy, czy też wycieczki. Warto, by fotografie były odpowiednio podpisane (to znaczy: jakie to wydarzenie, data). Dzięki temu jubilaci bez wątpienia nie raz będą zaglądać do albumu, pokazywać go rodzinie i znajomym. Będzie to wspaniały prezent, dzięki któremu pokażesz, jak bardzo Ci zależy na ich szczęściu i jak bardzo podziwiasz ich, za wspólnie spędzone lata.
3
Obraz
Równie częstym, aczkolwiek wymagającym większych nakładów finansowych prezentem jest podarowanie obrazu, który przyozdobi ścianę domu lub mieszkania małżonków. Może to być obraz ich ulubionego malarza, lub ich portret sporządzony na podstawie zdjęcia. Taka prezent przetrwa wiele lat i będzie stanowić pamiątki rodziną przez wiele pokoleń.
4
Kosz ze słodyczami
Możesz również podarować jubilatom kosz, w którym znajdą się wykwintne słodycze. Kosz powinien być odpowiednio ozdobiony. Do tego typu prezentu bardzo ważne jest podarowanie pięknego bukietu kwiatów, lub butelki ich ulubionego wina.
5
Coś użytecznego
Jeżeli jednak małżonkowie są bardziej praktyczni, niż sentymentalni, należy podarować im użyteczny prezent, który wykorzystają na co dzień. Możesz więc zakupić ekspres do kawy, lub robota kuchennego.
6
Oddzielne prezenty
Jeżeli wiesz, że każdy z jubilatów ma zupełnie inne, różniące się od siebie zainteresowania i marzenia, możesz sprezentować im odrębne prezenty. Na przykład dla Pani książkę (ważne, by nie była to zwykła powieść, lecz na przykład pięknie wydana, bogato ozdobiona biografia etc). Natomiast dla Pana możesz kupić ulubiony trunek, lub specjalną edycję płyt jego ulubionego zespołu.
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ania
16.04.2015
Ja dostałam piękny portret ręcznie malowany na 20 rocznicę naszego małżeństwa
viki
31.03.2015
Od mojego mężczyzny dostałam na rocznicę przepiękną różę złoconą 24-karatowym złotem. Na allegro są różne rozmiary. Prezent oryginalny i z klasą. Pięknie zdobi pokój :)
Basia
09.03.2015
Ja dla rodziców zamówiłam ręczniki haftowane. Bardzo fajny pomysł