Wybór stroju kąpielowego

Jak dopasować strój kąpielowy?
GosiaFGosiaF - specjalista Tipy.pl

Czy to nie zadziwiające, jak dużo może kosztować taki mały kawałek materiału? Nosząc strój kąpielowy, odsłaniamy większość naszego ciała. Aby miło spędzić czas na plaży lub na basenie, ważne aby czuć się komfortowo i atrakcyjnie. Dlatego czasem warto zapłacić więcej za ten element garderoby. Jak dobrać idealny strój do twojej figury? Najpierw spójrz w lustro. Nikt nie ma idealnej sylwetki, ale musisz w sobie znaleźć choćby jedną część ciała wartą wyeksponowania. Tak samo z tym obszarem, który chciałabyś zamaskować. Poniżej znajduje się parę wskazówek, jak dobrać odpowiedni strój kąpielowy.
1
Stroje jednoczęściowe

Jeśli aktywnie pływasz (wraz z nurkowaniem, zanurzaniem się, obrotami itp.), najpewniej potrzebujesz jednoczęsciowego stroju kąpielowego – takiego, który zapewnia wygodę i stabilność. W takim stroju możesz wyeksponować dekolt lub plecy albo za pomocą wysoko wyciętego kroku odsłonić długie nogi. Jednoczęściowy strój z wycięciami jest idealny dla kobiet z długim tułowiem. Pasek w talii dodaje wdzięku osobom z wąskimi biodrami.

2
Dobierz odpowiednią górę

Kobiety o małym biuście powinny wziąć pod uwagę górę w stylu biustonosza z regulowanymi ramiączkami i dopasowanymi sznureczkami. Stroje z ozdobami albo w stylu brazylijskim świetnie pasują do drobnej figury. Takie zdobienia jak falbany, koraliki czy cekiny przyciągają oko i odwracają uwagę od niedoskonałości ciała.

Z kolei panie o obfitym biuście mogą potrzebować usztywnienia góry w postaci fiszbinek. Szeroko skrojony top daje więcej pewności niż stanik z cienkimi paseczkami. Sportowy zabudowany strój z wszytym biustonoszem także pasuje do takiej figury. Jeśli masz szerokie ramiona, wybierz górę od stroju z szerokimi paskami oraz kwadratowym dekoltem, unikaj za to dekoltów w serek.

3
Dobierz odpowiedni dół

Jeśli masz krótkie nogi i niewydatne biodra, wybierz strój kąpielowy z wysokim krokiem. Rozważ też kupno stroju z dołem w ciemnym kolorze, za to z wzorzystym topem, który przyciągnie spojrzenie w górę. Unikaj dołów w stylu spodenek lub z mini spódniczką.

Jeśli masz długi tułów, możesz poeksperymentować z ozdobami w okolicy bioder, np. pierścionkami, falbankami, biżuterią czy kokardami.

Jeśli jesteś szeroka w pasie, nie kupuj chłopięcych spodenek, wypróbuj za to strój z gładką, wyszczuplającą spódnicą. Unikaj zdobień, wybierz dół oszczędny w formie.

4
Stroje dla puszystych

Poszukaj stroju z siateczką lub wycięciami w odpowiednich miejscach. Obok ciemnych kolorów, wypróbuj melanż. Głęboki dekolt w serek zdobiony wstążką będzie strzałem w dziesiątkę. Trzymaj się z daleka od jaskrawych kolorów, bieli i nadmiaru ozdób. Nie bój się wypróbować różnych modeli strojów kąpielowych, łącznie z dwuczęściowymi.

Zawsze staraj się uzyskać efekt sharmonizowanej sylwetki. Jeśli to konieczne, możesz dobrać dół i górę osobno – tak, aby pasowały do ciebie jak najlepiej. Spróbuj wszystkiego po trochę – nigdy się nie przekonasz, jak dany strój na tobie leży, dopóki go nie przymierzysz. Na zakupy zabierz przyjaciółkę, która zawsze da ci szczerą radę. Po udanym zakupie zrelaksujcie się przy drinku, aby odreagować stres spowodowany poszukiwaniem odpowiedniego stroju. I bawcie się dobrze w słońcu tego lata!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane