kwiatek z papieru

Jak ozdobić prezent kwiatkiem z papieru?
mugga - specjalista Tipy.pl

Nie wiesz jak ozdobić swój prezent? A przecież to takie proste. Wystarczy chwilka czasu i kilka materiałów, które na pewno masz w domu a możesz wyczarować pięknego kwiatka, który rewelacyjnie ozdobi Twój prezent. Takim kwiatkiem możesz też ozdobić sobie szkatułkę czy cokolwiek tylko zechcesz.
P

* dwa kolory brystolu,
* nożyczki,
* klej,
* prezent.

1
wycinanie kółek z papieru
Zacznij od wycięcia z papieru kółek. Nie muszą być idealne. Możesz ich krawędzie nawet wyciąć w niewielkie fale.
2
kółka z papieru
Z jednego koloru papieru wytnij największe kółko, potem z drugiego mniejsze, z trzeciego jeszcze mniejsze i tak na przemian do końca. Na samym końcu wytnij malutkie kółeczko.
3
naklejanie kółek na siebie
Połóż teraz największe kółko i posmaruj je na środku klejem. Przyklej kolejne, mniejsze kółko w innym kolorze. Do niego doklej trzecie, czwarte itd., aż do końca. Klej nakładaj tylko na środku kółek.
4
sklejony kwiatek
Tak powinien wyglądać kwiatek. Poczekaj, aż klej wyschnie.
5
nacinanie płatków
Natnij teraz kwiatka w czterech miejscach, jak widać na zdjęciu. Nacięcia zrób mniej więcej do najmniejszego kółka.
6
wyginanie płatków
Zrób kolejne cztery nacięcia w środku powstałych 'trójkątów'. Następnie Powyginaj nieco poszczególne płatki.
7
kwiatek naklejony na prezent
Gotowego kwiatka naklej na prezent. Gotowe.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane