Jak zrobić lampion na znicz?

latareczka - specjalista Tipy.pl
W niniejszym filmiku możecie zobaczyć jak zrobić lampion na znicz dla bliskiej osoby. Zamiast kupować bez przerwy gotowe lampiony możesz usiąść i upleść swój własny. Będzie niezwykle oryginalny. Do wykonania tego lampionu potrzebujesz kilka łatwodostępnych rzeczy takich jak gazety, czy słoik. Oraz dużo czasu i cierpliwości.
P

* stare gazety,
* słoik,
* cierpliwość.

1
Z gazet powyrywaj kartki. Poskręcaj każdą kartkę osobno w ciasny rulon. Potrzebujesz wielu takich gazetowych rurek.
2
Rulony zacznij zaplatać ze sobą tak jak pokazuje filmik. W środku umieść słoik. Myślę, że opisywanie tego procesu jest zbędne. Wszytstko dokładnie pokazuje i opisuje film.
3
Do gotowego lampionu włóż lampkę led lub wkład do zniczy. Zapal i zostaw na grobie bliskiej osoby.

Powiązane porady

wieniec na Wszystkich Świętych
kompozycja na grób
Wieniec z suszonych kwiatów

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

pestka
17.10.2017
To jakaś wielka pomyłka. W lampionach na cmentarz chodzi o to, aby światło znicza było widoczne nie tylko z lotu ptaka. Taki lampion dobry jest na stół.
zuzia1313
28.10.2015
Jeszcze trzeba to polakierować, żeby długo wytrzymało
jolka78
26.10.2015
Fajny lampion, ale nie na cmentarz, bo po deszczu czy oblepieniu śniegiem wszystko się zniszczy. Papier rozmoknie i będzie bardzo brzydko wyglądać. Moim zdaniem, taki lampion należy czymś zabezpieczyć przed opadami atmosferycznymi.
Ksywa
09.01.2012
ale fajne ale nie wykonalne :(