Jak zrobić lampion na znicz?
latareczka - specjalista Tipy.pl

W niniejszym filmiku możecie zobaczyć jak zrobić lampion na znicz dla bliskiej osoby. Zamiast kupować bez przerwy gotowe lampiony możesz usiąść i upleść swój własny. Będzie niezwykle oryginalny. Do wykonania tego lampionu potrzebujesz kilka łatwodostępnych rzeczy takich jak gazety, czy słoik. Oraz dużo czasu i cierpliwości.
P

* stare gazety,
* słoik,
* cierpliwość.

1
Z gazet powyrywaj kartki. Poskręcaj każdą kartkę osobno w ciasny rulon. Potrzebujesz wielu takich gazetowych rurek.
2
Rulony zacznij zaplatać ze sobą tak jak pokazuje filmik. W środku umieść słoik. Myślę, że opisywanie tego procesu jest zbędne. Wszytstko dokładnie pokazuje i opisuje film.
3
Do gotowego lampionu włóż lampkę led lub wkład do zniczy. Zapal i zostaw na grobie bliskiej osoby.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

pestka
Dzisiaj 12:18
To jakaś wielka pomyłka. W lampionach na cmentarz chodzi o to, aby światło znicza było widoczne nie tylko z lotu ptaka. Taki lampion dobry jest na stół.
zuzia1313
Dzisiaj 09:44
Jeszcze trzeba to polakierować, żeby długo wytrzymało
jolka78
Dzisiaj 08:51
Fajny lampion, ale nie na cmentarz, bo po deszczu czy oblepieniu śniegiem wszystko się zniszczy. Papier rozmoknie i będzie bardzo brzydko wyglądać. Moim zdaniem, taki lampion należy czymś zabezpieczyć przed opadami atmosferycznymi.
Ksywa
Dzisiaj 20:27
ale fajne ale nie wykonalne :(