kompozycja na grób

Jak zrobić kompozycje kwiatowe na grób?

latareczka - specjalista Tipy.pl
kompozycja na grób
1 z 7
Kompozycje kwiatowe na groby naszych bliskich nierzadko przysparzają nam kłopotów, zwłaszcza jeśli chcemy je zrobić samodzielnie. Mamy problemy z dobraniem odpowiednich kwiatów, czy ułożeniem ich w odpowiedni sposób, aby prezentowały się elegancko i stosownie do okazji. Obejrzyj zamieszczony tutaj film, aby zobaczyć jak w bardzo prosty sposób można komponować kwiaty, jak je dobierać, jak układać. Znajdziesz tutaj kilka ciekawych i ładnych kompozycji wartych wypróbowania.
P

* gąbki florystyczne,
* kosze,
* doniczki,
* różne rodzaje kwiatów żywych lub sztucznych,
* mocna taśma klejąca,
* liście z różnych roślin do kompozycji,
* kokardy / wstążki.

1
Zdecyduj się na żywe lub sztuczne kwiaty. Nie łącz obu tych rodzajów w jednej kompozycji, ponieważ nie wygląda to profesjonalnie i korzystnie.
2
W doniczce lub koszu na kwiaty umieść gąbkę florystyczną. Jeśli zdecydowałaś się na żywe kwiaty, gąbka powinna być nasączona wodą, aby kwiaty dłużej stały. Nie ma takiej potrzeby przy kwiatach sztucznych.
3
Gąbkę włóż do środka doniczki lub kosza i przywiąż ją dokładnie i ciasno taśmą. Gąbka musi być dobrze zamocowana.
4
Zacznij teraz wbijać w gąbkę liście ozdobne. Mogą to być liście paproci, myszopłochu, eukaliptusa, anturium, bluszczu, czy cokolwiek innego, do czego masz dostęp.
5
Gdy wbijesz już odpowiednią ilość liści, zacznij wkomponowywać w nie kwiaty. Tutaj masz równie duże, o ile nie większe, pole do popisu. Kompozycje cmentarne możesz robić z róż, łubinu, lilii, irysów, margaretek, wrzosów, hipasterum, waxa, frezji i wielu, wielu innych.
6
Kwiaty dobieraj kolorystycznie lub pod względem wielkości. Obejrzyj filmik, aby zobaczyć w jaki sposób można dobierać różne kwiaty, aby powstały ciekawe, ładne kompozycje.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

wieniec na cmentarz
Rośliny na cmentarzu
Sztuczne tulipany w wazonie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Basieńka
21.12.2016
Najlepiej powierzyć wykonanie kwiatowych kompozycji osobom, które rzeczywiście się na tym znają. Owszem, można się amatorsko pobawić, ale doświadczenie florystów jest bezcenne. Chodzi zarówno o wszelkiego rodzaju wieńce, jak i bukiety. Nie tylko pod kątem cmentarzy, ale każdym innym. Floryści z doświadczeniem i warsztatem potrafią z kwiatów przygotować małe dzieła sztuki!
mariola
31.10.2013
Bardzo słaby jest ten ekspert. Używa niepopranych nazw roślin i technik florystycznych. Wprowadza internautów w błąd. Pod tekstem jest tytuł kolejnego akapitu "Jak zrobić wieniec w kształcie krzyża" To już jest absurd. Wieniec, jak nazwa sama mówi musi być okrągły, krzyż natomiast wręcz przeciwnie.... Szok! Mariola Miklaszewska - wieloletni nauczyciel florystyki.