wiązanie arafatki

Jak wiązać arafatkę?
BarnabaBarnaba - specjalista Tipy.pl

Arafatka jest rodzajem chusty, która w krajach arabskich służy jako tradycyjne nakrycie głowy. Stanowi symbol buntu i oporu Palestyńczyków przeciwko okupacji izraelskiej. Obecnie utożsamiana jest z wieloma młodzieżowymi subkulturami, np. punkową. Wielu młodych ludzi nosi ją pod wpływem obowiązującej mody. Istnieje dużo sposobów na układanie arafatki na szyi. Poniżej znajdziecie filmik, który przedstawia trzy sposoby na jej wiązanie.
P

* arafatka

1
wiązanie arafatki - sposób 1
Arafatkę należy złożyć po skosie na pół (połowy nie muszą się równo ze sobą pokrywać). Tak złożoną arafatkę złap za końce, przyłóż do szyi. Końce owiń w okół szyi tak, aby po zawinięciu luźno wisiały z przodu.
2
wiązanie arafatki - sposób 2
Arafatkę składamy na pół po skosie. Cały "trójkąt" kładziemy na plecach zaś końce związujemy luźno z przodu.
3
wiązanie arafatki - sposób 3
W taki sposób nosi arafatkę Justin Timberlake. Arafatkę składamy na pół i skręcamy tak aby utworzyła coś na kształt sznura. Po skręceniu obracamy ją w okół szyi 2 razy i zawiązujemy luźno z przodu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

xxx
14.03.2013
Ale beznadzieja :S
Bez łap mi tu
07.04.2012
Tyle to sama wiedziałam. Nic nowego w temat nie zostało wprowadzone. Takie to banalne, miałam nadzieję na coś dużo ciekawszego.
emoboy
01.01.2011
mi tesh naj 1 podoba ^ ^
, # gruucha do uchaa . <33
11.10.2010
Suuuuper , ale wg mnie najlepsze wiązanie to 'Sposób 1' ^^ .