Nauka skoku 360 na rolkach

Nauka skoku ze schodów z obrotem 360 na rolkach

BladevilleBladeville - specjalista Tipy.pl
Film instruktażowy pokazujący w jaki sposób poprawnie wykonać skok ze schodów z obrotem 360 stopni. Trik wykonuje profesjonalny rolkarz Przemysław Madej.
P

Rolki do jazdy agresywnej lub freeride (nie polecamy wykonywania tego triku w innych rolkach, gdyż mogą one ulec zniszczeniu podczas lądowania z wysokości i spowodować niebezpieczne kontuzje). Komplet ochraniaczy oraz kask. Odpowiednie miejsce do skoku posiadające gładką i prostą nawierzchnię zarówno na podjeździe jak i na lądowaniu. Należy zwrócić szczególną uwagę aby miejsce lądowania było mało uczęszczane w celu uniknięcia ewentualnych kolizji z przechodniami, których nie dostrzeżemy w momencie wybicia.

1
Rozgrzej swoja stawy i mięśnie. Sprawdź swoje rolki czy żadna z śrub nie została poluzowana. Załóż ochraniacze i kask sprawdzając czy wszystkie zapięcia i rzepy zostały odpowiednio dopięte.
2
Spróbuj wykonać kilka skoków z obrotem 360 stopni na prostej w celu opanowania wszystkich wskazówek podanych w filmie.
3
Wybierając na początek miejsce z kilkoma niskimi i krótkimi schodami, sprawdzamy czy na podjeździe i lądowaniu nie ma żadnych dziur w nawierzchni. Należy się również upewnić że żaden niezauważony przechodzień lub auto nie pojawi się nagle w miejscu lądowaniu.
?

Wskazówki
Naukę skoku z obrotem 360 stopni należy wykonywać stopniowo. Rozpoczynamy od miejsca z kilkoma, niskimi i krótkimi schodami. W miarę wzrostu umiejętności można zwiększać wysokość schodów z których skaczemy.

!

Uwaga!
Trik w filmie instruktażowym jest bardzo trudny i wymaga w pełni opanowanych umiejętności jazdy na rolach. Osoba podejmująca się nauki skoku 360 powinna posiadać doświadczenie w jeździ agresywnej lub freeride i korzystać z ochraniaczy oraz kasku w celu uniknięcia kontuzji. Przemek Madej wykonujący trik na filmie jest profesjonalnym rolkarzem agresywnym posiadającym wieloletnie doświadczenie.

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

skrzacik0007
15.01.2013
Jest moC :D