makijaż naturalny, make up anturalny, jak zrobić makijaż codzienny

Jak zrobić neutralny, naturalny makijaż z nutką zielonego?
KarolinaK - specjalista Tipy.pl

Zastanawiałyście się w czym tkwi sekret prawdziwej urody? Ładny naturalny makijaż stanowi klucz do sukcesu. Wystarczy poświęcić chwilę czasu i zaopatrzyć się w odpowiednie kosmetyki. Neutralny makijaż świetnie sprawdza się do pracy lub na wyjścia ze znajomymi. Nutka zielonego doda wam blasku i przyciągnie spojrzenia innych. Poniżej znajdziecie filmik, który pomoże wam wykonać neutralny makijaż z nutką zielonego.
P

* baza pod cienie
* pędzelki do cieni
* pędzelek do eyelinera
* cień w kolorze złotego brązu
* cień w kolorze gorzkiej czekolady
* cień delikatny, łagodny, podobny do koloru skóry, który ma dużo błyszczących iskierek
* ciemnozielony cień błyszczący
* czarna maskara
* czarna lub brązowa kredka
* róż do policzków
* szminka czerwona lub jasna, naturalna

1
Zaczynamy od nałożenia bazy pod cienie.Nakładamy ją na całą naszą powiekę, aż pod sam łuk brwiowy.
2
Nakładamy także na całą powiekę i w zewnętrznych kącikach oczu jasny cień (w neutralnym kolorze, podobnym do naszej skóry) z błyszczącymi iskierkami.
3
Kolejny krok to nałożenie od zewnętrznych kącików oka do załamania powieki cienia w kolorze złotego brązu.Tak aby utworzyć takie zewnętrzne "V".
4
Teraz nakładamy cień w kolorze gorzkiej czekolady tylko w zewnętrznych kącikach, aby troszeczkę przyciemnić nasz makijaż.
5
Bierzemy większy pędzelek i wszystkie cienie mieszamy razem na naszym oku. Nie ma o co się martwić, mamy nałożoną bazę pod cienie. Nic się nie rozmaże, po prostu ładnie połączymy kolory.
6
Czas na dodanie nutki zielonego (ciemnozielony, błyszczący). Zaczynamy od zewnętrznego kącika, tuz poniżej linii rzęs.Druga część malujemy od środka powieki.
7
Podkreślamy dolna linię oka czarną lub brązową kredką.
8
Tuszujemy rzęsy delikatnie. Tylko jeden raz, gdyż jest to makijaż dzienny.
9
Aby dodać świeżości, dodajemy róż do policzków.W tym celu uśmiechamy się, tak aby znaleźć miejsce, gdzie powinien znaleźć się róż.Następnie rozcieramy go delikatnie do tyłu.
10
Teraz nabieram delikatnie na palec szminkę i nakładamy palcem na usta. Uwaga: pamiętaj, aby nakładać pomadkę na suche wargi.Dzięki temu będzie bardziej trwała.
11
Na koniec dodajemy błyszczyk i nasz makijaż jest już gotowy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane