taniec brzucha

Jak tańczyć taniec brzucha?
shakirashakira - specjalista Tipy.pl

Taniec brzucha jest tańcem orientalnym popularnym na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej. Naucz się jak ruszać biodrami, brzuchem, biustem i rękami po to aby rozgrzać serce każdego mężczyzny na świecie.
P

* orientalna muzyka (indyjska, bollywood, egipska itp.)

1
Taniec brzucha znany jest od kilku tysięcy lat, jednak dopiero teraz stał się niezwykle popularny na całym świecie. Jest to taniec, który potrafi wyeksponować z każdej kobiety to co najwspanialsze a mianowicie umiejętność uwodzenia oraz witalność. Taniec ten jest symbolem płodności, pobudza naszą seksualność jak również posiada właściwości uzdrawiające.
2
Taniec brzucha to przede wszystkim ruchy bioder, brzucha, ramio i dłoni. Dzięki tańcowi wzmocnisz mięśnie nóg, brzucha, bioder i pośladków. Taniec ten jest również wskazany dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa.
3
Ruchy bioder - poruszamy miednicą w kierunku poziomym lub zakreślamy nią koła. Należy pamiętać aby ruszać tylko biodrami a nie całym ciałem.

Wibracje - bardzo szybko potrząsamy miednicą lub ramionami.

Ósemka - obracamy miednicą kształt ósemki (poziomo)
?

Wskazówki
* taniec brzucha pomoże Ci zwalczyć kompleksy. Będziesz czuć się piękna, atrakcyjna i seksowna jak nigdy dotąd.
* Taniec brzucha jest polecany dla kobiet w ciąży.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

kikaa
09.04.2013
Moim zdaniem taniec brzucha to najlepsza terapia dla ludzi którym nie podoba się swoje ciało. W tańcu brzucha nie ma znaczenia czy jesteś gruba czy chuda , ważne jest to żebyś dobrze się poczuła.. :)
Ale uważnie patrzcie na youtube kroki .. Nie zaczynajcie od razu od tych najtrudniejszych kroków tylko od tych dla początkujących ponieważ można mieć problemy ze zdrowiem..
Najlepiej założyć cos wygodnego cos fajnego ii zacząć ćwiczyć taniec brzucha aa zobaczycie że za kilka dni , tygodni będzie wam lepiej szło i zmieni się wasze ciało na lepsze oczywiście.. :)
Także zakładamy cos wygodnego i zaczynamy ćwiczyć. :)
Życzę wam powodzenia.!!
Ja też niedawno zaczęłam.. Nie zbyt dobrze mi idzie ale trzeba wierzyć że będzie lepiej.. Pozdrawiam..
arimor
13.02.2013
Taniec brzucha to także odpowiednie ułożenie dłoni, ponieważ ruszając brzuchem, wykonuje się także płynne ruchy rąk. Wiele kobiet popełnia błąd układając palce w nieodpowiedni sposób, mianowicie- łączy kciuk z palcem środkowym. Tymczasem palce te powinny być ułożony blisko siebie, jednakże nie należy ich stykać! W ćwiczeniu odpowiednich ruchów bioder pomoże pareo z monetami (do kupienia np. w internecie lub w sklepach ze strojami do tańca). Monety powinny brzęczęć tylko przy intensywnych ruchach, kiedy np. ruszamy biodrami na boki, gdy zaś wykonuje się delikatniejsze ruchy np. ósemki lub afrykańskie kółeczka, należy to robić subtelnie, by nie wyglądało to wulgarnie - przy odpowiednim ruchu monety nie brzęczą.
zORIENTowana
27.09.2012
ja tańczę taniec od 9 miesięcy... jak go tańczyć to zacznij chodzić na zajęcia z tańca brzucha w twoim mieście polecam