reklama

Jak być kreatywnym w tworzeniu reklam?
LompiLompi - specjalista Tipy.pl

Dobra reklama jest podstawą każdego biznesu. Innowacyjny pomysł stanowi najwazniejszy element podczas jej tworzenia. Właśnie dzięki niej zwracamy uwagę potencjalnego klienta i wyróżniamy się na tle konkurencji. Reklama przyczynia się do rozwoju handlu i zawdzięczamy jej budowanie wartości naszej marki. Jej celem jest ukazanie naszego produktu lub usługi w jak najlepszym świetle. Poniżej znajdziecie inspiracje, które pomogą wam stworzyć ciekawą kreatywną reklamę.
1
Zastanów się do jakiej grupy odbiorczej kierujesz swój produkt i jak chcesz aby był on spostrzegany? Chcesz wykreować markę? Zastanów się czy chcesz, aby ludzie myśleli o niej że jest nowoczesna, a może tradycyjna?
2
W reklamie odwołuj się do tych cech firmy, które świadczą o jej np. nowoczesności czy tradycji.
3
Zrób burzę mózgów z przyjaciółmi. Dowiedz się z czym kojarzy się dana branża. Z jakimi przedmiotami, słowami. Wszystko zapisuj na kartce.
4
Pamiętaj o tym aby reklama przyciągała uwagę. Najlepsze są pomysły nieco szalone, śmieszne czy zaskakujące.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane