zabieg kosmetyczny twarzy

Jak zrobić sobie zabieg kosmetyczny twarzy?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Nie musisz wybierać się do kosmetyczki ani spa, aby zrobić sobie zabieg kosmetyczny twarzy. Potrzebujesz jedynie pół godziny czasu, aby Twoja twarz stała się czysta, świeża i zrelaksowana.
P

* klipsy do włosów lub opaska
* łagodny płyn do mycia twarzy
* umywalka lub duża miska
* ciepła woda
* ręcznik
* gorąca woda
* peeling
* maseczka do twarzy
* 2 plasterki świeżego ogórka
* wygodne miejsce do leżenia
* zimna woda
* krem nawilżający
* świeża mięta lub cytryna

1
Zwiąż włosy z tyłu głowy i zabezpiecz je za pomocą spinek lub opaski do włosów.
2
Umyj twarz ciepłą wodą oraz płynem do mycia twarzy dostosowanego do Twojego rodzaju cery a następnie osusz ręcznikiem.
3
Wypełnij umywalkę lub miednicę gorącą, parującą wodą.
4
Nałóż na głowę ręcznik i pochyl się nad umywalką / miednicą tak nisko, aż poczujesz ciepło na twarzy. Ręcznik na głowie powinien tworzyć jakby namiot nad Twoją głową oraz wodą, zagarniając parę do środka. Trzymaj ręcznik przez kilka minut (może być nawet 15 min) aż do czasu jak Twoja twarz stanie się ciepła i mokra.

Do gorącej wody możesz wcześniej dodać mięty lub cytryny aby odświeżyć Twarz i oczyścić zatoki przynosowe.
5
Na mokrą twarz nałóż peeling. Nakładaj go palcami za pomocą delikatnych okrężnych ruchów zaczynając od środka twarzy i powoli przesuwając się ku linii włosów. Nie stosuj peelingu na skórę w okół oczu gdzie jest ona bardzo delikatna.
6
Delikatnie lecz dokładnie usuń peeling za pomocą ciepłej wody.
7
Nałóż maseczkę na twarz. Za pomocą palców nakładaj ją delikatnymi, okrężnymi ruchami. Unikaj okolic oczu i ust. Maseczkę stosuj zgodnie z zaleceniami na opakowaniu.

Dla tłustej cery stosuj maseczkę błotną, dla suchej wypróbuj nawilżającą, żelową (hydrating gel) lub kremową maseczkę odżywczą.
8
Połóż się na plecach i nałóż na oczy plasterki świeżego ogórka. Zrelaksuj się i leż tak długo, aż minie czas przez który powinnaś trzymać na twarzy maseczkę.
9
Usuń z oczu ogórki.
10
Zmyj maseczkę ciepłą wodą.
11
Ochlap twarz zimną wodą lub jeszcze lepiej - zanurz ją całą na kilkanaście sekund w misce z zimną wodą. Zimna woda zamyka pory.
12
Osusz twarz ręcznikiem.
13
Nałóż na twarz krem nawilżający.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

magi97
13.05.2012
Ok ok ale dodajcie coś nowego
rllBzPsye
20.04.2012
Jak na tak dużą firmę te 300 osf3b to jakaś garstka. Klientom zależy na wesikoyj jakości usług, a nie na mydleniu oczu obecnością w mikrologach. Do czasu kiedy usługi nie będą na dobrym poziomie to żadna platforma mikroblogingowa nie pomoże.
Yorka
29.08.2011
heheh :-)
Irenka=*
23.08.2011
Zrobiłam i jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Irenka=*
22.08.2011
Hehe niezłe zaraz idę wypróbować =)