Przedarta książka telefoniczna

Jak przedrzeć książkę telefoniczną?
MagikMagik - specjalista Tipy.pl

Przedarcie książki telefonicznej na pół wcale nie jest trudne i nie wymaga wielu sił. Poniżej przedstawiam dokładną instrukcję jak to zrobić. Twoi znajomi z pewnością będą pod wrażeniem.
1
Przedzieranie książki telefonicznej na pół
Chwyć górną część książki obydwoma rękami. Kciuki powinny być po twojej stronie książki, możliwie jak najbliżej siebie, zaś reszta palców powinna być z przeciwnej strony. Jeśli książka jest stosunkowo mała wówczas kciuki powinny się bez problemu stykać, zaś jeśli jest duża to może się tak zdarzyć, że będzie pomiędzy nimi przerwa.
2
Przedzieranie książki telefonicznej na pół 2
Za pomocą kciuków wygnij książkę w połowie, tak jakbyś chciał ją przełamać na pół. Kciuki powinny być na środku książki, zaraz przy górnej krawędzi i powinny być ciągle bardzo blisko siebie. Wciśnij środek książki kciukami w taki sposób, że zrobi się coś w rodzaju zagniecenia.
3
Teraz przedrzyj książkę. Zagięcie które znajduje się na dole wypchnij mocno do góry i równocześnie ciągnij obydwie połowy książki rękami w dół i na boki. Książka powinna zacząć się rozrywać.
4
Rozedrzyj książkę do końca. Jeśli jesteś wystarczająco silny i wcześniej poćwiczysz to możesz rozerwać książkę za jednym szarpnięciem. Jednak tak czy owak, zaimponujesz kolegom jeśli zrobisz to nawet w kilkunastu ruchach.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane