Jak powiedzieć swojemu chłopakowi, że nie potrafi się całować?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Znalazłaś tego jedynego, ale okropnie się całuje? Nie pozwól mu żyć w niewiedzy - powiedz mu o tym, ale oczywiście w delikatny sposób. Jeśli powiesz mu o tym bez wyczucia może się bardzo do ciebie zrazić. Musisz uważać, żeby nie urazić jego męskiej dumy. Tak więc najpierw połechtaj jego próżność, a następnie jak puma przejdź do ataku. Poniżej znajdziesz filmik instruktażowy, z którego dowiesz się, w jaki sposób powiedzieć chłopakowi, że fatalnie całuje.
P

* takt

1
Zdecyduj czy on jest tego wart. Jeśli nie zamierzasz się z nim spotykać przez dłuższy okres czasu to nie podejmuj żadnego działania - pozwól innej dziewczynie zająć się tym problemem.
2
Powiedz mu jakiś komplement. Możesz wzorować się na dziennikarzach, którzy najpierw starają się rozluźnić sytuację, aby rozmówca czuł się dobrze a potem atakują zbijając rozmówcę całkowicie z nóg. Zacznij od powiedzenia mu komplementu na temat jego techniki - z pewnością będziesz potrafiła znaleźć cokolwiek co robi dobrze w związku z całowaniem się a następnie przejdź do problemu.

Jeśli nie ma zupełnie nic co Twój chłopak by robił dobrze podczas całowania się powiedz mu że ma miękkie usta.
3
Złagodź uderzenie. Nie mów, "Masz miękkie usta, ale chciałabym, żebyś się tak strasznie nie ślinił podczas całowania". On od razu zapomni o komplemencie, który był na początku zdania. Zamiast tego możesz powiedzieć w bardzo uwodzicielski sposób "Masz takie mięciutkie usta i z pewnością byłoby niezwykle przyjemnie gdyby Twoje pocałunki były troszkę mniej mokre".
4
Pokaż mu w jaki sposób chcesz być całowana. Będzie bardziej zabawnie i mniej dla niego żenująco gdy się roześmiejesz i poprosisz, aby przestał lizać Twoją twarz jak pies.
5
Weź trochę winy na siebie mówiąc "Musimy popracować nad naszym całowaniem się" zamiast "musisz popracować nad techniką całowania".
6
Jeśli powiedziałaś mu o problemie, pokazałaś jak powinien całować a on dalej swoje, wówczas przemyśl dobrze wasz związek. Nie dobrze jeśli ktoś nie potrafi się całować ale jeśli nie potrafi słuchać, lub jest po prostu głupi, może oznaczać, że nie jest tym facetem za którego go uważałaś.

Powiązane porady

skuteczny podryw
Wspaniały Mężczyzna
masaż erotyczny

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

#18905
17.04.2013
Zwyczajnie i po ludzku aczkolwiek grzecznie i z taktem.Można zaproponować pocałunek według swojego upodobania i zaczekać na jego reakcję-czy się spodobało czy nie.W pocałunku ma być to "coś' i odrobina "chemii" i napewno się pocałują zainteresowani cudownie i romantycznie.
ada
28.12.2012
Chce nauczyć się całować.
poulette
21.08.2012
fajny artykuł ale mam inny sposób: po prostu powiedzieć,że jest spoko ale całuję do bani :>