golenie nóg

Jak golić nogi?

KatarzynaKatarzyna - specjalista Tipy.pl
Kobiety golą nogi średnio 11 razy w miesiącu. Kiedy zbliża się lato, a co za tym idzie sezon na sukienki nasze nogi muszą się pięknie prezentować. Z tego powodu warto dowiedzieć się jak ulepszyć swoją technikę golenia nóg. Wiedza na temat właściwego golenia nóg z pewnością przyda się niejednej z nas. Wbrew pozorom zaproponowana w filmiku metoda jest bardzo łatwa do opanowania i nie wymaga wiele wysiłku, ani czasu. Poniżej znajdziecie instrukcje, która rozwieje wszystkie wasze wątpliwości.
P

* gorąca woda
* dobra maszynka do golenia
* wanna albo prysznic
* krem do golenia
* tonik bezalkoholowy

1
Prysznic lub wanna

Zacznij od prysznica lub gorącej kąpieli. Gorąca woda sprawi, że włoski będą miękkie, otworzy pory i zrelaksuje skórę, dzięki czemu będzie Ci się łatwiej golić.

2
Namydl nogi lub posmaruj je kremem do golenia

Będąc ciągle pod prysznicem lub w wannie, nałóż na nogi krem do golenia.

3
Zacznij golenie od kostki przesuwając maszynkę ku górze.

Za pomocą maszynki z ostrymi i czystymi nożykami, rozpocznij golenie nóg od górnej części stopy, przeciągając ją delikatnie do góry po całej długości łydki, jednym, równym pociągnięciem.

Aby uniknąć zacięć na kostce, napnij skórę poprzez uniesienie pięty do góry.

4
Napnij skórę za pomocą ręki

Naciągnij skórę na aktualnie golonym fragmencie nogi za pomocą wolnej ręki. Gól nogi w kierunku przeciwnym do kierunku wzrostu włosów. Nie przyciskaj maszynki do skóry zbyt mocno, ponieważ może to spowodować zacięcia oraz podrażnienie skóry.

5
Płucz ostrze

Powinnaś płukać ostrze maszynki po każdych kilku pociągnięciach maszynką, aby usunąć z niego krem do golenia oraz włoski.

Okolice bikini należy golić najpierw w kierunku zgodnym z kierunkiem wzrostu włosków a następnie nałożyć jeszcze raz krem do golenia i golić w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów. Należy być bardzo ostrożnym: mocniejsze włosy sprawiają, że te okolice są bardziej narażone na zacięcia i podrażnienia.

6
Nawilż nogi

Nogi nawilżaj tonikiem bezalkoholowym, który nawilży skórę bez uczucia pieczenia czy szczypania. Voila! Perfekcyjnie gładkie nogi na następne 72 godziny!

Powiązane porady

gładkie nogi
bikini
Golenie twarzy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

#18477
29.03.2013
Do golenia nóg zamiast pianki bardzo dobrze sprawdzają się również odżywki do włosów.
daria16rog
14.11.2012
Dlaczego swędzi skóra na piszczelach gdy golimy bez pianki? to pytanie chyba brzmi lepiej...
daria16rog
14.11.2012
A dlaczego swędzi skóra po goleniu gdy nie golimy się bez pianki.