jak wyjść ładnie na zdjęciu

Jak wyjść ładnie na zdjęciu?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Oczywiście, piękne zdjęcia wymagają trochę umiejętności od fotografa, ale aby wyjść ładnie na zdjęciu sama również powinnaś znać kilka trików.
P

* fotograf
* aparat fotograficzny z flashem

1
Wybierz ubrania. Zostaw w szafie wszystkie ciuchy w jaskrawych kolorach, zwariowanych wzorach i poziomych paskach. Naturalne kolory wyglądają najlepiej.
2
Sprawdź jak wygląda w lustrze Twoja twarz. Masz jakieś wypryski, które mogłabyś zakryć albo świecącą się skórę która potrzebuje trochę pudru? Może masz przekrwione oczy i przydałoby się je zakroplić, aby były śnieżno białe? Czy Twoje brwi są ładnie wydepilowane i zadbane?

Jeśli masz makijaż, pamiętaj, że kolory wydają się być na zdjęciach bardziej intensywne, szczególnie na zdjęciach czarno-białych.
3
Rób sobie zdjęcia rano na świeżym powietrzu albo zaraz przed zachodem słońca. Światło jest wtedy delikatniejsze i korzystniejsze dla wyglądu twarzy. Światło około południa albo flash mogą odkryć troszkę za dużo (np. niedoskonałości cery).
4
Upewnij się, że obiektyw aparatu fotograficznego znajduje się na wysokości Twoich oczu lub troszkę wyżej. Jeśli będzie niżej, wówczas możesz wyjść na zdjęciu tak, jakbyś miała podwójną brodę.
5
Aby wyglądać naturalniej na zdjęciu, odchyl się lekko do tyłu, stań pod kątem do fotografa i wypnij biodro do przodu.

Twoja postawa ma być wyprostowana ale nie pozuj za bardzo.
6
Odwróć głowę o 2/3 na jedną lub na drugą stronę, aby Twoja twarz wyglądała szczuplej.

Unikaj szerokokątnych obiektywów, które poszerzą wygląd Twojej twarzy.
7
Popatrz się przez chwilę na jakiś jasny punkt, jak latarka albo inne źródło światła. To zmniejszy wielkość źrenicy a tym samym prawdopodobieństwo, że na zdjęciu wyjdą Ci czerwone oczy. W każdym bądź razie nigdy nie patrz prosto w słońce.
8
Zapobiegnij mruganiu. Zaraz przed zrobieniem zdjęcia, zamknij oczy i poproś fotografa, aby policzył do 3. Jak zacznie robić zdjęcie otwórz oczy. Jest to najlepsza metoda na uniknięcie zamkniętych lub przymkniętych oczu na zdjęciu.
9
Ostatnia i najważniejsza część robienia zdjęcia to uśmiech. Mówienie dziwnych wyrazów jak "ser" może spowodować, że na zdjęciu wyjdziesz jak prezenter lub polityk. Zamiast tego przypomnij sobie coś śmiesznego co spowoduje naturalny, szczęśliwy uśmiech na Twojej buzi.

Powiązane porady

Portret w świetle świec
Namiot bezcieniowy
zdjęcia, łączenie zdjęć

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

topielica
10.06.2013
Najlepiej jeśli możemy skorzystac z funkcji samowyzwalacza w aparacie wówczas możemy byc sobą i bawic się naturalnie i na luzie, nie ma szans by zdjęcia były nieudane -jesli nie mamy takiej funkcji zdjęcia powinna robic nam osoba przed którą czujemy się swojsko i nie jesteśmy spięci.
elvis
27.05.2013
trzeba jeszcze mieć prezencję!
Bella
17.06.2010
Najlepiej stawać do zdjęcia lekko bokiem i wciągnąć brzuch!