kwiaty z bibuły

Jak zrobić kwiatki z bibuły?

KamilaKamila - specjalista Tipy.pl
Kolorowe, papierowe kwiatki z bibuły są ładną ozdobą, a sposób ich wykonania jest bardzo prosty. Ta wiosenna dekoracja ożywi każdy ciemny kąt Twojego mieszkania. Robienie kwiatów z papieru, jest również wspaniałym zajęciem dla dzieci w deszczowe dni.
P

* Kolorowa bibuła
* Nożyczki
* Kreatywne druciki

1
Układamy warstwowo różne kolory bibuły na siebie.
2
Przycinamy nożyczkami bibułę, w taki sposób, aby poszczególne kawałki kolorowej bibuły były sobie równe. Najlepszy efekt końcowy będzie wówczas, gdy do zrobienia kwiatka użyjemy co najmniej dwój kolorów bibuły.
3
Wybieramy kilka kolorów do pierwszego kwiatka. Papierki bibuły kładziemy na siebie warstwowo. Dłuższe boki utworzonego w ten sposób prostokąta przycinamy w taki sposób, aby zamiast równej krawędzi powstał zygzak.
4
Powycinaną bibułę składamy w harmonijkę, zginając ją w punktach przycięć. Po złożeniu, bibułki będą ułożone w jeden długi pasek, ostro zakończony z obydwu stron.
5
Środek pasków związujemy drucikiem.
6
Paseczki rozkładamy na boki i formujemy z nich płatki kwiatu.

Powiązane porady

imponujące nakrycie stołu
czerwony fotel

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

www.centrum-dekoracyjne.pl
13.03.2017
Bomba ;) Bardzo pomocne i przydatne ;)
domi
03.03.2012
Bardzo ładny kwiatek.Szkoda że film po angielsku:)
Ergie
02.03.2012
ola boga... mam zajęcia wolontarystyczne z dziećmi w wieku 5 lat... jestem świeżym wolontariuszem i muszę coś przygotować... dla dzieciaków byłaby to frajda jakby mogły cos takiego wręczyc, matkom, babciom, ciociom lub jakiejkolwiek lubianej pani... Postaram sie to wykorzystac byleby to nie było za trudne dla maluchów...
Kasiuka
17.01.2012
Prosto się je robi.
perełka
09.12.2011
jakie ładne kwiatki
kala
06.03.2011
bardzo fajne i ładne kwiatki