dochód

Czym jest dochód pasywny?

Reklama w Internecie
Ostatnio w mediach często można spotkać się z wyrażeniem „dochód pasywny”, który ma być formą zarabiania pieniędzy. Pozostaje jednak pytanie, czym tak naprawdę jest dochód pasywny i na czym polega jego uzyskanie? Otóż jest to dochód, który uzyskuje się w równych odstępach czasu (np. co miesiąc) bez ciągłego zaangażowania własnej pracy. Osoby o takim sposobie na osiąganie dochodu nazywane są rentierami. Jednak aby móc czerpać zyski, w pierwszej kolejności trzeba wykonać jakąś pracę (np. zakupić nieruchomość, stworzyć grupę partnerów biznesowych).
YouTube

Jak zamieścić film reklamowy na swojej stronie internetowej?

Reklama w Internecie
Jak mawiają specjaliści reklama jest dźwignią handlu, a najbardziej efektywną (patrząc na relacje efektu do nakładu) formą reklamy jest obecnie reklama internetowa. Posiadanie własnej strony internetowej staje się powoli standardem. A jak skutecznie zachęcić klientów do korzystania z usług lub zakupu produktów? Odpowiedź brzmi - przez zamieszczenie na stronie własnego filmu reklamowego, prezentacji usług czy produktów lub pokazania unikalnego podejścia do obsługi klienta.
folder reklamowy

Jak zaprojektować folder?

Marketing Bezpośredni
Foldery reklamowe przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i pozyskania nowych klientów. Dobrze przygotowana broszura reklamowa przyciąga klientów do danej firmy, natomiast słaby projekt może ich zniechęcić. Profesjonalnie wyglądające foldery mogą być tworzone i drukowane na twoim własnym sprzęcie. Istnieje wiele programów, które oferują możliwość tworzenia folderów online. Drukowanie broszur w domu niesie ze sobą wiele korzyści – w każdej chwili możesz bowiem zmienić cenę towaru lub część informacji i wydrukować broszury ponownie. Drukując w domu będziesz mógł dodatkowo przygotować tylko taką ilość folderów, jaka naprawdę jest ci potrzebna.
ciekawy plakat

Jak zrobić plakat?

Promocja
Mając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.
broszura

Jak zrobić broszurę?

Kreowanie Wizerunku Firmy
Broszura to "mikrokosmos" każdego biznesu. Może być ona formą twojego pierwszego kontaktu z klientem. Musisz, więc być pewien, że jest ona wykonana nie tylko profesjonalnie, ale także, że jest interesująca i na tyle przyciągnie uwagę klienta, że spełni powierzone jej zadanie. Poniżej znajdziesz kilka podstawowych wskazówek jak wykonać broszurę, która będzie dobrą reklamą twojego biznesu. 
segmentacja rynku

Jak dokonać segmentacji rynku?

Strategie Marketingowe
Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz zidentyfikować rynek docelowy. Rynek docelowy to grupa ludzi, którzy będą potrzebować twojego produktu lub usługi. Proces identyfikacji rynku docelowego nosi nazwę segmentacji rynku. Dokonując segmentacji rynku firma może zidentyfikować grupę klientów docelowych lub znaleźć swoją niszę na rynku. Gdy już raz określisz swoją niszę, będziesz mógł skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na wybranej grupie docelowej.
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:
klucz do sukcesu

Jak zrobić chwytliwą reklamę?

Reklama w Internecie
Nawet najlepszy produkt lub serwis na świecie spali na panewce, jeśli nie zostanie odpowiednio efektywnie zareklamowany. Niezależnie od tego czy Twoje mechanizmy kreowania dobrego wizerunku firmy polegają na rozsyłaniu reklam w wersji drukowanej, czy też są rozsyłane internetowo, te wskazówki są wszystkim czego potrzebujesz, aby stworzyć przyciągającą uwagę reklamę.
przykładowe loga

Jak zaprojektować logo?

Promocja
Gdy zrozumiesz podstawowe zasady projektowania loga, nie będziesz mieć problemu przy wyborze rysunku i rodzaju czcionki, które mają stanowić znak firmowy twojej marki. Możesz zdecydować się na element graficzny lub wyłącznie tekstowy. Cokolwiek wybierzesz, dobrze zaprojektowane logo przyczyni się do sukcesu twojej firmy, ponieważ jedno spojrzenie na nie pozwoli ci jasno przekazać myśl przewodnią twojej działalności.
książka

Jak zareklamować książkę?

Promocja
Ciężka praca oraz czas spędzony na poszukiwaniu, analizowaniu i pisaniu wreszcie zaowocował ukończoną książką. Następnym krokiem jest właściwe zareklamowanie swojej książki. Pewnie zastanawiasz się jak ciężko jest zareklamować swoją książkę. Jedną z podstawowych rzeczy, jeśli chodzi o reklamę, jest upewnienie się, że reklamujesz produkt na właściwym obszarze, w zależności od tego jaki temat jest poruszony w książce, ale także od innych czynników. Czy Twoja książka jest fikcją czy literaturą faktu? Ludzie uwielbiają czytać oba te gatunki. Jednym z podstawowych błędów jakie się popełnia przy reklamowaniu jest nieprecyzyjne określenie grupy odbiorców. Musisz jasno określić do jakiej grupy odbiorców powinna trafić Twoja książka. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek jak zareklamować swoją książkę.
profesjonalny e-mail

Jak napisać oficjalny e-mail?

Marketing Online
Zastanawiałeś się kiedyś, jak w poprawny sposób napisać oficjalny e-mail tak, żeby świadczył o tym, że jesteś profesjonalistą, nawet jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia? Wiedza na temat pisania profesjonalnych maili jest bardzo istotna. Czasem to e-mail jest pierwszą formą kontaktu z klientem i to od niego zależy, jakie zrobisz na nim wrażenie.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób należy pisać oficjalne e-maile, które przynoszą firmie korzyści.