dochód

Czym jest dochód pasywny?

Reklama w Internecie
Ostatnio w mediach często można spotkać się z wyrażeniem „dochód pasywny”, który ma być formą zarabiania pieniędzy. Pozostaje jednak pytanie, czym tak naprawdę jest dochód pasywny i na czym polega jego uzyskanie? Otóż jest to dochód, który uzyskuje się w równych odstępach czasu (np. co miesiąc) bez ciągłego zaangażowania własnej pracy. Osoby o takim sposobie na osiąganie dochodu nazywane są rentierami. Jednak aby móc czerpać zyski, w pierwszej kolejności trzeba wykonać jakąś pracę (np. zakupić nieruchomość, stworzyć grupę partnerów biznesowych).
manipulacja

Jak nie dać się zmanipulować?

Czarny PR
Manipulacja to zamierzone działanie mające na celu skłonić daną osobę, do jakiejś czynności korzystnej dla strony manipulującej natomiast niekoniecznie korzystnej dla osoby zmanipulowanej. Manipulacja jest bardzo często stosowana szczególnie w handlu. Tak naprawdę codziennie możemy być manipulowani, np. w sklepie. Oprócz tego niektóre osoby z charakteru są manipulantami. Lubią manipulować innymi, żeby zyskać określone korzyści. Często jest tak, że zrobimy komuś przysługę, bądź spełnimy czyjąś prośbę, a potem czujemy się dziwnie - tak jakby ktoś nas oszukał. Może to być znak tego, że zostałeś zmanipulowany. W związku z tym warto znać techniki manipulacyjne oraz wiedzieć jak się przed nimi bronić. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki jak to robić.
YouTube

Jak zamieścić film reklamowy na swojej stronie internetowej?

Reklama w Internecie
Jak mawiają specjaliści reklama jest dźwignią handlu, a najbardziej efektywną (patrząc na relacje efektu do nakładu) formą reklamy jest obecnie reklama internetowa. Posiadanie własnej strony internetowej staje się powoli standardem. A jak skutecznie zachęcić klientów do korzystania z usług lub zakupu produktów? Odpowiedź brzmi - przez zamieszczenie na stronie własnego filmu reklamowego, prezentacji usług czy produktów lub pokazania unikalnego podejścia do obsługi klienta.
folder reklamowy

Jak zaprojektować folder?

Marketing Bezpośredni
Foldery reklamowe przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i pozyskania nowych klientów. Dobrze przygotowana broszura reklamowa przyciąga klientów do danej firmy, natomiast słaby projekt może ich zniechęcić. Profesjonalnie wyglądające foldery mogą być tworzone i drukowane na twoim własnym sprzęcie. Istnieje wiele programów, które oferują możliwość tworzenia folderów online. Drukowanie broszur w domu niesie ze sobą wiele korzyści – w każdej chwili możesz bowiem zmienić cenę towaru lub część informacji i wydrukować broszury ponownie. Drukując w domu będziesz mógł dodatkowo przygotować tylko taką ilość folderów, jaka naprawdę jest ci potrzebna.
ciekawy plakat

Jak zrobić plakat?

Promocja
Mając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.
biznes

Jak promować swoje usługi w Internecie?

Marketing Online
Każdy kto prowadzi własną firmę lub oferuje usługi musi zdobyć w jakiś sposób klientów. Oczywiście najlepszymi klientami, są klienci "z polecenia". Drogą pantoflową przychodzi do nas wiele osób, jednak czy jest ich na tyle dużo, aby biznes się dobrze kręcił? Czasami musi minąć wiele lat zanim zdobędziemy dobrą reputację i wiernych klientów. Jeśli nie mamy tyle czasu musimy zacząć sami promować własne usługi. Gdzie? Oczywiście w Internecie. To tu nasi potencjalni klienci coraz częściej rozpoczynają poszukiwania specjalistów świadczących usługi w danym mieście. Jeśli nie wiesz jak się zabrać do promowania własnego biznesu w Internecie przeczytaj poniższe kroki. Nie jest to takie trudne, jak się wydaje. Powodzenia!
przyciąganie klientów

Jak przyciągnąć klienta?

Strategie Marketingowe
Istnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.
newsletter

Jak stworzyć newsletter?

Reklama w Internecie
Chcesz stworzyć dobry newsletter? Musisz przeanalizować wiele rzeczy. Po pierwsze: format. Wiele firm wysyła swoim klientom newslettery w formacie HTML. Nie bez powodu nazywa się go przekleństwem newsletterów. Okazuje się bowiem, że zdecydowana większość użytkowników zamiast wydumanych graficznie treści woli otrzymywać zwykły tekst. Wybór należy oczywiście do ciebie. Możesz zatkać uszy, zamknąć oczy i mieć nadzieję, że wszystko się uda albo podjąć wyzwanie i dowiedzieć się jak najwięcej o projektowaniu dobrego newslettera.
Dzięki temu artykułowi uzyskasz informacje niezbędne do zaplanowania, zaprojektowania i stworzenia newslettera, który będzie dobrze wyglądać, stanowiąc jednocześnie użyteczne źródło informacji dla jego subskrybentów.
książka

Jak zareklamować książkę?

Promocja
Ciężka praca oraz czas spędzony na poszukiwaniu, analizowaniu i pisaniu wreszcie zaowocował ukończoną książką. Następnym krokiem jest właściwe zareklamowanie swojej książki. Pewnie zastanawiasz się jak ciężko jest zareklamować swoją książkę. Jedną z podstawowych rzeczy, jeśli chodzi o reklamę, jest upewnienie się, że reklamujesz produkt na właściwym obszarze, w zależności od tego jaki temat jest poruszony w książce, ale także od innych czynników. Czy Twoja książka jest fikcją czy literaturą faktu? Ludzie uwielbiają czytać oba te gatunki. Jednym z podstawowych błędów jakie się popełnia przy reklamowaniu jest nieprecyzyjne określenie grupy odbiorców. Musisz jasno określić do jakiej grupy odbiorców powinna trafić Twoja książka. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek jak zareklamować swoją książkę.
broszura

Jak zrobić broszurę?

Kreowanie Wizerunku Firmy
Broszura to "mikrokosmos" każdego biznesu. Może być ona formą twojego pierwszego kontaktu z klientem. Musisz, więc być pewien, że jest ona wykonana nie tylko profesjonalnie, ale także, że jest interesująca i na tyle przyciągnie uwagę klienta, że spełni powierzone jej zadanie. Poniżej znajdziesz kilka podstawowych wskazówek jak wykonać broszurę, która będzie dobrą reklamą twojego biznesu.