dochód

Czym jest dochód pasywny?

Reklama w Internecie
Ostatnio w mediach często można spotkać się z wyrażeniem „dochód pasywny”, który ma być formą zarabiania pieniędzy. Pozostaje jednak pytanie, czym tak naprawdę jest dochód pasywny i na czym polega jego uzyskanie? Otóż jest to dochód, który uzyskuje się w równych odstępach czasu (np. co miesiąc) bez ciągłego zaangażowania własnej pracy. Osoby o takim sposobie na osiąganie dochodu nazywane są rentierami. Jednak aby móc czerpać zyski, w pierwszej kolejności trzeba wykonać jakąś pracę (np. zakupić nieruchomość, stworzyć grupę partnerów biznesowych).
manipulacja

Jak nie dać się zmanipulować?

Czarny PR
Manipulacja to zamierzone działanie mające na celu skłonić daną osobę, do jakiejś czynności korzystnej dla strony manipulującej natomiast niekoniecznie korzystnej dla osoby zmanipulowanej. Manipulacja jest bardzo często stosowana szczególnie w handlu. Tak naprawdę codziennie możemy być manipulowani, np. w sklepie. Oprócz tego niektóre osoby z charakteru są manipulantami. Lubią manipulować innymi, żeby zyskać określone korzyści. Często jest tak, że zrobimy komuś przysługę, bądź spełnimy czyjąś prośbę, a potem czujemy się dziwnie - tak jakby ktoś nas oszukał. Może to być znak tego, że zostałeś zmanipulowany. W związku z tym warto znać techniki manipulacyjne oraz wiedzieć jak się przed nimi bronić. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki jak to robić.
YouTube

Jak zamieścić film reklamowy na swojej stronie internetowej?

Reklama w Internecie
Jak mawiają specjaliści reklama jest dźwignią handlu, a najbardziej efektywną (patrząc na relacje efektu do nakładu) formą reklamy jest obecnie reklama internetowa. Posiadanie własnej strony internetowej staje się powoli standardem. A jak skutecznie zachęcić klientów do korzystania z usług lub zakupu produktów? Odpowiedź brzmi - przez zamieszczenie na stronie własnego filmu reklamowego, prezentacji usług czy produktów lub pokazania unikalnego podejścia do obsługi klienta.
profesjonalny e-mail

Jak napisać oficjalny e-mail?

Marketing Online
Zastanawiałeś się kiedyś, jak w poprawny sposób napisać oficjalny e-mail tak, żeby świadczył o tym, że jesteś profesjonalistą, nawet jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia? Wiedza na temat pisania profesjonalnych maili jest bardzo istotna. Czasem to e-mail jest pierwszą formą kontaktu z klientem i to od niego zależy, jakie zrobisz na nim wrażenie.
Poniżej przedstawiam w jaki sposób należy pisać oficjalne e-maile, które przynoszą firmie korzyści.
ciekawy plakat

Jak zrobić plakat?

Promocja
Mając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.
przyciąganie klientów

Jak przyciągnąć klienta?

Strategie Marketingowe
Istnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.
broszura

Jak zrobić broszurę?

Kreowanie Wizerunku Firmy
Broszura to "mikrokosmos" każdego biznesu. Może być ona formą twojego pierwszego kontaktu z klientem. Musisz, więc być pewien, że jest ona wykonana nie tylko profesjonalnie, ale także, że jest interesująca i na tyle przyciągnie uwagę klienta, że spełni powierzone jej zadanie. Poniżej znajdziesz kilka podstawowych wskazówek jak wykonać broszurę, która będzie dobrą reklamą twojego biznesu. 
marketing produktu

Jak promować produkt?

Reklama w Internecie
Ty i twoja firma jesteście bardzo podekscytowani wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Pytanie brzmi: co zrobić, żeby klienci również podzielili wasz entuzjazm? Odpowiedź brzmi: wypromować go.
Marketing nowego produktu musi się opierać na pełnej ocenie zarówno samego produktu, jak i rynku, który dzięki niemu chcemy zdobyć. Każde, nawet najmniejsze ulepszenie w procesie tworzenia nowego produktu, począwszy od jego funkcjonalności aż po wygląd, dodatkowo wzmocni efektywność jego wprowadzenia na rynek. Tylko raz wprowadza się nowy produkt, dlatego warto się postarać, żeby od samego początku zrobić to dobrze.
wizytówka na Google Maps

Jak dodać firmę do Google Maps?

Reklama w Internecie
Wielu przedsiębiorców słyszało o Google AdWords i reklamach sponsorowanych. Kampanie AdWords mogą okazać się zbyt kosztowne, zwłaszcza dla małych firm, które dopiero wchodzą na lokalny rynek. Na szczęście istnieje jeszcze jeden, równie skuteczny, sposób reklamowania się w Google. Google Maps skierowany jest w szczególności do przedsiębiorców lokalnych. Najlepsze jest w nim jednak to, że jest całkowicie darmowy. Dodanie firmy do Google Maps jest bardzo proste i nie zajmie ci więcej, niż 20 minut. Korzyści, jakie osiągniesz z takiego rozwiązania są jednak olbrzymie. Poświęć więc kilka minut, przeczytaj poniższą instrukcję i wykorzystaj możliwości, jakie niesie obecność twojej firmy w Google Maps.
newsletter

Jak stworzyć newsletter?

Reklama w Internecie
Chcesz stworzyć dobry newsletter? Musisz przeanalizować wiele rzeczy. Po pierwsze: format. Wiele firm wysyła swoim klientom newslettery w formacie HTML. Nie bez powodu nazywa się go przekleństwem newsletterów. Okazuje się bowiem, że zdecydowana większość użytkowników zamiast wydumanych graficznie treści woli otrzymywać zwykły tekst. Wybór należy oczywiście do ciebie. Możesz zatkać uszy, zamknąć oczy i mieć nadzieję, że wszystko się uda albo podjąć wyzwanie i dowiedzieć się jak najwięcej o projektowaniu dobrego newslettera.
Dzięki temu artykułowi uzyskasz informacje niezbędne do zaplanowania, zaprojektowania i stworzenia newslettera, który będzie dobrze wyglądać, stanowiąc jednocześnie użyteczne źródło informacji dla jego subskrybentów.