napój izotoniczny

Jak zrobić napój izotoniczny?

Inne Treningi Sportowe
Osoby uprawiające sport, czy to zawodowo, czy amatorsko, po wysiłku potrzebują uzupełnić niedobory soli mineralnych i elektrolitów, które zostały wydalone z potem. Dlatego też przeważnie sięgają po napoje izotoniczne (nie mylić z napojami energetycznymi!). Jeśli i ty regularnie pijesz napoje izotoniczne, zachęcam cię do wypróbowania przepisu na domowy odpowiednik izotoników dostępnych w sklepie.

Jak ukształtować i ujędrnić pośladki w miesiąc?·

Ćwiczenia

Dzięki poniższemu treningowi wzmocnisz mięśnie czworogłowe ud, dolną część pleców, poprawisz zdrowie stawów kolanowych a co najważniejsze - zyskasz piękne i jędrne pośladki.

Trening Tabata

Na czym polega trening Tabata?

Inne Treningi Sportowe
TABATA to czterominutowy trening metaboliczny. Przeczytaj cały artykuł i dowiedz się, na czym polega trening Pana Tabaty! Już dziś rozpocznij trenowanie, aby poprawić swoją wydolność, samopoczucie, kondycję i zdrowie!
naciągnięty mięsień

Jak leczyć naciągnięty mięsień?

Trening Siłowy
Naciągnięcie mięśnia może być bardzo bolesne. Dolegliwość ta może dać się nam we znaki nawet podczas wykonywania podstawowych czynności. Dzieje się tak wówczas, gdy nadmiernie chcemy wykorzystać nasze mięśnie i zbytnio je naciągamy. Może to prowadzić do znacznie poważniejszych powikłań. Najskuteczniejsze leczenie to przyjmowanie ibuprofenu i naprzemienne, ciepłe i zimne okłady. Poniżej znajdziesz dokładniejsze wskazówki.
Obwód w biodrach

Jak zmierzyć obwód w biodrach?

Podstawy Fitnessu
Planujesz kupić sobie spodnie przez internet i potrzebujesz się zmierzyć, ale nie masz w domu miarki krawieckiej? Niewiele osób wie, że istnieje na to rada i można to zrobić przy pomocy przedmiotów, które każda z nas znajdzie w swoim domu. Nie będziesz potrzebowała nikogo do pomocy, z pewnością poradzisz sobie z tym zadaniem sama. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, dzięki którym bez problemu zmierzysz obwód swoich bioder.
naderwany mięsień - leczenie

Jak leczyć naderwany mięsień?

Snowboard

Naderwanie mięśni, znane także jako naciągnięcie, występuje wówczas, gdy mięsień jest zbytnio rozciągnięty. Kontuzja ta wiąże się z wielkim cierpieniem i długotrwałym bólem.

 

Wyróżniamy 3 stopnie naderwania mięśni:

 

1. Łagodna dolegliwość często nie ograniczająca naszej sprawności,  ból przechodzi bardzo szybko.
2. Umiarkowany dyskomfort uniemożliwiający wykonywanie skomplikowanych działań ruchowych. Może objawiać się także umiarkowanym obrzękiem i zasinieniem skóry.
3. Ciężkie obrażenia, które mogą powodować znaczny ból, objawiający się częstym skurczem mięśni i obrzękiem, a nawet licznymi siniakami.

 

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak leczyć naderwany mięsień.

wysokie skakanie

Jak skakać wyżej?

Siatkówka Plażowa
Nie potrafisz skakać wysoko czy chcesz po prostu nauczyć się skakać jeszcze wyżej? Jeśli trenujesz koszykówkę, siatkówkę czy parkour umiejętność wysokiego skakania pomoże ci zostać jeszcze lepszym zawodnikiem.
Sześciopak na brzuchu

Jak zrobić sześciopak?

Podstawy Fitnessu

Trening abs wymaga wiele ciężkiej pracy i wyobraźni. Z wszystkich mięśni to właśnie brzuch ćwiczy się najgorzej, jednak to właśnie te mięśnie najbardziej rzucają się w oczy na plaży. Właściwie wyćwiczone mięśnie brzucha sprawią, że będziesz lepszy we wszystkich dyscyplinach sportowych a twój brzuch będzie wyglądać jak z obrazka.

 

Mięśnie brzucha najlepiej jest ćwiczyć codziennie po wykonaniu ćwiczeń aerobowych i siłowych. To co musisz zrobić, to wybrać 2 lub 3 różne ćwiczenia i ćwiczyć je wykonując po 5 serii w każdej 10-12 powtórzeń.

 

Pamiętaj jednak, że niezależnie od tego, ile będziesz ćwiczyć, to nie będziesz mieć sześciopaku na brzuchu, jeśli masz na nim sporo tłuszczu. Zanim zabierzesz się do ćwiczeń na sześciopak musisz schudnąć na tyle, aby wartość procentowa tłuszczu w twoim organizmie wynosiła 10% lub mniej. W innym przypadku twoje mięśnie brzucha nie będą widoczne. Jeśli chcesz mieć zatem sześciopak na brzuchu to rób dużo ćwiczeń kardio i trzymaj się zdrowej diety. I pamiętaj, że najlepszym ćwiczeniem abs jest 30 minut na bieżni!

 

Poniżej znajdziesz najlepszych 10 ćwiczeń abs. Niektóre z nich mogą się wydawać całkiem dziwne, zaś inne z pewnością już znasz.

szybkie bieganie

Jak szybciej biegać?

Bieganie
Jeśli nauczysz się szybciej biegać, będziesz mieć większe szanse na wygranie w zawodach i będziesz lepszym zawodnikiem w sportach związanych z bieganiem. Nauczenie się szybszego biegania wymaga trochę determinacji z twojej strony. Łatwo można bowiem się zniechęcić i pozostać przy obecnej formie. Jeśli jednak podejmiesz jakikolwiek wysiłek, będziesz zdziwiony swoimi postępami.
bieg na dalekie dystanse

Jak przygotować się do maratonu?

Bieganie
Po przebiegnięciu pierwszego w swoim życiu maratonu, pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób poprawić swój czas do następnego startu. Jeśli chcesz pobiec szybciej w następnym razem, skorzystaj z poniższych wskazówek.