Błędy, które obniżają jakość treningu

Inne Sporty
Czy ty też zadajesz sobie pytanie: dlaczego nie widzę efektów mojego wysiłku fizycznego, skoro codziennie się ruszam i staram się ćwiczyć regularnie? Wiedz, że nie jesteś jedyną osobą! Prawdopodobnie popełniasz któryś z popularnych błędów obniżających jakość treningu. Często nie mamy ich świadomości, a efektem jest bezsensowne czekanie na wyrzeźbiony brzuch, szczuplejsze nogi czy lepszą kondycję fizyczną. Oto najczęstsze błędy, przez które nasz trening nie przynosi upragnionych efektów.

Jak wypoczywać aktywnie? Sprawdzone pomysły

Sporty Letnie
Wypoczynek, na który czekamy po ciężkiej pracy czy intensywnej nauce nie musi oznaczać leżenia brzuchem do góry, wpatrywania się w telewizor lub kilkugodzinnego spania. Takie formy relaksu nie wyjdą nam na dobre na dłuższą metę. Warto odpoczywać aktywnie. Dzięki temu dotlenimy organizm, zadbamy o sylwetkę i poprawimy ogólne samopoczucie. A jak odpoczywać aktywnie z głową? Oto propozycje, które spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.

Pięć ćwiczeń na piękne ramiona

Inne Sporty
Wielu z nas marzy o pięknej, zgrabnej sylwetce, w której wyraźnie widać wyrzeźbione mięśnie, smukłą talię i jędrne krągłości. Dbanie o sylwetkę nie tylko służy naszemu zdrowiu, ale również poprawia psychiczne samopoczucie. Badania naukowe potwierdzają, że czując się atrakcyjnie, zwiększamy pewność siebie, szybciej osiągamy zamierzone cele i budujemy trwalsze relacje z innymi ludźmi. W ostatnim czasie moda na dbanie o sylwetkę przybrała na sile, stąd liczne tłumy oblegają siłownie, baseny i kluby fitness. Okazuje się, że jedną z partii ciała, którą najczęściej zaniedbujemy podczas treningu, są ramiona! Dlatego proponujemy pięć skutecznych ćwiczeń, które je wzmocnią, wyrzeźbią ich mięśnie i sprawią, że nasze ramiona będą bardziej atrakcyjne.
naciągnięty mięsień

Jak leczyć naciągnięty mięsień?

Trening Siłowy
Naciągnięcie mięśnia może być bardzo bolesne. Dolegliwość ta może dać się nam we znaki nawet podczas wykonywania podstawowych czynności. Dzieje się tak wówczas, gdy nadmiernie chcemy wykorzystać nasze mięśnie i zbytnio je naciągamy. Może to prowadzić do znacznie poważniejszych powikłań. Najskuteczniejsze leczenie to przyjmowanie ibuprofenu i naprzemienne, ciepłe i zimne okłady. Poniżej znajdziesz dokładniejsze wskazówki.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

Ćwiczenia

Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.

Ćwiczenia na zapalenie ścięgna Achillesa

Jakie ćwiczenia na zapalenie ścięgna Achillesa?

Rozciąganie
Zapalenie ścięgna Achillesa może przysporzyć nam nie lada bólu. Sprawia ono również duży dyskomfort, problem z chodzeniem oraz tkliwość. Jeśli dosięgnie Cię zapalenie ścięgna bardzo ważne jest natychmiastowe jego unieruchomienie. Jeśli zaś chcesz zapobiegać powrotom zapalenia ścięgna, bo niestety jest to schorzenie o charakterze nawracającym i nierzadko przewlekłym możesz zastosować się do poniższych wskazówek i wykonywać podane ćwiczenia. Wszystko oczywiście po konsultacji z lekarzem. Nie uprawiaj samowolki, żeby sobie bardziej nie zaszkodzić.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
szpagat

Jak zrobić szpagat?

Rozciąganie
Szpagatu można się nauczyć w przeciągu miesiąca, jednak aby to osiągnąć trzeba systematycznie ćwiczyć i rozciągać się nie zważając na zakwasy. Robić szpagat możesz nauczyć się w każdym wieku. Oczywiście łatwiej jest się go nauczyć 10-cio letniemu dziecku, niż 50-cio letniej kobiecie, jednak prędzej czy później każdy go wykona. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią że po miesiącu będziesz umieć robić szpagat.
prawidłowa postawa

15-minutowy zestaw ćwiczeń na proste plecy

Ćwiczenia
Przygarbiona sylwetka, zapadnięte ramiona, wygięte w łuk plecy? Skończ z tym! Proste plecy nie tylko sprawią, że poczujesz się lepiej, ale również dodadzą ci pewności siebie. Droga do odpowiedniej postury jest prosta. Wystarczy zaledwie 15 minut dziennie i zestaw pięciu ćwiczeń opisanych poniżej. Pomogą ci one złagodzić napięcie, zbudować mięśnie i zyskać więcej energii. Pamiętaj jednak, że musisz ćwiczyć regularnie. Wyrób w sobie również nawyk prawidłowej postawy siedząc przy biurku: plecy oprzyj o oparcie, stopy ułóż płasko na podłodze. Gdy patrzysz na ekran monitora, twoje oczy powinny znajdować się na tym samym poziomie, co jego środek. Jeśli tak nie jest, obniż lub podwyższ monitor.