Pięć ćwiczeń na piękne ramiona

Inne Sporty
Wielu z nas marzy o pięknej, zgrabnej sylwetce, w której wyraźnie widać wyrzeźbione mięśnie, smukłą talię i jędrne krągłości. Dbanie o sylwetkę nie tylko służy naszemu zdrowiu, ale również poprawia psychiczne samopoczucie. Badania naukowe potwierdzają, że czując się atrakcyjnie, zwiększamy pewność siebie, szybciej osiągamy zamierzone cele i budujemy trwalsze relacje z innymi ludźmi. W ostatnim czasie moda na dbanie o sylwetkę przybrała na sile, stąd liczne tłumy oblegają siłownie, baseny i kluby fitness. Okazuje się, że jedną z partii ciała, którą najczęściej zaniedbujemy podczas treningu, są ramiona! Dlatego proponujemy pięć skutecznych ćwiczeń, które je wzmocnią, wyrzeźbią ich mięśnie i sprawią, że nasze ramiona będą bardziej atrakcyjne.

Jak poprawić postawę ciała?

Ćwiczenia
Prawidłowa postawa ciała jest równie ważna jak zbilansowana dieta, odpowiednia ilość snu, czy regularne ćwiczenia. Dzięki niej możesz cieszyć się dobrą kondycją psychofizyczną i kształtować optymalny styl życia. Podpowiemy ci, jak dzięki prostym sposobom wrócić do formy i uniknąć poważnych problemów ze zdrowiem. Rozprostuj nogi Jeśli masz ten nawyk, powinieneś jak najszybciej go wyeliminować. Krzyżowanie nóg może prowadzić do powstawania pajączków. Ma też związek z uporczywym bólem pleców i szyi.

Jak wybrać klub fitness?

Sprzęt do Ćwiczeń
Wiele osób, chcąc pozbyć się zbędnych kilogramów, wykupuje karnet do klubu fitness w nadziej, że z góry opłacone zajęcia i wydane pieniądze zmobilizują ich do regularnych treningów. Niestety decyzja często podejmowana jest zbyt pochopnie, okazuje się, że klub nie spełnia naszych oczekiwań i zaczynamy się wymigiwać od uczęszczania do tego miejsca. A kwestia zainwestowanych pieniędzy już nie ma dla nas takiego znaczenia.
szpagat

Jak zrobić szpagat?

Rozciąganie
Szpagatu można się nauczyć w przeciągu miesiąca, jednak aby to osiągnąć trzeba systematycznie ćwiczyć i rozciągać się nie zważając na zakwasy. Robić szpagat możesz nauczyć się w każdym wieku. Oczywiście łatwiej jest się go nauczyć 10-cio letniemu dziecku, niż 50-cio letniej kobiecie, jednak prędzej czy później każdy go wykona. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią że po miesiącu będziesz umieć robić szpagat.
rowerek stacjonarny

Jak ćwiczyć na rowerku? Plan treningowy na rower stacjonarny

Cardio
Rower stacjonarny to świetny sposób na poprawę kondycji fizycznej. Nie zajmuje dużo miejsca, nie straszna mu żadna pogoda. Dzięki niemu zrzucisz zbędne kilogramy i wzmocnisz wydolność krążeniowo-oddechową. Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z tym sprzętem, możesz przystąpić do treningu o umiarkowanym stopniu trudności. Pozwoli ci on schudnąć i będzie doskonałym preludium przed bardziej intensywnym wysiłkiem. Umiarkowany i intensywny plan treningowy znajdziesz poniżej.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
Szczupłe uda

Jak spalić tłuszcz z ud?

Cardio
Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.
naciągnięty mięsień

Jak leczyć naciągnięty mięsień?

Trening Siłowy
Naciągnięcie mięśnia może być bardzo bolesne. Dolegliwość ta może dać się nam we znaki nawet podczas wykonywania podstawowych czynności. Dzieje się tak wówczas, gdy nadmiernie chcemy wykorzystać nasze mięśnie i zbytnio je naciągamy. Może to prowadzić do znacznie poważniejszych powikłań. Najskuteczniejsze leczenie to przyjmowanie ibuprofenu i naprzemienne, ciepłe i zimne okłady. Poniżej znajdziesz dokładniejsze wskazówki.
ćwiczenia na piłce gimnastycznej

Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?

Sprzęt do Ćwiczeń
Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są jednymi z najprzyjemniejszych. Zarazem są to ćwiczenia bardzo skuteczne. Mało jest akcesoriów do ćwiczeń, które działają tak skutecznie na wszystkie partie ciała. Gorąco polecam piłkę gimnastyczną. Poniżej przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń na niektóre partie ciała. Wystarczy spędzić z piłką gimnastyczną kilka dni w tygodniu po kilkanaście, a później kilkadziesiąt minut, a efekty będą widoczne szybciej niż Ci się wydaje.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.