Błędy, które obniżają jakość treningu

Inne Sporty
Czy ty też zadajesz sobie pytanie: dlaczego nie widzę efektów mojego wysiłku fizycznego, skoro codziennie się ruszam i staram się ćwiczyć regularnie? Wiedz, że nie jesteś jedyną osobą! Prawdopodobnie popełniasz któryś z popularnych błędów obniżających jakość treningu. Często nie mamy ich świadomości, a efektem jest bezsensowne czekanie na wyrzeźbiony brzuch, szczuplejsze nogi czy lepszą kondycję fizyczną. Oto najczęstsze błędy, przez które nasz trening nie przynosi upragnionych efektów.

Jak wypoczywać aktywnie? Sprawdzone pomysły

Sporty Letnie
Wypoczynek, na który czekamy po ciężkiej pracy czy intensywnej nauce nie musi oznaczać leżenia brzuchem do góry, wpatrywania się w telewizor lub kilkugodzinnego spania. Takie formy relaksu nie wyjdą nam na dobre na dłuższą metę. Warto odpoczywać aktywnie. Dzięki temu dotlenimy organizm, zadbamy o sylwetkę i poprawimy ogólne samopoczucie. A jak odpoczywać aktywnie z głową? Oto propozycje, które spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.

Pięć ćwiczeń na piękne ramiona

Inne Sporty
Wielu z nas marzy o pięknej, zgrabnej sylwetce, w której wyraźnie widać wyrzeźbione mięśnie, smukłą talię i jędrne krągłości. Dbanie o sylwetkę nie tylko służy naszemu zdrowiu, ale również poprawia psychiczne samopoczucie. Badania naukowe potwierdzają, że czując się atrakcyjnie, zwiększamy pewność siebie, szybciej osiągamy zamierzone cele i budujemy trwalsze relacje z innymi ludźmi. W ostatnim czasie moda na dbanie o sylwetkę przybrała na sile, stąd liczne tłumy oblegają siłownie, baseny i kluby fitness. Okazuje się, że jedną z partii ciała, którą najczęściej zaniedbujemy podczas treningu, są ramiona! Dlatego proponujemy pięć skutecznych ćwiczeń, które je wzmocnią, wyrzeźbią ich mięśnie i sprawią, że nasze ramiona będą bardziej atrakcyjne.
naciągnięty mięsień

Jak leczyć naciągnięty mięsień?

Trening Siłowy
Naciągnięcie mięśnia może być bardzo bolesne. Dolegliwość ta może dać się nam we znaki nawet podczas wykonywania podstawowych czynności. Dzieje się tak wówczas, gdy nadmiernie chcemy wykorzystać nasze mięśnie i zbytnio je naciągamy. Może to prowadzić do znacznie poważniejszych powikłań. Najskuteczniejsze leczenie to przyjmowanie ibuprofenu i naprzemienne, ciepłe i zimne okłady. Poniżej znajdziesz dokładniejsze wskazówki.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
Szczupłe uda

Jak spalić tłuszcz z ud?

Cardio

Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2305669&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

jak pozbyć się wałeczków na brzuchu

Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?

Cardio

Szukasz sposobu na pozbycie się tłuszczyku z brzucha lub na zmianę swojej sylwetki? Nie masz czasu ani ochoty poświęcać na ćwiczenia wielu godzin na siłowni? Jeśli tak, to wypróbuj poniższy sposób na pozbycie się brzuszka. Jedyne, czego potrzebujesz, to 10 minut dziennie na wykonanie poniższych ćwiczeń. 10 minut rutynowego wykonywania tych ćwiczeń to 150 kalorii mniej każdego dnia.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2344134&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

ćwiczenia na piłce gimnastycznej

Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?

Sprzęt do Ćwiczeń
Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są jednymi z najprzyjemniejszych. Zarazem są to ćwiczenia bardzo skuteczne. Mało jest akcesoriów do ćwiczeń, które działają tak skutecznie na wszystkie partie ciała. Gorąco polecam piłkę gimnastyczną. Poniżej przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń na niektóre partie ciała. Wystarczy spędzić z piłką gimnastyczną kilka dni w tygodniu po kilkanaście, a później kilkadziesiąt minut, a efekty będą widoczne szybciej niż Ci się wydaje.
szpagat

Jak zrobić szpagat?

Rozciąganie
Szpagatu można się nauczyć w przeciągu miesiąca, jednak aby to osiągnąć trzeba systematycznie ćwiczyć i rozciągać się nie zważając na zakwasy. Robić szpagat możesz nauczyć się w każdym wieku. Oczywiście łatwiej jest się go nauczyć 10-cio letniemu dziecku, niż 50-cio letniej kobiecie, jednak prędzej czy później każdy go wykona. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią że po miesiącu będziesz umieć robić szpagat.
zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

Ćwiczenia

Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2267022&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>