Jakie sporty warto uprawiać jesienią?

Bieganie
Wielu z nas jesień kojarzy z przebywaniem w domu i spędzaniem chłodnych wieczorów z kubkiem herbaty i książką. Niestety, taki styl życia może owocować przybraniem dodatkowych kilogramów po okresie jesienno-zimowym. By tego uniknąć, nie należy rezygnować z czytania książek i dogrzewania organizmu, ale pamiętać o aktywności fizycznej. Wbrew pozorom jesień to doskonała pora na uprawianie różnego rodzaju sportów. Podpowiadamy, które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się o tej porze roku.

Sprawdzone triki na piękne pośladki

Aerobik
Wakacje jeszcze trwają, a pogoda dopisuje, więc zapewne wiele osób wyląduje na plaży w najbliższych tygodniach. A na piasku czy żwirku nic nie prezentuje się atrakcyjniej niż pięknie wyrzeźbione ciało w bikini. By na plaży czuć się komfortowo, proponujemy w pierwszej kolejności zadbać o pośladki. Oto cenne wskazówki, dzięki którym nasza pupa będzie prezentować się zgrabnie w stroju kąpielowym.

Błędy, które obniżają jakość treningu

Inne Sporty
Czy ty też zadajesz sobie pytanie: dlaczego nie widzę efektów mojego wysiłku fizycznego, skoro codziennie się ruszam i staram się ćwiczyć regularnie? Wiedz, że nie jesteś jedyną osobą! Prawdopodobnie popełniasz któryś z popularnych błędów obniżających jakość treningu. Często nie mamy ich świadomości, a efektem jest bezsensowne czekanie na wyrzeźbiony brzuch, szczuplejsze nogi czy lepszą kondycję fizyczną. Oto najczęstsze błędy, przez które nasz trening nie przynosi upragnionych efektów.
naciągnięty mięsień

Jak leczyć naciągnięty mięsień?

Trening Siłowy
Naciągnięcie mięśnia może być bardzo bolesne. Dolegliwość ta może dać się nam we znaki nawet podczas wykonywania podstawowych czynności. Dzieje się tak wówczas, gdy nadmiernie chcemy wykorzystać nasze mięśnie i zbytnio je naciągamy. Może to prowadzić do znacznie poważniejszych powikłań. Najskuteczniejsze leczenie to przyjmowanie ibuprofenu i naprzemienne, ciepłe i zimne okłady. Poniżej znajdziesz dokładniejsze wskazówki.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
rowerek stacjonarny

Jak ćwiczyć na rowerku? Plan treningowy na rower stacjonarny

Cardio

Rower stacjonarny to świetny sposób na poprawę kondycji fizycznej. Nie zajmuje dużo miejsca, nie straszna mu żadna pogoda. Dzięki niemu zrzucisz zbędne kilogramy i wzmocnisz wydolność krążeniowo-oddechową. Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z tym sprzętem, możesz przystąpić do treningu o umiarkowanym stopniu trudności. Pozwoli ci on schudnąć i będzie doskonałym preludium przed bardziej intensywnym wysiłkiem. Umiarkowany i intensywny plan treningowy znajdziesz poniżej.

prawidłowa postawa

15-minutowy zestaw ćwiczeń na proste plecy

Ćwiczenia
Przygarbiona sylwetka, zapadnięte ramiona, wygięte w łuk plecy? Skończ z tym! Proste plecy nie tylko sprawią, że poczujesz się lepiej, ale również dodadzą ci pewności siebie. Droga do odpowiedniej postury jest prosta. Wystarczy zaledwie 15 minut dziennie i zestaw pięciu ćwiczeń opisanych poniżej. Pomogą ci one złagodzić napięcie, zbudować mięśnie i zyskać więcej energii. Pamiętaj jednak, że musisz ćwiczyć regularnie. Wyrób w sobie również nawyk prawidłowej postawy siedząc przy biurku: plecy oprzyj o oparcie, stopy ułóż płasko na podłodze. Gdy patrzysz na ekran monitora, twoje oczy powinny znajdować się na tym samym poziomie, co jego środek. Jeśli tak nie jest, obniż lub podwyższ monitor.
szpagat

Jak zrobić szpagat?

Rozciąganie
Szpagatu można się nauczyć w przeciągu miesiąca, jednak aby to osiągnąć trzeba systematycznie ćwiczyć i rozciągać się nie zważając na zakwasy. Robić szpagat możesz nauczyć się w każdym wieku. Oczywiście łatwiej jest się go nauczyć 10-cio letniemu dziecku, niż 50-cio letniej kobiecie, jednak prędzej czy później każdy go wykona. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią że po miesiącu będziesz umieć robić szpagat.
zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

Ćwiczenia

Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.