Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Alternatywne Remedia
Po długim ciężkim dniu czujesz uporczywy ból w stopach? Nie możesz poradzić sobie z tym nieprzyjemnym uczuciem? Istnieje prosty sposób, dzięki któremu poczujesz ulgę, stopy odprężą się i ból zniknie bez śladu. Wystarczy tylko kilka składników. Dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
stepper

Jak ćwiczyć na stepie?

Step
Szukasz szybkiego, skutecznego i jednocześnie przyjemnego sposobu wyrzeźbienia dolnych partii ciała? Koniecznie weź pod uwagę proste ćwiczenia ze stepem! Intensywny trening z tym przyrządem w zaskakująco szybkim tempie pozwala spalić dużo kalorii i idealnie rzeźbi mięśnie nóg. Do dzieła zatem, to naprawdę proste!
jogging

Bieganie dla początkujących - 3 ważne zasady

Bieganie
Specjaliści przyznają, że jogging jest jednym z najlepszych sposobów, by wzmocnić kości, schudnąć, wzmocnić mięśnie czy poprawić swoją nadwątloną kondycję fizyczną. Prawie każdy może uprawiać ten sport, jednak pod pewnymi warunkami. Jeśli i ty postanowiłeś rozpocząć swoją przygodę z bieganiem, koniecznie zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.
Szczupła szyja

Jak schudnąć na szyi?

Pielęgnacja skóry
Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
Ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy

Jakie ćwiczenia na staw krzyżowo biodrowy?

Rozciąganie
Proponowane tutaj ćwiczenia są specjalnie przygotowane dla osób, które mają problemy ze stawem krzyżowo-biodrowym. Jednak nie wykonuj tych ćwiczeń jeśli odczuwasz zbyt duży ból lub dyskomfort. Skonsultuj się ze swoim lekarzem i zapytaj, czy te ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.
spacer

Jak zrzucić brzuch chodząc?

Chodzenie
Do zrzucenia brzuszka wcale nie potrzeba intensywnych i wycieńczających treningów. Codzienny szybki spacer pozwoli ci zrzucić zbędne kilogramy i sprawi, że twój brzuch znowu będzie płaski. Najlepsze rezultaty daje co najmniej godzinny spacer, najlepiej zaraz po posiłku. Oto, co jeszcze musisz zrobić, żeby zrzucić brzuch:
jogging

Jakie są negatywne skutki biegania?

Biegi i Chody Sportowe
Bieganie jest obecnie chyba najbardziej popularną aktywnością fizyczną wśród Polaków. Jedni truchtają codziennie rano lub wieczorem po parkowych ścieżkach. Inni idą (czy raczej biegną) o krok dalej i uczestniczą w specjalnych maratonach organizowanych dla amatorów. Według zapalonych biegaczy sport ten ma pozytywny wpływ nie tylko na ciało, ale także na psychikę, ponieważ jest to okazja do zmierzenia się ze swoimi słabościami oraz odstresowania. Niestety, jak to zwykle bywa, wszystko, także regularne bieganie, ma swoje plusy i minusy. O tych drugich z reguły się nie mówi. Dowiedz się o nich już dziś!
Mierzenie klatki piersiowej

Jak zmierzyć obwód klatki piersiowej?

Podstawy Fitnessu

Klatka piersiowa jest częścią składową tułowia i jest zbudowana z dwunastu par żeber i mostka oraz dwunastu kręgów piersiowych zamykających tylną ścianę klatki piersiowej. W obrębie klatki piersiowej występują ruchome połączenia żeber z kręgosłupem i żeber z mostkiem. Kościec klatki piersiowej oplatają trzy grupy mięśni. Pierwszą grupą są mięśnie powierzchowne, druga grupa to mięśnie głębokie. Trzecia grupa to jeden duży mięsień – przepona, która oddziela klatkę piersiową od jamy brzusznej i jest głównym mięśniem oddechowym. Klatka piersiowa spełnia rolę ochronną dla narządów leżących wewnątrz, głównie serca i płuc. Bierze również udział w procesie oddychania. W obrębie klatki piersiowej może wytworzyć się wiele wad które mogą negatywnie wpływać na pracę narządów wewnętrznych, a także znacznie pogorszyć wygląd zewnętrzny. Dlatego też bardzo ważna jest praca nad prawidłową budową i proporcjami klatki piersiowej względem całego ciała.

Ćwiczenia na ujędrnienie ciała

Jak ujędrnić ciało? Zestaw ćwiczeń na brzuch, ramiona, uda i pośladki.

Ćwiczenia
Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które w ciągu 6 tygodni sprawią, że twoje ramiona będą seksowne, brzuch płaski, a pośladki i uda jędrne. Wszystkie te ćwiczenia składają się z połączonych ruchów, dzięki temu rzeźbisz poszczególne mięśnie w tym samym czasie. Dzięki nim uzyskasz lepszą równowagę i koordynację. Będąc w ciągłym ruchu, zamiast siedzenia przed komputerem, sprawiasz, że zwiększa się tempo metabolizmu w twoim organizmie. Najlepsze jest to, że wszystkie te ćwiczenia możesz wykonać w zaciszu domowym.
zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

Ćwiczenia

Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.