Pięć skutecznych ćwiczeń na płaski brzuch

Inne Sporty
Wiele kobiet marzy o pięknej sylwetce, którą będziemy mogły pochwalić się na plaży lub basenie. Atrakcyjne ciało dodaje pewności siebie i sprawia, że podobamy się nie tylko sobie, ale i innym. Jedną z naszych największych zmór są fałdki tłuszczu na brzuchu. Jak je pożegnać raz na zawsze bez morderczych treningów na siłowni? Podpowiadamy pięć skutecznych ćwiczeń na brzuch, które można wykonać w domu.

Błędy, które obniżają jakość treningu

Inne Sporty
Czy ty też zadajesz sobie pytanie: dlaczego nie widzę efektów mojego wysiłku fizycznego, skoro codziennie się ruszam i staram się ćwiczyć regularnie? Wiedz, że nie jesteś jedyną osobą! Prawdopodobnie popełniasz któryś z popularnych błędów obniżających jakość treningu. Często nie mamy ich świadomości, a efektem jest bezsensowne czekanie na wyrzeźbiony brzuch, szczuplejsze nogi czy lepszą kondycję fizyczną. Oto najczęstsze błędy, przez które nasz trening nie przynosi upragnionych efektów.

Jak wypoczywać aktywnie? Sprawdzone pomysły

Sporty Letnie
Wypoczynek, na który czekamy po ciężkiej pracy czy intensywnej nauce nie musi oznaczać leżenia brzuchem do góry, wpatrywania się w telewizor lub kilkugodzinnego spania. Takie formy relaksu nie wyjdą nam na dobre na dłuższą metę. Warto odpoczywać aktywnie. Dzięki temu dotlenimy organizm, zadbamy o sylwetkę i poprawimy ogólne samopoczucie. A jak odpoczywać aktywnie z głową? Oto propozycje, które spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
jogging

Jakie są negatywne skutki biegania?

Biegi i Chody Sportowe
Bieganie jest obecnie chyba najbardziej popularną aktywnością fizyczną wśród Polaków. Jedni truchtają codziennie rano lub wieczorem po parkowych ścieżkach. Inni idą (czy raczej biegną) o krok dalej i uczestniczą w specjalnych maratonach organizowanych dla amatorów. Według zapalonych biegaczy sport ten ma pozytywny wpływ nie tylko na ciało, ale także na psychikę, ponieważ jest to okazja do zmierzenia się ze swoimi słabościami oraz odstresowania. Niestety, jak to zwykle bywa, wszystko, także regularne bieganie, ma swoje plusy i minusy. O tych drugich z reguły się nie mówi. Dowiedz się o nich już dziś!
Otwieranie puszki konserwowej

Jak otworzyć puszkę bez otwieracza do konserw?

Sporty Letnie
Znasz tę historię? Jesteś na wycieczce, niesamowicie głodny, w plecaku odnajdujesz jedynie puszki z konserwą, ale nie masz otwieracza. I w tym momencie, powinien ci się przypomnieć ten artykuł, a w nim dwa proste sposoby na otwarcie puszki bez otwieracza do konserw.
Oddychanie podczas pływania

Jak oddychać podczas pływania?

Pływanie
Pływanie jest dyscypliną sportową, wymagającą bardzo dużego wysiłku fizycznego, zatem musisz więc zmaksymalizować swoją energię tak mocno jak tylko dasz radę. Umiejętność efektywnego oddychania jest bardzo istotna w pływaniu, ponieważ nieregularny i nieprawidłowy oddech powoduje spowolnienie Twojego ruchu w wodzie i sprawia, że szybciej tracisz energię. Twoje zmęczenie będzie miało wpływ na twój rytm, technikę oraz jeśli bierzesz udział w zawodach pływackich, na osiągany przez Ciebie czas. Mówi się, że to nie mocne uderzenia czy silne wybicie się są najważniejsze w pływaniu, ale że właśnie prawidłowe oddychanie jest najbardziej istotne w tej dyscyplinie sportu. W zawodowym pływaniu istnieje wiele technik, które zakładają przestrzeganie pewnych zasad oddychania, np. robienie wdechu co cztery lub osiem uderzeń itp. Wprawdzie w tym artykule nie będziemy się skupiać na jakichś konkretnych wzorcach oddechowych, ale zawrzemy w nim pewne ogólne, przydatne informacje na temat tego jak zwiększyć efektywność swojego oddechu w wodzie.
zakwasy

Jak uniknąć zakwasów?

Podstawy Fitnessu
Zakwasy są udręką, zwłaszcza gdy jesteśmy na wyjeździe na nartach czy na kilkudniowym wypadzie w góry na rowerze i nie możemy sobie pozwolić na przeleżenie całego dnia w łóżku. Jeśli nie jesteśmy przygotowani fizycznie do większego wysiłku może się okazać, że po aktywnie spędzonym dniu nie będziemy mogli na następny dzień ruszyć ani nogą ani ręką. Co zatem zrobić, aby uniknąć zakwasów? Poniżej podaję kilka porad.
Regular

Prawa czy lewa noga z przodu deski? Regular czy Goofy?

Snowboarding
Tak jak jest się prawo- lub leworęcznym tak i jest z nogami. Jeśli jeździmy z lewą nogą z przodu jesteśmy regular, jeśli z prawą, wówczas jesteśmy goofy. Prawo i leworęczność, goofy i regular to nasze wrodzone preferencje. Poniżej przedstawiamy sposoby na sprawdzenie, która noga będzie nam przodować podczas jazdy na snowboardzie.
Snowboard

Jaki rozmiar deski snowboardowej?

Snowboarding
Sezon narciarski i snowboardowy właśnie się rozpoczął. Pogoda zachęca nas do spędzenia wspaniałego weekendu śmigając na białym puchu po stokach. Niektórzy jednak dopiero zaczynają swoją przygodę ze snowboardem. Jaki rozmiar deski snowboardowej wybrać? Jaka długość i szerokość będzie dla nas najodpowiedniejsza? Wybór odpowiedniego snowboardu jest bardzo ważny - szczególnie dla początkujących i niedoświadczonych miłośników tego sportu.
stok narciarski

Gdzie na narty w Austrii? Stoki dla początkujących narciarzy

Europa
Austria to kraj idealny dla narciarzy. Miłośnicy śnieżnych szaleństw znajdą tam dobrze przygotowane trasy i świetnie prosperującą bazę noclegową z regionalnymi atrakcjami oraz dogodną komunikację. Jako początkujący narciarz musisz jednak dokonać rozsądnego wyboru i spośród wielu tras zjazdowych i dolin wybrać te, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o Tobie.