Pięć ćwiczeń na piękne ramiona

Inne Sporty
Wielu z nas marzy o pięknej, zgrabnej sylwetce, w której wyraźnie widać wyrzeźbione mięśnie, smukłą talię i jędrne krągłości. Dbanie o sylwetkę nie tylko służy naszemu zdrowiu, ale również poprawia psychiczne samopoczucie. Badania naukowe potwierdzają, że czując się atrakcyjnie, zwiększamy pewność siebie, szybciej osiągamy zamierzone cele i budujemy trwalsze relacje z innymi ludźmi. W ostatnim czasie moda na dbanie o sylwetkę przybrała na sile, stąd liczne tłumy oblegają siłownie, baseny i kluby fitness. Okazuje się, że jedną z partii ciała, którą najczęściej zaniedbujemy podczas treningu, są ramiona! Dlatego proponujemy pięć skutecznych ćwiczeń, które je wzmocnią, wyrzeźbią ich mięśnie i sprawią, że nasze ramiona będą bardziej atrakcyjne.

Dziesięć najzdrowszych rodzajów sportu

Pływanie
Współzawodnictwo inspiruje nas do przekraczania naszych ograniczeń i bycia lepszymi. Jednakże nie wszystkie sporty są sobie równe. Wcześniej opublikowaliśmy listę dziesięciu najbardziej niebezpiecznych sportów, które wystawiają atletów na ryzyko poważnych uszkodzeń ciała. Teraz zaprezentujemy listę dziesięciu najzdrowszych sportów. Ich uprawianie niesie ze sobą małe ryzyko poważnych kontuzji, a zapewnia utrzymanie zdrowia fizycznego i psychicznego. Pływanie Pływanie jest absolutnie fantastycznym sportem dla twojego serca. Jest to także czynność nie wywołująca stresu. Pomaga utrzymać zdrową wagę ciała, poprawia wydolność płuc, buduje mięśnie i dodatkowo, pozwala spalić kalorie. Co więcej, na basenie można pływać przez cały rok.
pływanie

Jak pływanie działa na twój mózg?

Pływanie
Wszyscy wiemy, jak relaksujące jest pływanie. Dostarcza ono więcej tlenu do mięśni oraz reguluje oddech. Pływanie jest także wspaniałym sposobem na obniżenie stresu. Nurkowanie natomiast dostarcza niezapomnianych wrażeń, dzięki którym możesz poczuć się jak na innej planecie. Pływanie także zwiększa ekspozycję na słońce, co sprawia, że szybciej się opalamy.
Otwieranie puszki konserwowej

Jak otworzyć puszkę bez otwieracza do konserw?

Sporty Letnie
Znasz tę historię? Jesteś na wycieczce, niesamowicie głodny, w plecaku odnajdujesz jedynie puszki z konserwą, ale nie masz otwieracza. I w tym momencie, powinien ci się przypomnieć ten artykuł, a w nim dwa proste sposoby na otwarcie puszki bez otwieracza do konserw.
kraul

Jak pływać kraulem?

Pływanie
Kraul jest jednym z czterech podstawowych, a jednocześnie najszybszym stylem pływackim. Różne jego odmiany są z powodzeniem wykorzystywane przez wielu pływaków. Pływanie kraulem umożliwia płynne ruchy rękami i dużą szybkość w wodzie, w przeciwieństwie do innych stylów pływackich. Na przykład w stylu grzbietowym nie ma możliwości tak swobodnych ruchów rąk jak w kraulu. Podczas pływania naprzemienne ruchy rąk dają pływakowi dużą prędkość w wodzie i piękny, płynny, swobodny ruch. Kraul jest również stylem bardziej naturalnym dla naszego ciała, niż pozostałe. Dużo łatwiej jest również dojść do siebie po dużej dawce pływania kraulem, niż innymi stylami. Aby pływać kraulem, trzeba najpierw zrozumieć jak to zrobić. Jak zatem nauczyć się pływać kraulem?
Snowboard

Jaki rozmiar deski snowboardowej?

Snowboarding
Sezon narciarski i snowboardowy właśnie się rozpoczął. Pogoda zachęca nas do spędzenia wspaniałego weekendu śmigając na białym puchu po stokach. Niektórzy jednak dopiero zaczynają swoją przygodę ze snowboardem. Jaki rozmiar deski snowboardowej wybrać? Jaka długość i szerokość będzie dla nas najodpowiedniejsza? Wybór odpowiedniego snowboardu jest bardzo ważny - szczególnie dla początkujących i niedoświadczonych miłośników tego sportu.
jazda na łyżwach

Nauka jazdy na łyżwach

Sporty Zimowe
Aby nauczyć się jeździć na łyżwach trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Nie da się tak po prostu założyć łyżew, wejść na lód i jeździć. Oto kilka porad dotyczących pierwszych doświadczeń z łyżwami. Pamiętaj, żeby nie poddawać się od razu. Zawsze trzeba się wszystkiego nauczyć. Zatem wkroczmy na lodowiska, zanim nadejdzie wiosna.
skurcze mięśni

Jak leczyć skurcze mięśni?

Bieganie
Skurcz to nadmierne, długotrwałe skrócenie mięśnia. Pojawia się zwykle nagle i jest bardzo bolesny. Poniżej dowiesz się jak złagodzić skurcz i jak usunąć resztki napięcia.
pływanie żabką

Jak pływać żabką?

Pływanie
Tradycyjna żabka jest jednym z najczęściej używanych stylów pływania. To gimnastyka dla całego ciała, dlatego też pływanie żabką jest również najbardziej popularne wśród ludzi, którzy pływają, by zachować nienaganną figurę. Pływanie żabką jest bardzo łatwe do nauki i z pewnością da ci taka gimnastykę ciała, jakiej szukałaś.
jogging

Jakie są negatywne skutki biegania?

Biegi i Chody Sportowe
Bieganie jest obecnie chyba najbardziej popularną aktywnością fizyczną wśród Polaków. Jedni truchtają codziennie rano lub wieczorem po parkowych ścieżkach. Inni idą (czy raczej biegną) o krok dalej i uczestniczą w specjalnych maratonach organizowanych dla amatorów. Według zapalonych biegaczy sport ten ma pozytywny wpływ nie tylko na ciało, ale także na psychikę, ponieważ jest to okazja do zmierzenia się ze swoimi słabościami oraz odstresowania. Niestety, jak to zwykle bywa, wszystko, także regularne bieganie, ma swoje plusy i minusy. O tych drugich z reguły się nie mówi. Dowiedz się o nich już dziś!