Oszuści na pokazach - jak się uchronić

Oszuści na pokazach - jak się uchronić?

Etyka Biznesu
Wydzwaniają i zapraszają na atrakcyjne, często darmowe imprezy, a potem naciągają na zakup drogich bubli! Nie daj się złapać na te triki. Ten proceder kwitnie od dawna: prezentacje połączone ze sprzedażą superdrogich towarów o podobno niezwykłych właściwościach. A wszystko poprzedzone jest takim manipulowaniem ludźmi, by przekonać ich, że w trosce o własne zdrowie i samopoczucie muszą kupić warte grosze buble. Oszuści wciąż stosują nowe zagrywki! Wykorzystują zwłaszcza ufność starszych osób, często schorowanych i samotnych, które nie mają się kogo poradzić w takich sytuacjach. Przedstawiamy prawdziwe historie. Niech będą przestrogą.
Lubie na Facebooku

Jak pisać lepsze posty na Facebooku?

Marketing Online
Jeśli prowadzisz na Facebooku stronę firmową to z pewnością się zastanawiasz jak pisać lepsze posty, które zostaną polubione przez twoich fanów. Wiadomo - im więcej fanów je polubi, tym więcej znajomych twoich fanów go zobaczy. Możliwe, że ci ludzie wejdą na dany link lub nawet sami zostaną fanami twojej strony. Jak zatem trafić do jak największej ilości osób?
Komentarze na Facebooku

Jak zachęcić do komentowania na Facebooku?

Własna Działalność Gospodarcza
Skłonienie fanów do komentowania twoich postów na Facebooku może zabrać ci wiele czasu i wysiłku. Również frustrujące może być obserwowanie innych stron na Facebooku, którym bardzo łatwo przychodzi angażowanie ludzi do dyskusji. Jednak wiedz, że nawet najbardziej atrakcyjne strony zaczynały od zera i doszły do swoich pozycji poprzez ułatwienie i zachęcenie fanów do komentowania ich wpisów. Najprawdopodobniej najprostszym sposobem na rozpoczęcie dyskusji jest zadawanie pytań. Pamiętaj jednak, że fani nie lubią prac domowych. Jeśli muszą spędzić dużo czasu na zrozumienie pytania będą mniej chętni na udzielenie odpowiedzi.
spotkanie z klientem

Jak przeprowadzić rozmowę z klientem?

Marketing Bezpośredni
Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje rozmowy z klientami będą kończyć się sukcesem.
ankieta produktu

Jak zrobić ankietę produktu?

Strategie Marketingowe
Najlepszym sposobem na poznanie opinii klientów na temat twojego produktu jest przeprowadzenie wśród nich ankiety. Będziesz chciał się dowiedzieć, jakie strategie marketingowe są skuteczne, a jakie nie, co w twoim produkcie odpowiada klientom, a czego nie lubią. Istotną kwestią jest również dokładne poznanie twojej grupy docelowej. Im więcej wiesz na jej temat, tym lepiej będziesz potrafił dostosować produkt do ich wymagań i sprawić, że zapragną kupić więcej. Oto kilka wskazówek, które pomogą ci zrobić dobrą ankietę produktu.
Obcokrajowcy

Jak zatrudnić cudzoziemca?

Biznes Międzynarodowy
Masz zamiar zatrudnić u siebie obcokrajowca? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak zatrudniać cudzoziemców i jakie dokumenty będą w związku z tym potrzebne. Proces zatrudnienia składa się z kilku etapów.
organizacja konferencji

Jak zorganizować konferencję?

Public Relations
Organizujesz spotkanie dla większej ilości osób? Wymaga to dobrej organizacji i wiele pracy. Przeczytaj poniższe wskazówki, one powinny Ci nieco ułatwić to zadanie.
atak czarnego PR

Jak wykryć atak czarnego PR?

Etyka Biznesu
Wykrywanie ataku czarnego PR jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którym stoi obecnie wiele organizacji. Dzieje się tak, ponieważ czarny PR jest produktem niezwykle wyrafinowanych kampanii i opiera się na oszczerstwach, półprawdy, kłamstw, dezinformacji, insynuacji czy nieudowodnionych zarzutów aktywności kryminalnej. 47% wszystkich przedsiębiorstw ponosi kryzys z powodu nieświadomego zniesławienia, z czego około 70% wywołane jest przez osoby z wewnątrz firmy. Głównym celem takiego działania jest osłabienie wiarygodności udziałowców. Do tego celu mogą być wykorzystywane różne środki, które prowadzą do zepsucia wizerunku firmy. Jeśli nie masz możliwości wynajęcia profesjonalnych konsultantów lub jeśli podejrzewasz, że ktoś celowo stara się zdyskredytować ciebie lub twoje przedsiębiorstwo, przeczytaj poniższe wskazówki. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, by sprawdzić obecny stan reputacji.
Twitter

Jak używać Twittera w biznesie?

Marketing Online
Coraz więcej firm korzysta z Twittera w biznesie - do przeprowadzania badań rynku, zapoznania klientów z marką, działań PR-owych oraz poinformowania o najważniejszych atrakcjach, konferencjach i bankietach. Twitter umożliwia rozpowszechnienie marki, a tym samym daje wiele nowych możliwości. W tym artykule znajdziesz wskazówki jak zintegrować Twittera z prezentacjami Power Pointa i przyjmować informacje zwrotne. Dowiesz się także jak korzystać z listy Twittera by mieć bliższy kontakt z ludźmi. Jeżeli więc chcesz nauczyć się lepiej wykorzystywać Twittera poniżej znajdziesz 10 wskazówek, które z pewnością ci w tym pomogą.
perswazja

Jak opanować sztukę perswazji?

Marketing Bezpośredni
Pod pojęciami „manipulacja” oraz „perswazja” nie musi się kryć nic złego. To, czym chce się z wami podzielić w tym artykule nie jest ani dobre, ani złe. Zależy to od osoby, która chce z tych wskazówek skorzystać i celu, w jakim to robi.
Niektóre z opisanych tutaj technik mogą wydawać się oczywiste, inne pewnie cię zaskoczą. Pamiętaj jednak, że im więcej z nich będziesz stosować jednocześnie, tym lepiej będziesz potrafił manipulować innymi i przekonać ich do swojego zdania.