konflikty w pracy

Jak rozwiązywać problemy w pracy?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Jako przełożony nie możesz ignorować problemów swoich pracowników. Największym błędem kadry zarządzającej jest założenie, że pracownik, który nie wykonuje na poziomie swoich zadań, ma albo zły dzień lub po prostu niedostatecznie się stara i olewa swoją pracę. Zanim dojdzie do naprawdę poważnych problemów, zatrzymaj efekt domina i rozwiąż problem tak szybko, jak to tylko możliwe.
nierzetelny pracownik

Jak postępować z nierzetelnym pracownikiem?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Jeśli jesteś menedżerem i kierujesz zespołem ludzi oraz zarządzasz ważnym projektem, to doskonale wiesz, jak ważne jest rzetelne wykonywanie obowiązków przed Twoich współpracowników. Co jednak zrobić, gdy pracownik nie wykonuje swoich obowiązków uczciwie? Podjęcie działań naprawczych to obowiązek każdego menedżera, gdyż nierzetelne zachowanie może mieć wpływ na powodzenie projektu i strukturę teamu.
Negocjacjowanie warunków - sztuka negocjacji

Jak opanować sztukę negocjacji?

Własna Działalność Gospodarcza
"To jest za drogie", "Pańska konkurencja sprzedaje to samo dużo taniej". Większość handlowców i właścicieli firm słyszy takie stwierdzenia każdego dnia. To oznacza, jak bardzo ważne jest opanowanie sztuki negocjacji w sposób bardziej efektywny. Poniżej znajdziesz pięć różnych strategii, które pomogą ci zwiększyć umiejętność negocjowania i przyczynią się, że zarobisz dużo więcej.
przyciąganie klientów

Jak przyciągnąć klienta?

Strategie Marketingowe
Istnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.
segmentacja rynku

Jak dokonać segmentacji rynku?

Strategie Marketingowe
Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz zidentyfikować rynek docelowy. Rynek docelowy to grupa ludzi, którzy będą potrzebować twojego produktu lub usługi. Proces identyfikacji rynku docelowego nosi nazwę segmentacji rynku. Dokonując segmentacji rynku firma może zidentyfikować grupę klientów docelowych lub znaleźć swoją niszę na rynku. Gdy już raz określisz swoją niszę, będziesz mógł skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na wybranej grupie docelowej.
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:
zwiększyć sprzedaż

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Marketing Bezpośredni
Obecna koniunktura na rynku jest dla większości z nas co najmniej przerażająca. Jednak mimo trudności, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują klientów i zwiększają sprzedaż. Jak to robią? Dowiesz się czytając poniższy artykuł.
prezentacja

Jak zrobić prezentację?

Promocja
Masz stworzyć prezentację i zaczynasz wpadać w panikę? Nie denerwuj się, przeczytaj poniższe rady i krok po kroku naucz się jak dobrze przygotować i napisać prezentacje.
Rozmowa kwalifikacyjna

Jak rekrutować pracowników?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Rozmowa kwalifikacyjna jest bardzo ważnym czynnikiem rekrutacji. Od dobrze przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego będzie zależeć w dużej mierze przyszłość firmy. To pracownicy tworzą firmę i dzięki nim staje się ona konkurencyjna na rynku. Dowiedz się zatem jak powinieneś prawidłowo przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, jakie pytania zadać kandydatom a jakich unikać i w jaki sposób to robić.
Pracownicy biura

Jak być dobrym managerem?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Możesz nauczyć się kilku technik motywacji, dzięki czemu będziesz lepszym managerem. Poprzez stałe wspieranie i motywowanie pracowników możesz zapewnić swojej firmie sukces. Istnieje kilka sposobów na to, jak podnieść morale pracowników. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić i zostać dobrym managerem.
pracownicy

Jak wydawać polecenia?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Jesteś kierownikiem i masz problem ze swoimi podwładnymi? Nie chcą wykonywać Twoich poleceń lub wykonują je bardzo niechętnie? Jeśli chcesz uniknąć nieprzyjemnej atmosfery z tym związanej, dowiedz się jak umiejętnie wydawać polecenia swoim pracownikom. Jest to umiejętność potrzebna każdemu, kto zarządza pracą grupy ludzi. Kwalifikacje kierownictwa można mierzyć przede wszystkim sposobem zarządzania.