konflikty w pracy

Jak rozwiązywać problemy w pracy?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Jako przełożony nie możesz ignorować problemów swoich pracowników. Największym błędem kadry zarządzającej jest założenie, że pracownik, który nie wykonuje na poziomie swoich zadań, ma albo zły dzień lub po prostu niedostatecznie się stara i olewa swoją pracę. Zanim dojdzie do naprawdę poważnych problemów, zatrzymaj efekt domina i rozwiąż problem tak szybko, jak to tylko możliwe.
nierzetelny pracownik

Jak postępować z nierzetelnym pracownikiem?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Jeśli jesteś menedżerem i kierujesz zespołem ludzi oraz zarządzasz ważnym projektem, to doskonale wiesz, jak ważne jest rzetelne wykonywanie obowiązków przed Twoich współpracowników. Co jednak zrobić, gdy pracownik nie wykonuje swoich obowiązków uczciwie? Podjęcie działań naprawczych to obowiązek każdego menedżera, gdyż nierzetelne zachowanie może mieć wpływ na powodzenie projektu i strukturę teamu.
Negocjacjowanie warunków - sztuka negocjacji

Jak opanować sztukę negocjacji?

Własna Działalność Gospodarcza
"To jest za drogie", "Pańska konkurencja sprzedaje to samo dużo taniej". Większość handlowców i właścicieli firm słyszy takie stwierdzenia każdego dnia. To oznacza, jak bardzo ważne jest opanowanie sztuki negocjacji w sposób bardziej efektywny. Poniżej znajdziesz pięć różnych strategii, które pomogą ci zwiększyć umiejętność negocjowania i przyczynią się, że zarobisz dużo więcej.
Pracownicy biura

Jak być dobrym managerem?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Możesz nauczyć się kilku technik motywacji, dzięki czemu będziesz lepszym managerem. Poprzez stałe wspieranie i motywowanie pracowników możesz zapewnić swojej firmie sukces. Istnieje kilka sposobów na to, jak podnieść morale pracowników. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić i zostać dobrym managerem.
przyciąganie klientów

Jak przyciągnąć klienta?

Strategie Marketingowe
Istnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.
zwiększyć sprzedaż

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Marketing Bezpośredni
Obecna koniunktura na rynku jest dla większości z nas co najmniej przerażająca. Jednak mimo trudności, skuteczni sprzedawcy wciąż pozyskują klientów i zwiększają sprzedaż. Jak to robią? Dowiesz się czytając poniższy artykuł.
Rozmowa kwalifikacyjna

Jak rekrutować pracowników?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Rozmowa kwalifikacyjna jest bardzo ważnym czynnikiem rekrutacji. Od dobrze przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego będzie zależeć w dużej mierze przyszłość firmy. To pracownicy tworzą firmę i dzięki nim staje się ona konkurencyjna na rynku. Dowiedz się zatem jak powinieneś prawidłowo przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, jakie pytania zadać kandydatom a jakich unikać i w jaki sposób to robić.
organizacja konferencji

Jak zorganizować konferencję?

Public Relations
Organizujesz spotkanie dla większej ilości osób? Wymaga to dobrej organizacji i wiele pracy. Przeczytaj poniższe wskazówki, one powinny Ci nieco ułatwić to zadanie.
Jak być liderem?

Jak być liderem?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Bycie liderem grupy niekoniecznie oznacza bycie jej przełożonym lub szefem. Lider jest osobą, która ma wpływ na innych ludzi i na podejmowane przez nich decyzje. Poniżej znajdziesz listę cech, które powinien posiadać prawdziwy przywódca grupy.
motywacja pracowników

Jak wyeliminować niepożądane zachowania u pracowników aby nie czuli do nas żalu i niechęci?

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR)
Praca przełożonego często obejmuje zmianę postaw i zachowań ludzi. Niestety nie każdy przełożony potrafi rozmawiać ze swoimi podwładnymi na temat zmiany niepożądanych dla firmy zachowań w taki sposób, aby pracownik nie poczuł się urażony lub nawet obrażony. Sposób rozmowy z podwładnymi jest niezwykle ważny dla całej organizacji. To od niego w dużej mierze zależy czy rozmowa osiągnie pożądany skutek czy wręcz odwrotnie. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak rozmawiać z pracownikami o ich zachowaniu i postawie.