Praca
- Rodzaje pracy
- Szukanie pracy
- Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Marketing i Public Relations
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe
Strona głównaFinansePraca
Kariera po 50Zasady Ubioru w PracyStres w PracyPrzetrwanie w PracyWystąpienia PubliczneWynagrodzenia i ZarobkiPraca w DomuZmiana ZawoduRomans w PracyDobre Nawyki w PracyRezygnacja z PracyRozwój Kariery ZawodowejWypowiedzeniaRelacje i Atmosfera w PracyPodwyżkiPraca a DzieckoEtykieta w PracyNegocjacjeOrganizacja PracyNapastowanie w Miejscu PracyPrawo Pracownika
Pokaż wszystkie 
Jak urządzić biuro bezpieczne i przyjazne dla dziecka?
Bezpieczeństwo DzieckaBiura w domu stają się coraz bardziej popularne i coraz więcej osób pracuje właśnie w domu. Poniżej przedstawiamy kilka cennych porady, jak urządzić swoje biuro, by było bezpieczne i przyjazne dla twojego dziecka.

Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu w pracy?
Dobre Nawyki w PracyWłaściwe nawodnienie ma bezpośredni wpływ na stan zdrowia, a także na samopoczucie i procesy intelektualne. Nawet intensywna praca nie zwalnia z dbałości o zaspokajanie podstawowych potrzeb organizmu – wręcz przeciwnie. W pracy spędzamy codziennie wiele godzin, dlatego też powinniśmy w tym czasie zaspokajać 60% dziennego zapotrzebowania organizmu na płyny. Odwodnienie prowadzić może do trudności z koncentracją oraz spadku wydajności w pracy. Jak można się go ustrzec?

Niemiłe uwagi koleżanki - jak reagować?
Relacje i Atmosfera w PracyMasz wrażenie, że koleżanka z pracy nie przepuści żadnej okazji, aby ci dokuczyć. Gdy przychodzisz do biura w nowej bluzce, słyszysz: Co ty na siebie włożyłaś? Albo: No, nareszcie kupiłaś coś nowego… Co ma znaczyć, że do tej pory nosiłaś stare ciuchy. Twoja odpowiedź, że o gustach się nie dyskutuje, nie przynosi efektu. Jak reagować na takie uwagi?

Jak się poprawnie wysławiać?
Wystąpienia PubliczneByć może żyjesz w przekonaniu, że twoja mowa nie stanowi problemu. Zazwyczaj korzystasz bowiem z e-maili, smsów lub nie masz potrzeby przemawiać dla szerszej publiczności. Jednak, żeby osiągnąć sukces zawodowy i społeczny musisz nauczyć się dobrze wysławiać. Osoby z doskonałą wymową i wyszukanym słownictwem imponują innym. Dlaczego więc nie dołączyć do nich i nie wspiąć się na kolejny szczebel swojej kariery. Oto kilka porad, dzięki którym z pewnością poprawisz swoją erudycję.

Jak uwieść mężatkę?
Romans w PracyStało się, spodobała ci się piękna kobieta w pracy, niestety mężatka, ale pokusa jest ogromna i chciałbyś wiedzieć jak ją uwieść. Istnieją tylko dwa powody, aby zrozumieć, czemu kobieta może ulec twoim wdziękom.
Po pierwsze pomagasz kobiecie złamać przysięgę, którą ślubowała mężowi i której najwyraźniej żałuje. Po drugie, jeśli kobieta zamężna jest gotowa na romans ryzykując jednocześnie rozpad małżeństwa oznacza to, że w jej domu nie dzieje się zbyt dobrze.
Aby uwieść kobietę w pracy potrzeba dużo finezji, trzeba pamiętać, że jest to jednak środowisko pracy, w którym istnieje wiele przepisów w celu zapobieżenia nadużyciom. Jednakże, jeśli podążysz za moimi poradami dowiesz się jak możesz uwodzić mężatkę praktycznie w każdym momencie.

22 wymówki na urwanie się wcześniej z pracy
Przetrwanie w PracyDni są coraz ładniejsze, jest coraz cieplej i niektórzy marzą już tylko o tym, aby wyjść wcześniej z pracy. Jak to zrobić? Potrzeba ci tylko jakieś wiarygodnej wymówki dla szefa. Oto kilka przykładów:

Jak sobie radzić z toksycznymi współpracownikami?
Relacje i Atmosfera w PracyCzy kiedykolwiek miałeś do czynienia z toksycznymi współpracownikami? Podobnie jak rodziny, współpracowników też nie możemy sobie wybrać. Większość z nas chcąc czy nie, musi w jakiś sposób dogadać się z kolegami i koleżankami w pracy, aby zachować posadę oraz zdrowie psychiczne. Jeśli któryś z współpracowników stale podważa twój autorytet a dzień w jego towarzystwie staje się męką, oznacza to, że masz do czynienia z osobą toksyczną. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci sobie poradzić z toksycznymi współpracownikami.

Jak przestać przeklinać?
Problemy w SzkolePrzeklinanie jest jednym z złych nawyków. Przeklinają ludzie w naszej pracy, na ulicy, w szkole a my ich bezmyślnie lub czasami i celowo naśladujemy. Jeśli jednak zmęczyłeś się już przekleństwami i chcesz, aby inni o tobie dobrze myśleli, pora skończyć z tym złym przyzwyczajeniem.

Jak zabić czas w pracy?
Przetrwanie w PracyCzy zdarza ci się obijać w pracy? Nie czarujmy się - nawet ci najbardziej pracowici mają dni, kiedy nie mają zupełnie nic do roboty lub po prostu nie są w stanie pracować w dany dzień. Czasami przychodzi dzień kiedy jesteśmy zdemotywowani, zmęczeni, wypaleni czy po prostu nie możemy się skupić. Bywa też tak, że kończymy wszystkie zaplanowane na dany dzień zadania nieco wcześniej - za wcześnie by wyjść do domu a za późno by zacząć robić coś nowego. Wówczas po prostu siedzimy i próbujemy jakoś zabić czas, który na nasze nieszczęście zaczyna lecieć kilka razy wolniej niż normalnie. Co wówczas robić aby nie zwariować z nudów? Oto 8 świetnych pomysłów.

Jak skutecznie przekonywać?
Relacje InterpersonalnePerswazja to coś, czym posługuje się każdy z nas. Nie ma żadnej tajemnej formuły opisującej, jak skutecznie przekonywać. Istnieje jednak sześć reguł perswazji, które mogą ułatwić ten proces. Nie są one prawami psychologii, do których trzeba się bezwzględnie stosować. Warto jednak wykorzystać niektóre z nich w trakcie negocjacji.