Jak zrobić truskawkowe cudaczki?

Przepisy wegetariańskie
Cudaczki to ciekawy i pyszny deser z truskawkami. Podczas smażenia ciasto bardzo rośnie i przybiera wiele różnych kształtów, dzięki czemu cudaczki wyglądają bardzo interesująco i skuszą nawet największego niejadka! Poniżej znajdziesz instrukcję, jak zrobić pyszne truskawkowe cudaczki.
Jak zrobić dietetyczny cukier puder?

Jak zrobić dietetyczny cukier puder?

Diety
Cukier puder nikomu nie kojarzy się z dietą czy zdrowym stylem życia. Jeżeli jednak jesteś na diecie, nie musisz z niego rezygnować. Wystarczy, że zastąpisz go dietetyczną wersją. Czy istnieje jednak coś takiego? Oczywiście! Wystarczy zastąpić zwykły cukier spożywczy, czyli sacharozę, innym, mniej kalorycznym produktem! Jak własnoręcznie przygotować taki dietetyczny cukier puder? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
Jak zrobić domowy imbir kandyzowany

Jak zrobić domowy imbir kandyzowany

Inne zdrowe przepisy
Korzeń imbiru to składnik wielu azjatyckich dań, ale nie tylko! Ten korzeń był od wieków używany w leczeniu różnych dolegliwości, problemów trawiennych i przeziębień. Dla wielu z nas, surowy imbir jest zbyt intensywny, aby móc go zjeść. Jest jednak prosty sposób, aby złagodzić ostry smak. Wystarczy przygotować domowy, kandyzowany imbir!
Pieczony czosnek

Jak upiec czosnek?

Dania wegetariańskie
Pieczony czosnek ma całkiem inny smak od czosnku świeżego. Jest znacznie delikatniejszy - można go jeść od razu po upieczeniu lub dodać do sosów czy dań. Pieczony czosnek będzie smakował nam ze wszystkim - nawet rozsmarowany na zwykłej kromce chleba. Poniżej znajdziesz wskazówki jak upiec czosnek.
Jak zrobić wegański zamiennik sera żółtego

Jak zrobić wegański zamiennik sera żółtego

Potrawy wegańskie
Dieta wegańska nie musi być nudna i uboga w produkty. Różnorodność smaków możesz zagwarantować sobie tworząc własne produkty. Jednym z nich jest wegański zamiennik sera żółtego. Jeżeli chcesz poznać przepis na taki produkt to wraz z listą potrzebnych składników znajdziesz poniżej.
Owocowe szaszłyki

Jak zrobić owocowe szaszłyki?

Potrawy wegańskie
Zdrowe, owocowe szaszłyki idealne na przekąskę. Fajna opcja zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Oczywiście miks owoców może być różny, w zależności od upodobań. To jest moja tęczowa propozycja.
owoc borówki z uprawy ekologicznej

Jak rozpoznać ekologiczne owoce i warzywa?

Inne zdrowe przepisy
Chcesz się zdrowo odżywiać. Dbasz o swoją rodzinę. Wstajesz godziną wcześniej, aby na pobliskim rynku kupić świeżutkie i pachnące owoce i warzywa. Nie korzystasz z marketu, ani dużego warzywniaka. Biegniesz na rynek, bo tam spotkasz producenta – rolnika. Tam zawsze cię zapewniają, że jeszcze godzinę temu marchewka rosła na grządce, oddalonej od głównej drogi parę kilometrów. Tam zawsze pan przysięga, że niczym nie "sypał", a jego wnuczka je to od urodzenia! Czy to aby wszystko prawda?
kawa

Jak przyrządzić zdrową i smaczną kawę?

Proste przepisy
Kawa uważana jest za używkę, która ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Pobudza organizm, ale jej spożywanie wywołuje u wielu osób nieprzyjemne sensacje żołądkowe, niepokój, bezsenność oraz nadwyrężenie systemu nerwowego. Wcale nie musi tak być. Oto sposób przyrządzania takiej kawy (dla dwóch osób, bo pita w towarzystwie smakuje najlepiej!): Wystarczy zmienić sposób przyrządzania kawy, a będzie miała bardzo pozytywne działanie na cały nasz organizm.
Krewetki królewskie Dukana

Jak zrobić krewetki Dukana?

Przepisy niskowęglowodanowe
Dieta Dukana opiera się na proteinach, które można znaleźć również w owocach morza. Pomimo tego, że zarówno owoce morza jak i ryby zawierają dużą ilość tłuszczy (omega 3) to dr. Dukan zaleca ich spożywanie w nieograniczonej ilości. Krewetki można spożywać podczas diety na wiele sposobów, jednak w trakcie fazy uderzeniowej oraz w dniach proteinowych II fazy musimy się niestety ograniczać do kilku dozwolonych produktów. Stąd właśnie przepisy diety Dukana na fazę I są proste i nie wymagają wielu składników.
różne rodzaje mąki

Czym zastąpić mąkę pszenną, żeby przerobić przepis na bezglutenowy?

Przepisy bezglutenowe
Tylko dlatego, że cierpisz na celiakię, nie musisz rezygnować z większości przepisów kulinarnych. Mimo iż w zazwyczaj znajduje się w nich mąka pszenna, bez problemu można zastąpić ją jej bezglutenowymi odpowiednikami. Okazuje się, że jest to bardzo proste, pod warunkiem, że wie się czego i w jakich proporcjach użyć. Tę cenną wiedzę zdobędziesz dzięki tej poradzie. Zaczynamy?