Jajko na śniadanie

Właściwości zdrowotne jajek

Przepisy wegetariańskie
Jajka to samo zdrowie! Są one źródłem wielu witamin i minerałów oraz pełnowartościowego białka. Mogą być one ciężkostrawne - jednak wyłącznie w przypadku, gdy są smażone, podawane z tłustymi sosami lub są na twardo. Poniżej przedstawiam 10 zalet wprowadzenia jajek do swojej diety.
Dobre samopoczucie

7 naturalnych sposobów na lepsze samopoczucie

Inne zdrowe przepisy
Niektórym przytrafia się to przed południem, innym po południu, ale każdego czasem dopada ten moment, kiedy czujemy, jak energia nas opuszcza, koncentracja słabnie i jedyne, o czym myślimy to drzemka. Niestety, niewielu może pozwolić sobie na taki luksus w ciągu dnia, więc sięgamy po przekąski, które poprawią nam samopoczucie i dodadzą nieco energii. Zwykle jest to kubek kawy. Napój ten, co prawda spełnia swoją rolę, ale efekt jest krótkotrwały. Oto kilka alternatywnych rzeczy do przegryzienia, które szybko postawią cię na nogi:
syrop z cebuli - przepis

Jak zrobić syrop z cebuli?

Inne zdrowe przepisy
Syrop z cebuli jest znany od kilkuset lat jako wspaniały, domowy sposób na przeziębienia, kaszel, zwiększenie odporności, czy łagodne obniżenie ciśnienia krwi. Spożywanie syropu z cebuli jest szczególnie wskazane jesienią i zimą, kiedy jesteśmy bardziej podatni na przeziębienia. Poniżej przedstawiam doskonały przepis na syrop z cebuli.
Makaron z grzybami

Jak zrobić makaron z grzybami i szpinakiem?

Makarony
Przepyszne danie wegetariańskie łączące grzyby, świeże liście szpinaku i miękki, ciągnący się ser gorgonzola - niebo w ustach! Wbrew pozorom potrawa nie wymaga od nas dużego wysiłku, ani wyjątkowych umiejętności kulinarnych. Nawet laik poradzi sobie z przygotowaniem tego dania. Doskonałe połączenie smaków sprawi, że twoja rodzina zakocha się w tej wariacji na temat makaronu. Poniżej znajdziesz sprawdzony przepis na wyśmienity makaron, który posmakuje nawet mięsożercom.
tuńczyk puszka

Czy jedzenie tuńczyka z puszki jest bezpieczne?

Ryby
Tuńczyk to ryba, którą możemy spotkać na całym świecie. Jest świetnym dodatkiem do makaronów, past i sałatek. Tuńczyk w puszce jest najbardziej dostępną formą w jakiej możemy kupić tę rybę. Ale czy to rozsądnie jeść ją codziennie? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
Agar agar

Czym zastąpić żelatynę?

Przepisy wegetariańskie
Lato nadeszło a my częściej rozglądamy się za przepisami na domowe lody i galaretki. Jednak czym zastąpić żelatynę jeśli twój organizm jej nie toleruje, jesteś weganem, wegetarianinem, lub po prostu nie możesz jej spożywać ze względów religijnych? Na szczęście istnieje kilka zamienników żelatyny a oto i one:
awokado majonez

Jak zrobić wegański majonez z awokado?

Potrawy wegańskie
Majonez to z definicji emulsja z żółtek i oliwy. Jeśli jednak nie tolerujesz jajek, ten oryginalny domowy majonez jest doskonałą alternatywą. W poszukiwaniu pomysłu na majonez, który byłby źródłem dobrych tłuszczów ten przepis doskonale się sprawdzi.
Prosta owsianka bez gotowania

Prosta owsianka bez gotowania

Zimne śniadania
Śniadanie to najważniejszy posiłek całego dnia. Daje nam energię i siłę na prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Warto więc zadbać o to, aby śniadanie było zdrowe i pełnowartościowe. Dobrym przykładem pożywnego śniadania jest owsianka. Jednak nie każdy ma czas, aby codziennie rano gotować owsiankę. teraz możesz przygotować ją w kilka chwil wieczorem i to bez gotowania. Rano będzie pyszna i gotowa do zjedzenia.
arbuz

Jakie właściwości ma arbuz?

Dla diabetyków
Arbuz pochodzi z Południowej Afryki, ale znany i dostępny jest dziś na całym świecie. Na szczęście. Dzięki niemu nasze organizmy funkcjonują lepiej, a my jesteśmy zdrowsi. Arbuzy są świetne na upalne dni jak i jako zdrowa przekąska zamiast czekolady czy chipsów. Dzięki niskiej zawartości kalorii możemy sięgać po nie będąc na diecie. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, w czym pomoże Ci jedzenie arbuza. Bo oprócz walorów smakowych, ma też świetne właściwości zdrowotne.
produkty, których należy unikać

Jakich produktów unikać?

Diety
Jeśli chcemy zdrowo jeść musimy pamiętać o pewnych zasadach i się ich trzymać. Przede wszystkim umiarkowanie i unikanie pewnych produktów. Poniżej znajdziesz skróconą listę produktów, które nie wspomogą Cię w zdrowej diecie, a jeśli będziesz ich nadużywać mogą negatywnie odbić się na Twoim zdrowiu.