zamartwianie się

Jak przestać się zamartwiać?

Stres
Wiele z nas zadręcza się zadając sobie pytania z serii 'co by było, gdyby...'. Powiem szczerze, że takie rozumowanie nie jest dobre. Martwienie się na zapas i zadręczanie nieistniejącymi problemami może się źle skończyć nie tylko dla zdrowia własnego, ale też i dla zdrowia ludzi przebywających w naszym najbliższym otoczeniu. Jak czerpać radość z życia? Co zrobić, aby żyć z dnia na dzień nie zadręczając się i nie zaprzątać sobie niepotrzebnie myśli? Przeczytaj poniższe rady.
paranoja

Jak leczyć paranoję?

Ataki Paniki
Paranoja: zaburzenie psychiczne charakteryzujące się urojeniami prześladowczymi lub wielkościowymi. Jak w przypadku każdej choroby psychicznej, także i paranoję należy leczyć pod ścisłym nadzorem specjalisty - psychiatry. Jeśli chcesz bliżej zapoznać się z tematem, przeczytaj poniższy artykuł.
radość, satysfakcja

Jak realizować się zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym?

Rozwój Osobisty
Każdy z nas ma jakąś pasję i mnóstwo marzeń. Współczesny świat niestety nie zawsze pozwala nam je realizować. „Zaganiani” z domu do pracy i z powrotem nie mamy na nic czasu. Bardzo chcemy się realizować prywatnie i zawodowo, ale trudno jest nam połączyć jedno z drugim. Jak to zrobić? Dowiesz się czytając artykuł.
Duże oczy

Jak rozpoznać hipochondrię?

Choroby Wirusowe
Dobrze jest dbać o siebie, jednak niektórzy posuwają się zbyt daleko, tak bardzo martwiąc się o swoje zdrowie, iż zajmuje im to 60% czasu w ciągu dnia, 70% czasu podczas snu oraz 40% ich budżetu. Jeśli masz wrażenie, że znasz kogoś takiego, poniższe wskazówki pomogą Ci sprawdzić czy aby nie jest hipochondrykiem.
jąkanie się

Jak pomóc osobie, która się jąka?

Zaburzenia Lękowe
Jąkanie się jest zakłóceniem płynności mowy na tle nerwowym i emocjonalnym. Osoba, która się jąka, odczuwa przymus powtarzania albo wydłużania pierwszych sylab lub samogłosek, mimo, że jest w stanie bezbłędnie wymawiać poszczególne głoski. Trudność stwarza także wymawianie słów zaczynających się na spółgłoski: b, p, s, t, m, g. W większości przypadków jąkanie rozpoczyna się w dzieciństwie i jest częstsze u chłopców. Jąkanie może przybrać formy od lekkich do bardzo ciężkich, może być jedynie stanem przejściowym albo też trwałym. Czytając ten artykuł dowiesz się jak pomóc osobie jąkającej się.
depresja zimowa

Jak walczyć z zimową depresją?

Depresje
Zimą, kiedy musimy przetrwać jakoś długie wieczory, chłodne dni, brak słońca i kolorów za oknem wiele osób traci ochotę na cokolwiek. Stajemy się ospali, brakuje nam chęci na wyjścia, ruch. Najchętniej zamknęlibyśmy się w ogrzewanych mieszkaniach, gdzieś głęboko pod kołdrą i nie wychodzili aż do wiosny. Często spotykamy się w takich przypadkach z terminem zimowa chandra lub depresja. Nie jest ona dobra dla nas i dla naszego zdrowia. Jak sobie więc radzić, jak przetrwać zimę bez przygnębienia i melancholii?
Poczucie własnej wartości

Jak zwiększyć poczucie własnej wartości?

Rozwój Osobisty
Każdy z nas potrzebuje od czasu do czasu odrobinę wzmocnić poczucie własnej wartości. Jeśli jednak już od dłuższego czasu czujesz się marnie a troje poczucie własnej wartości jest mocno zachwiane to z pewnością potrzebujesz silnej terapii wstrząsowej. O ile zakupy i nowe ubrania mogą zdziałać cuda to możliwe, że nie masz pieniędzy lub nie masz ochoty ich wydawać. Co wówczas? Poniżej 9 wspaniałych sposobów na zwiększenie poczucia własnej wartości:
Kąpiel relaksacyjna

Zalety kąpieli w ciepłej wodzie

Radzenie Sobie Ze Stresem
Wiele osób nie lubi bezczynnego siedzenia w wannie, jednak dobrze wiedzieć, że kąpiel w ciepłej wodzie korzystnie wpływa na nasze zdrowie. Wbrew pozorom im dłużej poleżymy w ciepłej wodzie tym lepiej dla nas. W tym czasie możemy umilać sobie czas w różny sposób i tym samym odpocząć od trudów dnia codziennego. Poniżej znajdziecie informacje na temat zalet kąpieli w ciepłej wodzie. Przygotujcie ręczniki, napuśćcie wody do wanny i do dzieła!
choroba afektywna dwubiegunowa

Jak radzić sobie z chorobą afektywną dwubiegunową?·

Choroba Afektywna Dwubiegunowa
Choroba afektywna dwubiegunowa to poważne zaburzenie, w którym epizody manii (ponadprzeciętnie dobrego nastroju i euforii) występują na zmianę ze stanami depresyjnymi. Pacjenci cierpiący na tę chorobę zazwyczaj muszą być leczeni za pomocą leków stabilizujących nastrój i innych farmaceutyków. Niezwykle istotne jest również utrzymanie zdrowego stylu życia. Odpowiednie odżywianie, przestrzeganie ustalonej pory snu oraz inne zdrowe nawyki mogą pomóc pacjentowi w walce z chorobą. Poniżej poznasz pozamedyczne sposoby radzenia sobie z chorobą afektywną dwubiegunową. Nie lekceważ ich znaczenia.

6 sposobów na bycie niewiarygodnie sexy

Rozwój Osobisty
Chcesz poznać największy sekret twojego autentycznego seksapilu? Zależy on wyłącznie od ciebie. To prawda! Kiedy jesteś przekonana o swojej atrakcyjności i wspaniałej urodzie, to inni również je zaczną dostrzegać. Jednak kiedy nie czujesz się seksowna i wierzysz w to, że jesteś mało atrakcyjna a nawet brzydka, to przykro to mówić, ale inni też będą cię za taką uważać. Dlaczego tak się dzieje? Jednym z największych błędów popełnianych w związkach, jest to, że oczekujemy, aby druga osoba sprawiła, abyśmy się czuli lepiej we własnej skórze. Przykładowo, chcesz, aby mężczyzna sprawił, byś poczuła się seksowna i piękna (gdyż czujesz się brzydka i zaniedbana), lub utwierdził cię w przekonaniu, że jesteś szczupła (chociaż sama jesteś przekonana, że jesteś grubasem). Popełniasz w tej chwili duży błąd! Zanim sama nie zaczniesz się czuć piękna, atrakcyjna i seksowna, to jest niemożliwe, aby druga osoba sprawiła, abyś się o tym przekonała. O ile nie ma nic złego w chęci bycia docenioną przez drugą osobę, to bardzo ważne jest aby zrozumieć, że inni ludzie spostrzegają cię w taki sam sposób, w jaki ty widzisz sama siebie. Poniżej przedstawiam 6 prostych sposobów, aby poczuć się seksowną, piękną i zmysłową.