Rodzaje reklamy na portalu Tipy.pl

Tipy.pl to gwarancja dotarcia do ponad 2 013 000 (2,01 mln) realnych użytkowników miesięcznie!

Źródło Gemius Megapanel 12-2014

 

Porady sponsorowane

porada na dzisZastanawiasz się jaka forma reklamy jest najbardziej skuteczna? Taka, po której nikt nie spodziewa się, że coś promuje. W odpowiedzi na Twoje potrzeby oferujemy ci reklamę Twoich produktów i usług w postaci porad sponsorowanych na portalu Tipy.pl.

 

Dlaczego powinieneś wybrać tę formę reklamy?

 

  • przede wszystkim dlatego, że klienci sami szukają informacji na dany temat,  nie traktują więc Twojej reklamy jako nachalnej i ofensywnej
  • reklamowany produkt jest wartością dodaną do odpowiedzi na konkretne problemy i pytania użytkowników
  • dobrze przygotowana porada prowadzi do pozytywnych skojarzeń z danym produktem, co przekłada się na wzrost sprzedaży i budowanie marki
  • pisząc porady na portalu Tipy.pl budujesz autorytet eksperta w danej dziedzinie i zaufanie do marki
  • sam wybierasz rodzaj promocji porady w zależności od twoich potrzeb i budżetu (do wyboru publikacja stała z wyróżnieniem na stronie głównej, publikacja tymczasowa z wyróżnieniem lub publikacja stała bez wyróżnienia)
  • dodatkowe wyróżnienie porady sponsorowanej na stronie głównej zapewnia ci konkurencyjną cenowo reklamę w najbardziej zauważalnym miejscu portalu
  • wykupienie jednocześnie kilku rodzajów wyróżnień gwarantuje ci dotarcie do wszystkich użytkowników portalu, zarówno powracających, jak i trafiających na poszczególne podstrony bezpośrednio z wyszukiwarki

 

Rodzaje wyróżnień porad sponsorowanych na portalu Tipy.pl

 

Porady na dziś – są to porady wyświetlane na samej górze strony głównej. Porady te zmieniają się rotacyjnie, przykuwając uwagę każdego użytkownika odwiedzającego portal Tipy.pl. Dzięki swojemu położeniu gwarantują dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Istnieje możliwość wykupienia jednocześnie kilku Porad na dziś.

 

 

 

 

Porady polecane w kategorii – są to porady wyświetlane w prawej kolumnie, w boksie promującym wybraną kategorię. Boks ten pojawia się zarówno na stronie głównej portalu, jak i na wszystkich jego podstronach. Istnieje możliwość wykupienia jednej porady, kilku porad lub całego boksu wybranej kategorii.

 

 

 

 

 

Promowana porada – porada ta pojawia się w prawej kolumnie, wyłącznie na podstronach portalu Tipy.pl. Jest to dobry sposób na dotarcie do tych użytkowników portalu, którzy trafiają na strony konkretnych porad wprost z wyszukiwarki. Największą skuteczność wykazuje w połączeniu ze sponsorowaną Poradą na dziś.

 

Zainteresowany? Przeczytaj wytyczne dotyczące publikacji porad sponsorowanych na portalu Tipy.pl.

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa to najlepszy sposób na dotarcie do klientów, którzy są zainteresowani produktami lub usługami z Twojej branży.

 

Reklama kontekstowa na Tipy.pl

Kilkadziesiąt różnorodnych kategorii portalu Tipy.pl pozwoli na precyzyjne dobranie treści podstrony pod kątem oferowanego przez Ciebie produktu. Umożliwi to dotarcie do najlepiej wyselekcjonowanej grupy docelowej, co znacznie zwiększy współczynnik klikalności Twoich reklam.

 

Sprytne wkomponowanie Twojej reklamy w layout portalu sprawi, że z pewnością zostanie ona zauważona.

 

Sprawdź jak umieścić reklamy AdWords na portalu Tipy.pl.

 

Dla zaawansowanych użytkowników AdWords proponujemy stworzenie dedykowanych kanałów, na które będzie można skierować kampanie. Są to tzw. sekcje, czyli treści serwisu związane z konkretnym tematem (kategoriami głównymi/podkategoriami). Podczas rozmów zostaje ustalony zakres tematyczny sekcji, utworzone kanały niestandardowe dla wybranych sekcji z możliwością skierowania kampanii dedykowanych.

Kampanie banerowe

Portal Tipy.pl to ponad 1,7 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Nie zmarnuj szansy i pozwól im się zauważyć.

 

Dobrym sposobem jest odpowiednio przeprowadzona kampania banerowa. Na Tipy.pl to Ty decydujesz, gdzie ma być wyświetlony Twój baner.

 

Do wyboru masz następujące opcje:

  • wszystkie strony portalu

  • kategorię główną, jej podkategorie (powiązane z nią tagi i porady)

  • określoną podkategorię kategorii głównej: dotyczy podkategorii najwyższego poziomu (powiązane z nią tagi i porady)

  • sekcję, czyli zbiór kilku kategorii głównych (powiązane z nią tagi i porady)

Sponsoring artykułu

Znalazłeś na naszym portalu artykuł, który szczególnie przypadł Ci do gustu? Zostań jego sponsorem!

 

Sponsoring artykułu to dobra forma reklamy, zwłaszcza jeśli któraś z naszych porad pasuje do profilu Twojej działalności. Masz wówczas szansę zostaćsponsorem artykułu i pokazać się licznemu gronu jego czytelników. Zyskasz w ten sposób zarówno rozpoznawalność, jak i autorytet.

 

Zobacz jak wygląda boks sponsora artykułu.

Sponsoring kategorii

Kilkadziesiąt kategorii portalu Tipy.pl sprawia, że każdy reklamodawca znajdzie tu coś dla siebie. Wykorzystaj ten fakt zostając sponsorem kategorii związanej z profilem Twojej działalności.

 

Co zyskasz? Będziesz rozpoznawalny wśród tej grupy użytkowników, która na pewno interesuje się Twoją branżą. Zbudujesz markę wśród precyzyjnie dobranej grupy potencjalnych klientów. Przełoży się to bezpośrednio na liczbę wejść na twoją stronę, gdy użytkownicy ci będą podejmować decyzję o zakupie.

 

Zobacz, gdzie wyświetli się boks sponsora kategorii. Boks ten jest widoczny w obrębie całej kategorii głównej i we wszystkich jej podkategoriach.

 

Artykuł sponsorowany

Chcesz w dyskretny sposób zareklamować swoje produkty lub usługi? Napisz artykuł sponsorowany i umieść go na Tipy.pl.

 

Artykuł ten zostanie wyświetlony na stronie głównej Tipy.pl, w dziale "Polecane" (prawa kolumna). Daje Ci to gwarancję, że zobaczy go każdy użytkownik odwiedzający stronę główną portalu.

 

Okres publikacji artykułu sponsorowanego wynosi minimum 7 dni.

 

Zobacz gdzie dokładnie wyświetli się Twój artykuł sponsorowany.

 

Przeczytaj wytyczne dotyczące pisania artykułów sponsorowanych.

 

Komentarze sponsorowane

Marketing szeptany to wciąż najbardziej skuteczna forma reklamy w Internecie. Oferujemy Ci dyskretną promocję Twoich produktów lub usług w postaci komentarzy sponsorowanych na portalu Tipy.pl.

 

Komentarze sponsorowane na Tipy.pl

Komentarze te pojawią się zarówno na podstronach konkretnych porad (na dole strony), jak i na naszym forum.

 

Dzięki temu przeczytają je zarówno osoby trafiające na stronę danej porady wprost z wyszukiwarki, jak i tektóre odpowiedzi na swoje pytania szukają na forach.

 

Kupując u nas reklamę sponsorowaną nie musisz martwić się o to, że Twój komentarz zostanie usunięty przez moderatora, tak jak ma to miejsce w przypadku innych popularnych for internetowych. U nas zobaczy go każdy odwiedzjący podstronę danej porady, a Ty zaoszczędzisz czas i pieniądze.

 

Na Twoje życzenie możemy nawet umieścić wpis w dowolnym miejscu już toczącej się na forum dyskusji.

 

Skontaktuj się z nami, żeby ustalić szczegóły.

Dlaczego warto reklamować się na portalu Tipy.pl?

Tipy.pl to portal, który zajmuje wysoką pozycję wśród portali o podobnej tematyce.

 

Odwiedza nas średnio ponad 2,01 mln realnych użytkowników miesięcznie, co pozwala nam dotrzeć do prawie 10% internautów w Polsce.

 

Liczba użytkowników i ilość wygenerowanych przez nich odsłon wciąż wykazują tendencję wzrostową. W samym tylko grudniu 2014 odnotowaliśmy ponad 24,2 mln odsłon. Jest to niemal 3-krotnie więcej, niż w tym samym okresie w roku poprzednim.

 

Przewagą Tipy.pl jest również angażujący content. Średni czas, jaki użytkownicy spędzają na naszym portalu to aż 7 minut!*

 

Źródło: Gemius Megapanel, grudzień 2014

Kim są użytkownicy Tipy.pl?

Profil demograficzny użytkowników:

 

  • Większą część użytkowników Tipy.pl stanowią kobiety (54,91% całkowitej liczby użytkowników).
  • Nasz portal jest najbardziej popularny wśród użytkowników w przedziale wiekowym 19-30 lat (30,04%) oraz 31-45 lat (28,57%). Liczne grono odwiedzających Tipy.pl stanowią również osoby w przedziale wiekowym 46+ (24,35%).
  • Nasi użytkownicy to osoby z wykształceniem średnim (39,46%) i podstawowym (30,85%) oraz niepełnym wyższym i wyższym (łącznie 29,7%).
  • Najliczniejszą reprezentację stanowią mieszkańcy wsi (36,84%) oraz miast poniżej 50 tys.mieszkańców (27,34%). Mieszkańcy większych miast stanowią odpowiednio: 15,79% (miasta od 500 do 200 tys. mieszkańców) oraz 20,03% (miasta powyżej 200 tys. mieszkańców).

 

Źródło: Gemius Megapanel, grudzień 2014