Tag: Reklamacja obuwia

reklamacja

Jak napisać reklamację?

Reklamacja
Często zdarza się, że zakupiony przez nas produkt lub usługa są wadliwe lub nie spełniają naszych oczekiwań. W takich przypadkach jesteśmy chronieni Prawem Konsumenta i możemy daną rzecz zareklamować. Decydując się na reklamację, pamiętaj, że musisz zgłosić ją najpóźniej do dwóch miesięcy od momentu wykrycia wady. Sprzedawca ma wówczas 14 dni na odpowiedź, a jeśli nie wywiąże się z tego terminu, automatycznie oznacza to, że twoją reklamację uznał.
Reklamację najlepiej składać na piśmie i zachować w domu jej kopię wraz z potwierdzeniem daty złożenia. Jak taka reklamacja powinna wyglądać? Przekonaj się czytając poniższy artykuł.
reklamacja

Kiedy i w jaki sposób reklamować wadliwy towar?

Prawo Cywilne
Warto znać swoje prawa. Nieuczciwi sprzedawcy często wykorzystują niewiedzę klientów, aby tylko uniknąć uznania reklamacji. Ponieważ wczytywanie się w przepisy prawne może być nieco nużące, proponuję krótki poradnik, z którego dowiesz się, jakie masz prawa.