Tag: Reklamy telewizyjne

reklama telewizyjna

Jak stworzyć reklamę telewizyjną?

Strategie Marketingowe
Pisanie reklam telewizyjnych jest łatwiejsze, niż si się wydaje. Najważniejsze to mieć w umyśle jasny cel reklamy oraz znać demografię grupy docelowej. Czy klient potrzebuje ogólnej informacji na temat produktu/usługi? Czy zachęcić go może trzydniowa wyprzedaż? Chcesz dotrzeć do mężczyzn w wieku 18-24 lata, czy kobiet w wieku 50-64 lata? W tym artykule w prosty sposób dowiesz się jak stworzyć reklamę telewizyjną.


Podobne porady

ankieta produktu

Jak zrobić ankietę produktu?

Strategie Marketingowe
Najlepszym sposobem na poznanie opinii klientów na temat twojego produktu jest przeprowadzenie wśród nich ankiety. Będziesz chciał się dowiedzieć, jakie strategie marketingowe są skuteczne, a jakie nie, co w twoim produkcie odpowiada klientom, a czego nie lubią. Istotną kwestią jest również dokładne poznanie twojej grupy docelowej. Im więcej wiesz na jej temat, tym lepiej będziesz potrafił dostosować produkt do ich wymagań i sprawić, że zapragną kupić więcej. Oto kilka wskazówek, które pomogą ci zrobić dobrą ankietę produktu.
badanie rynku

Jak przeprowadzić badanie rynku?

Marketing Bezpośredni
Badanie rynku to element zasadniczy, który powinien poprzedzać każdą poważną decyzję biznesową. Bez wiedzy o rynku docelowym nie wolno wprowadzać nowego produktu, nie należy również planować strategii marketingowej, ani zakładać własnego biznesu. Dowiedz się jak przeprowadzić badanie rynku, a staniesz się świadomym przedsiębiorcą.
segmentacja rynku

Jak dokonać segmentacji rynku?

Strategie Marketingowe
Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz zidentyfikować rynek docelowy. Rynek docelowy to grupa ludzi, którzy będą potrzebować twojego produktu lub usługi. Proces identyfikacji rynku docelowego nosi nazwę segmentacji rynku. Dokonując segmentacji rynku firma może zidentyfikować grupę klientów docelowych lub znaleźć swoją niszę na rynku. Gdy już raz określisz swoją niszę, będziesz mógł skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na wybranej grupie docelowej.
Segmentacji rynku dokonuje się na podstawie kilku kryteriów. Oto one:
przyciąganie klientów

Jak przyciągnąć klienta?

Strategie Marketingowe
Istnieje logiczna procedura budowania biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę online, czy offline. Żeby twój biznes się rozwijał, musisz zrobić kilka rzeczy. Przeczytaj poniższe 8 kroków, a nauczysz się jak przyciągać klientów i zwiększyć zyski.
atrakcyjna oferta - akt 1, scena 5

Jak napisać atrakcyjną ofertę handlową?

Marketing Bezpośredni
Ups! Kolejna wtopa. Dobrze napisana, z przykuwającym oko nagłówkiem, ładnym zdjęciem, przyzwoitą listą zalet i..... wielką czarną dziurą w miejscu gdzie powinna być atrakcyjna oferta! Zamiast powiedzieć czytelnikowi co dokładnie ma zrobić, autor reklamy grzecznie podaje tylko numer telefonu i adres strony internetowej. Cóż za marnotrawstwo!
Jednak reklamy drukowane nie są jedynym przypadkiem, w którym biznesmeni wycofują się od zrobienia rzeczy najbardziej oczywistej – podania czytelnikowi atrakcyjnego powodu, dla którego powinien skorzystać z oferty nie później, nie jutro, ale właśnie w tej chwili. Kolejnym obszarem, w którym nie przykłada się należytej wagi do pisania atrakcyjnych ofert jest marketing internetowy. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zmienić ten stan rzeczy, zastosuj się do poniższych porad.
większa sprzedaż

Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż?

Strategie Marketingowe
Ostatnie badania dowodzą, że obiektywne, pochodzące od stron trzecich opinie znacznie zwiększają sprzedaż produktów firm działających w obszarze e-commerce. Recenzje, nawet te negatywne, pomagają zbudować wiarygodność firmy i wzbudzić do niej zaufanie. Ponadto dostarczają potencjalnym klientom ważnych informacji, zmniejszając odsetek zwrotów i skarg posprzedażowych.
Umieszczenie na stronie internetowej opinii i recenzji produktów jest sprawą łatwą. Należy mieć jednak jasno określony plan, jak należy to zrobić. Zastanów się więc:
książka

Jak zareklamować książkę?

Promocja
Ciężka praca oraz czas spędzony na poszukiwaniu, analizowaniu i pisaniu wreszcie zaowocował ukończoną książką. Następnym krokiem jest właściwe zareklamowanie swojej książki. Pewnie zastanawiasz się jak ciężko jest zareklamować swoją książkę. Jedną z podstawowych rzeczy, jeśli chodzi o reklamę, jest upewnienie się, że reklamujesz produkt na właściwym obszarze, w zależności od tego jaki temat jest poruszony w książce, ale także od innych czynników. Czy Twoja książka jest fikcją czy literaturą faktu? Ludzie uwielbiają czytać oba te gatunki. Jednym z podstawowych błędów jakie się popełnia przy reklamowaniu jest nieprecyzyjne określenie grupy odbiorców. Musisz jasno określić do jakiej grupy odbiorców powinna trafić Twoja książka. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek jak zareklamować swoją książkę.