Tag: Reklama w google

wyróżnij się

Jak pisać reklamy, które odniosą sukces?

Strategie Marketingowe
Jednym z największych wyzwań specjalistów ds. marketingu internetowego jest napisanie skutecznej reklamy. Nie ma w tym nic zaskakującego. Większość z nich nie jest wykształconymi copywriterami. Tylko profesjonalista wie, na co należy zwrócić uwagę pisząc tekst reklamowy. Poniżej przedstawiam kilka porad, które pomogą ci stworzyć skuteczną, przynosząca zyski reklamę.
logo google

Co zrobić, żeby strona była widoczna w Google?

Marketing Online
Po pierwsze musisz pamiętać, żeby tworzyć strony dla użytkowników, nie dla wyszukiwarek! Twoja strona musi coś sobą reprezentować. Początkowo odnalezienie twojej strony może być trudne, ponieważ nie jest zbyt popularna i będzie widoczna na dalszych pozycjach. Za to, by dana strona była widoczna w wyszukiwarce Google nie trzeba płacić. Adres strony powinien się pojawić po wpisaniu w wyszukiwarce słów kluczowych. Ale jak to zrobić, żeby się w wyszukiwarce pojawił?
biznes

Jak promować swoje usługi w Internecie?

Marketing Online
Każdy kto prowadzi własną firmę lub oferuje usługi musi zdobyć w jakiś sposób klientów. Oczywiście najlepszymi klientami, są klienci "z polecenia". Drogą pantoflową przychodzi do nas wiele osób, jednak czy jest ich na tyle dużo, aby biznes się dobrze kręcił? Czasami musi minąć wiele lat zanim zdobędziemy dobrą reputację i wiernych klientów. Jeśli nie mamy tyle czasu musimy zacząć sami promować własne usługi. Gdzie? Oczywiście w Internecie. To tu nasi potencjalni klienci coraz częściej rozpoczynają poszukiwania specjalistów świadczących usługi w danym mieście. Jeśli nie wiesz jak się zabrać do promowania własnego biznesu w Internecie przeczytaj poniższe kroki. Nie jest to takie trudne, jak się wydaje. Powodzenia!
Google AdWords

Jak wybrać słowa kluczowe w kampanii AdWords?

Biznes w Internecie
Podpowiadamy jak wybierać słowa kluczowe w AdWord'sie, aby uzyskać pożądany wynik. Wybór odpowiednich słów jest bardzo ważny przy tworzeniu kampanii AdWords. To właśnie one decydują o tym, czy twoja reklama ukaże się wśród linków sponsorowanych umieszczanych w wynikach wyszukiwania Google, czy nie.